Je relatie beeindigen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mizoan

Re: Je relatie beeindigen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 15:25

Bij mij is het andersom Bloos , heb al diverse malen geprobeerd of meneer genegen is om zijn rotzooi op te halen, maar hij komt niet daarentegen, heeft hij nog dvd's en cd's van mij die ik dolgraag terugwil, maar gewoon niet terug kan krijgen op deze manier Verdrietig

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 16:10

DeniseES schreef:
Ja nou, hij heeft er het moeilijkst mee, hij voelt nog wel veel voor mij... Ik vind het echt heel sneu voor hem, maar het is denk ik beter als ik niets zeg, hem ff tot rust laten komen. *we zouden over nog geen 2 weken op vakantie gaan...*

@Sharmila: Wat een ***! Deed ie dat in 1 keer of heeftie er een paar keer over gedaan??? Ik had hem ook mooi buiten de deur gezet met zn spullen...

Heeft ie een paar keertjes gedaan maar ja. Hield het toendertijd geheim, nog steeds een beetje gedaan. Maar door het hier op bokt te zetten is het niet geheim meer denk ik.
Is me eigen stomme schuld dat ik het zo ver heb laten komen.

Het ergste is nog dat hij MIJ op straat heeft gegooid! Hij liet me op gegeven moment gewoon het huis niet meer in... Boos!

Voor mij geen man meer! Jek!

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 16:20

BrittKitt schreef:
Mannen vinden het inderdaad altijd wel best, er hoeft niks te veranderen.. Dan laten ze heel even zien dat ze écht wel hun best doen door 2 weken mee te werken en dan vervallen ze weer in hun oude patroon

komt me heel bekend voor dit Boos!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 16:27

Sharmila schreef:
DeniseES schreef:
Ja nou, hij heeft er het moeilijkst mee, hij voelt nog wel veel voor mij... Ik vind het echt heel sneu voor hem, maar het is denk ik beter als ik niets zeg, hem ff tot rust laten komen. *we zouden over nog geen 2 weken op vakantie gaan...*

@Sharmila: Wat een ***! Deed ie dat in 1 keer of heeftie er een paar keer over gedaan??? Ik had hem ook mooi buiten de deur gezet met zn spullen...

Heeft ie een paar keertjes gedaan maar ja. Hield het toendertijd geheim, nog steeds een beetje gedaan. Maar door het hier op bokt te zetten is het niet geheim meer denk ik.

Het ergste is nog dat hij MIJ op straat heeft gegooid! Hij liet me op gegeven moment gewoon het huis niet meer in... Boos!

Sarmila waar staat jou verhaal dan lees ik het ff na , of was je verhaal die kútstreek met die duikfles?

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 01:35

Sharmila schreef:
DeniseES schreef:

Dat dacht ik ook na mijn ex,ik wilde een vrouw,tot ik mijn huidige vriend leerde kennen Tong uitsteken

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 12:42

Whaha dat kan ook Knipoog

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 22:43

Bij mijn laatste ex toen ik ging beseffen dat hoe erg ik mijn best ook deed en hoe veel ik me ook aanpaste het nooit genoeg zou zijn...
Hoeveel ik ook van zijn kinderen hield en probeerde het huis helemaal schoon te houden en stiefmama spelen en alles nooit deed ik genoeg in zijn ogen. Het huis kon altijd schoner ik kon altijd liever zijn tegen de kinderen ik kon altijd nog wel wat meer doen.
Toen heeft hij het uiteindelijk uitgemaakt maar ben er vrij vlot achter gekomen dat dat de beste keuze was.
Niks geen kwaad woord over hem maar we pastte gewoon niet samen. Hij had een compleet ander leven en verwachtte andere dingen van zijn vriendin dan ik hem kon bieden.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 23:03

toen hij weer aan de drugs en drankbegon,slaande ruzies kregen, ik weggelopen was, en nog heel veel andere problemen na 2 jaar samen wonen wat geeindigt is met 3 aangiftes tegen hem bij het politie bureau!

