* schattig
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miryamk schreef:Lovely 1 dus als hij uit de kleren is en hij heeft een kippeborst stuur je hem de deur weer uit?
Lovely1 schreef:Jolanda_ schreef:De dates waarbij ik wel sex de eerste date heb gehad waren eigenlijk van beide kanten eerst wel serieus maar niet verder gekomen dan de sex gekomen. Die was net iets te goed en we hadden verder weinig te bespreken dus ach...
Mijn huidige vriend wilde ik wel graag in bed zien de eerste date alleen hij wilde niet hihi... is het eens omgekeerd maar uiteindelijk zijn we nu nog wel steeds samen en nu op zoek naar een koophuis voor ons samen...
Wat een gemeenerd.. gelukkig is hij dan nu wel weer aardig
Voor een one night stand moet een kerel iig een godelijk lijf hebben.. anders doe ik er geen moeite voor
shcmarathon schreef:Goh mijn vriendje(nu 31 jaar) noemde onze relatie steeds verkering.... Ik ben zelf 27....
Maar sex om de sex heb ik anderhalf jaar lang gedaan toen ik vrijgezel was... totaal geen spijt van!!!
(af en toe mis het wel....)
Marjolein_18 schreef:Waar zijn de mannen die tenminste een bos bloemen meenemen voor de 1ste date, i.p.v zo'n vibrerende ring van Durex..
Mayo schreef:Marjolein_18 schreef:Waar zijn de mannen die tenminste een bos bloemen meenemen voor de 1ste date, i.p.v zo'n vibrerende ring van Durex..
Die ring is anders best leuk![]()
![]()
LCharlotte schreef:Ik noem het pas een relatie vanaf het eerste kusje
* schattig
Lovely1 schreef:Mayo schreef:Die ring is anders best leuk![]()
![]()
hoe leukhahaha ik heb uitgebreid naar die reclame zitten kijken.. en vibrerende ring weer wat nieuws... of zoiets is het toch?
Mayo schreef:Marjolein_18 schreef:Waar zijn de mannen die tenminste een bos bloemen meenemen voor de 1ste date, i.p.v zo'n vibrerende ring van Durex..
Die ring is anders best leuk![]()
![]()
Mayo schreef:Ik gedraag me heel goedOké niet altijd dan
![]()
Relaxed schreef:Mensen wat zijn jullie hard gegaan zeg! Kan helaas niet zeggen dat het niveau gestegen is...
Quellian schreef:Relaxed schreef:Mensen wat zijn jullie hard gegaan zeg! Kan helaas niet zeggen dat het niveau gestegen is...
Dat het niveau niet stijgt komt mede door zulke opmerkingen, heb je gelijk in ja.
SuperPepeijn schreef:LCharlotte schreef:Als ik de profielen bij sommige reacties zie, dan denk ik wel dat het verstandig is voor sommigen om de lat ietsje pietsje lager te leggen inderdaadWat stellen jullie hoge eisen aan jullie partners zeg, zijn jullie zelf dan zulke seksgodinnen?
MoonChloe schreef:Hmm, bij mij klopt het wel