RobvdPK schreef:Wel, voor de zaak hier op slot gaat zou ik nog één ding willen zeggen.
Alle readers hier eisen van de 'buitenwereld' respect, begrip, en waardering op.
Alleen, als er iemand opduikt die het niet met jullie eens is,
en dat ook duidelijk formuleert,
dan vinden jullie het plots niet meer nodig om begrip, respect, en waardering te tonen.
Meer nog, als ik jullie moet geloven,
zou iemand met een andere mening zich zelfs op Bokt niet mogen vertonen.
Wel, ik heb er geen last van,
maar ik vind het eerlijk gezegd behoorlijk hypocriet.
Rob
Bij alles wat ik hier gelezen heb, merk ik dat men elkaar met duidelijke arguementen wil overtuigen. Niet door een ander te gaan afkaffer. Daar ben jij imo wel mee begonnen. Dan kun je gaan smijten met respect en geen respect. Maar om een persoon eerst te gaan afbleffen, en dan te gaan vragen voor respect. En te vertellen dat iemand die hier niet in geloofd geen respect krijgt, is (vind ik fout)
Men heeft hier altijd respect voor jou mening gegeven, en op je vragen en visie's duidelijk geantwoord. Vervolens begin je te roepen dat alles een dikke leugen is, en het een belang is van geld. (wat bij phara duidelijk niet zo is.) Dan snap ik heel goed dat hier géén respect meer voor word getoond.

En je mag gerust kritisch zijn...Dat ben ik ook
Als een dier mij opzoekt heeft het hulp nodig, daar ga je dan toch geen geld voor vragen
) 
(ja ik is hollands hè