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 23:12

zo dat is ook niet niks iloveyah87

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 23:27

maar ik zie altijd van alles het positieve, het heeft me wel gemaakt tot wie ik nu ben. en ik ben heel wat ervaringen rijker en zelf ben ik ook sterker.

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 23:38

Ja dat is waar en dat is ook wel een goede instelling. Heb ik zelf gelukkig ook hoor... Maar toch is het niet niks zo`n relatie....

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 23:47

klopt, in het begin vlak nadat het uit was erg veel problemen gehad, misschien wel depressie van 2 weken. er is tegen mij gezegt dat ik het teveel onder de tafel stop zeg maar mijn problemen. maar na een tijdje heb ik er wel gewoon over gesproken. tenminste praten kon ik altijd maar meer het verwerkend praten en denken. en ja... ik ben blij dat ik ook positief ingesteld ben, anders was ik nog lang in een depressie blijven steken!

Karenenditty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 23:59

ik had een rampspoed kwa relaties, eerst een zeer fout extreem rechts persoon die mij opsloot en eigelijk zo slecht was, en daarna iemand die leuk leek maar achteraf dus totaal een egoistisch persoon was. Ik bespaar de details. Drank en vreemdgaan komen er ook in voor helaas. dank zij deze rotozzi heb ik wel een hele leuke vriendin ontmoet via bokt; iloveyah87!
Er over praten heeft veel geholpen.
de relatie beeindigen ging met veel moeite en koste een hoop verdriet en zelfvertrouwen...daar word nu weer aan gewerkt (dmv werk en paardje Lachen )

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 11:08

Wow, dat verhaal van die ex die de fles dicht draaide, wat een engerd zeg!
Ik zei een paar pagina's eerder dat ik problemen had met mijn vriend, net voordat ik op vakantie ging. Die gekkerd is helemaal naar Kreta gekomen om te praten hihi. Nu gaat 't weer super!

MissJeanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 11:26

Mijn eerste relatie heeft 6 maanden geduurt. Eigenlijk veel te lang, ik was na een maand al niet meer verliefd. Ik ergerde me aan zijn aanrakingen, zijn manier van denken over onze toekomst, hij kon me en wilde me niet delen met de paarden en het feit dat ik wel hobby's had. Hij had niks behalve mij en dus wilde hij de hele dag bij mij zijn, en knuffelen ook niks zinnigs of zo.
Ik heb steeds mijn best gedaan om het goed te doen, de paarden na hem te doen enz. Als hij met iets zat wilde ik er met hem over praten, maar dan was er niks aan de hand. Hij ging naar huis kwam op msn en brande me dan tot de grond toe af, kortom hij kon dus ook niet fatsoenlijk communiceren over zijn probelemen.

Na 6 maanden heb ik gezegd dat ik niet meer verder wilde, en nog kreeg ik de schuld, ik heb me nog heel lang schuldig gevoeld dankzij hem.

Nu heb ik al weer 7 maanden een nieuwe relatie en het is een wereld van verschil. We zijn nog net zo gek op elkaar als in de eerste week. We kunnen goed praten, hij geeft me alle vrijheid ( hij heeft het zelf ook druk en dat accepteren we van elkaar) en als hij weg is mis ik hem en als hij komt verheug ik mij! En dat zo is het zoals ik het in gedachte had met een relatie. Knipoog

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 11:33

ik vraag me af of ik het zou uitmaken. want ik zie hem nog wel heel graag. maar ik heb nooit zin oom erheen te gaan. Bloos!

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 17:36

lana_te schreef:
ik vraag me af of ik het zou uitmaken. want ik zie hem nog wel heel graag. maar ik heb nooit zin oom erheen te gaan. Bloos!

Dat is weinig info om een keuze op te baseren Knipoog Als dat het enige is gaat het toch goed?

