Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DeniseES schreef:Ja nou, hij heeft er het moeilijkst mee, hij voelt nog wel veel voor mij... Ik vind het echt heel sneu voor hem, maar het is denk ik beter als ik niets zeg, hem ff tot rust laten komen. *we zouden over nog geen 2 weken op vakantie gaan...*
@Sharmila: Wat een ***! Deed ie dat in 1 keer of heeftie er een paar keer over gedaan??? Ik had hem ook mooi buiten de deur gezet met zn spullen...
BrittKitt schreef:Mannen vinden het inderdaad altijd wel best, er hoeft niks te veranderen.. Dan laten ze heel even zien dat ze écht wel hun best doen door 2 weken mee te werken en dan vervallen ze weer in hun oude patroon
Sharmila schreef:DeniseES schreef:Ja nou, hij heeft er het moeilijkst mee, hij voelt nog wel veel voor mij... Ik vind het echt heel sneu voor hem, maar het is denk ik beter als ik niets zeg, hem ff tot rust laten komen. *we zouden over nog geen 2 weken op vakantie gaan...*
@Sharmila: Wat een ***! Deed ie dat in 1 keer of heeftie er een paar keer over gedaan??? Ik had hem ook mooi buiten de deur gezet met zn spullen...
Heeft ie een paar keertjes gedaan maar ja. Hield het toendertijd geheim, nog steeds een beetje gedaan. Maar door het hier op bokt te zetten is het niet geheim meer denk ik.
Is me eigen stomme schuld dat ik het zo ver heb laten komen.
Het ergste is nog dat hij MIJ op straat heeft gegooid! Hij liet me op gegeven moment gewoon het huis niet meer in...![]()
Voor mij geen man meer! Jek!
Sharmila schreef:DeniseES schreef:Ja nou, hij heeft er het moeilijkst mee, hij voelt nog wel veel voor mij... Ik vind het echt heel sneu voor hem, maar het is denk ik beter als ik niets zeg, hem ff tot rust laten komen. *we zouden over nog geen 2 weken op vakantie gaan...*
Heeft ie een paar keertjes gedaan maar ja. Hield het toendertijd geheim, nog steeds een beetje gedaan. Maar door het hier op bokt te zetten is het niet geheim meer denk ik.
Is me eigen stomme schuld dat ik het zo ver heb laten komen.
Het ergste is nog dat hij MIJ op straat heeft gegooid! Hij liet me op gegeven moment gewoon het huis niet meer in...![]()
Voor mij geen man meer! Jek!
lana_te schreef:ik vraag me af of ik het zou uitmaken. want ik zie hem nog wel heel graag. maar ik heb nooit zin oom erheen te gaan.
lana_te schreef:ik vraag me af of ik het zou uitmaken. want ik zie hem nog wel heel graag. maar ik heb nooit zin oom erheen te gaan.
Larissa schreef:Goh het valt me echt op dat jullie heel erg jong zijn om samen te wonen (al voor je 19e, twee jaar samen gewoond te hebben of voor je 22e al stiefmama spelen) Jullie zijn van mijn leeftijd!!Als ik dan al zie wat sommigen al meegemaakt hebben, kan me niet gezond zijn. Lijkt me zonde van het leven! Je geniet maar één keer, een vent kan handig zijn maar soms ook totaal niet
Als ik de vijf dingen op een rijtje had zoals ik het graag zie: opleiding, werk, vriendinnen, vriend, paard, zes: uitgaan
Ik kan over tien jaar nog altijd huisvrouw worden met kinderen etc. Niet dat ik nu lui ben of niets doe ofzo, doe genoeg en ben serieus in mijn doen en laten maar ik vind gewoon dat je maar een keer leeft en daar moet je gebruik van maken. Waar is het leven anders voor? Lange leve het leven en de lol! Zo zie ik het en dat is mijn mening. Als iemand anders daar anders overdenkt, dat respecteer ik, ik vind het alleen gewoon zonde!!