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 17:54

lana_te schreef:

had ik ook nooit ,maar als ik er 1maal was, ach dan wast goed Lachen

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 19:26

ja oke Lachen

Larissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:23

Goh het valt me echt op dat jullie heel erg jong zijn om samen te wonen (al voor je 19e, twee jaar samen gewoond te hebben of voor je 22e al stiefmama spelen) Jullie zijn van mijn leeftijd!! Bloos Als ik dan al zie wat sommigen al meegemaakt hebben, kan me niet gezond zijn. Lijkt me zonde van het leven! Je geniet maar één keer, een vent kan handig zijn maar soms ook totaal niet Haha! Als ik de vijf dingen op een rijtje had zoals ik het graag zie: opleiding, werk, vriendinnen, vriend, paard, zes: uitgaan Knipoog Ik kan over tien jaar nog altijd huisvrouw worden met kinderen etc. Niet dat ik nu lui ben of niets doe ofzo, doe genoeg en ben serieus in mijn doen en laten maar ik vind gewoon dat je maar een keer leeft en daar moet je gebruik van maken. Waar is het leven anders voor? Lange leve het leven en de lol! Zo zie ik het en dat is mijn mening. Als iemand anders daar anders overdenkt, dat respecteer ik, ik vind het alleen gewoon zonde!! Knipoog

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 09:23

Larissa schreef:
Goh het valt me echt op dat jullie heel erg jong zijn om samen te wonen (al voor je 19e, twee jaar samen gewoond te hebben of voor je 22e al stiefmama spelen) Jullie zijn van mijn leeftijd!! Bloos Als ik dan al zie wat sommigen al meegemaakt hebben, kan me niet gezond zijn. Lijkt me zonde van het leven! Je geniet maar één keer, een vent kan handig zijn maar soms ook totaal niet Haha! Als ik de vijf dingen op een rijtje had zoals ik het graag zie: opleiding, werk, vriendinnen, vriend, paard, zes: uitgaan Knipoog Ik kan over tien jaar nog altijd huisvrouw worden met kinderen etc. Niet dat ik nu lui ben of niets doe ofzo, doe genoeg en ben serieus in mijn doen en laten maar ik vind gewoon dat je maar een keer leeft en daar moet je gebruik van maken. Waar is het leven anders voor? Lange leve het leven en de lol! Zo zie ik het en dat is mijn mening. Als iemand anders daar anders overdenkt, dat respecteer ik, ik vind het alleen gewoon zonde!! Knipoog

ik was er inderdaad erg vroeg bij. maar ik heb ook genoten hoor van het jong zijn Knipoog ach en misschien ben ik wel als 19jarige een beetje te volwassen muts;) maar zover ik mezelf ken is er niks mis mee Knipoog

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 09:31

toen ik erachter kwam dat meneer zwaar drugsverslaafd was en hij het daarna normaal begon te vinden agressief te worden,waanideen te hebben etc...ik werd bang van hem,wilde niet dat hij me aanraakte etc.heb nog een hoop moeilijkheden gehad om bij hem weg te kunnen.je kunt iemand niet redden door bij hem te blijven.en toch mis ik hem nog...hij was de eerste waar ik echt van hield.

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 09:41

Ow das ook n rotsituatie timilon... Ach gut

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 09:52

tis inmiddels meer dan een jaar geleden maar heb zo'n dubbel gevoel:ik hield echt van hem(en mis hem nu nog) maar ben ook de mensen die mij toen hebben geholpen daar weg te komen bijzonder dankbaar.het is nu alleen gebleven bij een hoop verdriet,een gescheurde nagel en wat geestelijke manipulatie(mishandeling is wel heel erg groot woord) maar ik had er geen half jaar langer bij moeten blijven.tja en daarom heb ik zo'n hekel aan drugs,hij had echt wel z'n goede kanten maarja.er zijn mensen die het erger hebben meegemaakt denk ik dan.maar voor mij voorlopig geen relatie.

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 09:58

Jammer dat zoiets het kan verpesten want liefde is zoiets moois en fijns!