Nee, waarom ik en waarom zo?? :(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Riss

Re: Nee, waarom ik en waarom zo?? :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 17:30

Gut Verdrietig Dat is wel een hele nare manier om wakker te worden
Sterkte!

inka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 22:02

Misschien is het ook handig om even iemand "achter de hand" te houden die jij kan bellen voor als hij zondag komt. Zodat mocht het uit de hand lopen ( bijv. als hij dingen van jou mee neemt of jullie er samen niet uitkomen) die persoon snel bij jou is om je te helpen. Gewoon voor de zekerheid.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 09:58

Hoe is het nu? Nog een beetje de nacht doorgekomen?

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 11:13

Jeetje heb net het hele topic gelezen wat een gedoe zeg!
Sterkte zondag! Ach gut

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 12:32

Heb ook net het topic gelezen, maar wat een verhaal zeg!
Ben benieuwd wat hij zondag te zeggen heeft, ik volg het even.
Voor de rest heel veel sterkte de komende dagen en vooral voor zondag!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 12:35

Zo.. Wat rot zeg.. Ik volg dit ook even.. Ben wel benieuwt wat die heeft te zeggen.
Veel sterkte Ach gut

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 16:51

inka schreef:
Misschien is het ook handig om even iemand "achter de hand" te houden die jij kan bellen voor als hij zondag komt. Zodat mocht het uit de hand lopen ( bijv. als hij dingen van jou mee neemt of jullie er samen niet uitkomen) die persoon snel bij jou is om je te helpen. Gewoon voor de zekerheid.

Dit vind ik een heel handig idee.
En zo iemand is natuurlijk ook handig, voor als hij niet komt. Knipoog

Ik wil je ook heel veel succes wensen zondag, en ook daarna natuurlijk Vork
Je doet het goed meid! hou vol,

voor je het weet is het allemaal voorbij.

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 17:47

inka schreef:

Dat is inderdaad wel erg handig, bedankt voor de tip! Hier ga ik zeker gebruik van maken Lachen
Ik moest vandaag weer werken en moet zeggen dat het me wel goed deed Lachen Gewoon weer even iets zoals het oude Lachen
Heb vanacht weer behoorlijk k*t geslapen Verdrietig Ik hoop ook dat het snel weer voorbij is.. Verdrietig

xjessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 17:48

nog 2 nachtjes slapen en dan is het zondag

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-07 17:54

ja, hoe dichter het bij komt, hoe zenuwachtiger ik word.. Ik weet nu al zeker dat ik die nacht geen oog dicht doe.. Verdrietig

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 18:20

de tandtje wat een verhaal.
pfffff wat een K L O O T Z A K
wat een triesteling die gozer.
hoop dat je morgen duidelijkheid krijgt
xxx brenda
sterkte

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 18:31

Helaas zijn de meeste mannen lafbekken als het om dit soort zaken gaat. Hou je sterk en laat niet over je heen lopen. Het is gewoon een loser en wat ie jouw flikt, flikt ie een eventuele ander ook.

nodenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 18:34

Meid, sterkte Ach gut en vergeet niet, jij hebt niets fout gedaan, hij is weggegaan (op een onwijs laffe manier!!)

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 18:38

laf, sterkte zondag. enne... niet een hand vol, maar een land vol;) hij is je niet waard.

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 19:03

meisje19 schreef:
ja, hoe dichter het bij komt, hoe zenuwachtiger ik word.. Ik weet nu al zeker dat ik die nacht geen oog dicht doe.. Verdrietig

Kom op meisje...ik snap het hoor dat je het spannend vind. Maar jij hebt niks fout gedaan...laat hem maar lekker zweten zou ik zeggen Haha!

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-07 21:42

Ik doe mijn best er niet aan te denken, ben steeds meer met andere dingen bezig.. maar het uit mijn hoofd zetten is toch echt te moeilijk.. Hoe dichter het bij komt, hoe meer ik er aan denk en het niet uit mijn hoofd krijg.. wat ik ook doe.. Verdrietig

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 22:21

Meis, ik heb het hele topic zojuist doorgelezen, wat moet jij je vreselijk onzeker en rot voelen. Ongelofelijk dat hij jou dit aan durft te toen in zo'n korte tijd, nadat alles is geregeld. Samenwonen hoort iets groots te zijn, en wat doet hij? Maakt het uit met een briefje!

Toch vraag ik me af of die vrienden niet logen in eerste instantie, het leek mij eerder alsof ze het spelletje een beetje meespeelden. Want vrienden zijn er meestal wel van op de hoogte. Hoe dan ook, hij is gelukkig niet meer vermist maar ik hoop van harte dat hij zondag komt (zo niet alle spullen het huis uit, zet het maar in de regen nee of doe wat je er mee wil). Als hij mans genoeg is komt hij om de afgesproken tijd, maar trek wel de teugels aan als het je niet zint. Jij bent zondag de gene met de broek aan, en je moet dan alle kansen pakken om duidelijkheid te krijgen. En mocht het moment daar zijn dat het een klootzak is etc, laat je emotionele - ik hou (inmiddels wel hield denk ik) je los en ga over tot serieuze actie.

Ik wens je heel veel sterkte meisje, ik hoop dat hij zondag komt en dat hij dan zijn spullen pakt en oprot. En vooral dat hij erkent of hij een relatie heeft met een ander ja of nee.

Ik kan er niet met mijn kop bij dat hij dit verdriet jou durft aan te doen, waar zit hij bij zijn hoofd? Daar kom je hopelijk zondag achter, en daarna schop je hem het huis uit! Klaar is kees!

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-07 22:29

bedankt voor je reactie,
Zijn spullen buiten zetten als hij niet komt doe ik liever niet, op die manier kan hij makkelijk van het gesprek af komen.. Ik weet wel dat ik mijn frustratie er op af ga reageren als hij niet komt.. Ik hoop ook snel wat meer duidelijkheid te krijgen, zodat ik het sneller achter me kan laten.. Alleen ik ben bang dat, dat het voorlopig nog niet word Verdrietig

Zelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 22:36

ben benieuwd wat je te horen van hem gaat krijgen. heb zojuist alles snel doorgelezen, behoorlijk rot voel je je dan he. maar 10x beter jongens dan hem! sterkte!

LadyVal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 23:11

jeetje wat een verhaal zeg..
lijkt me heel erg schrikken om zoiets mee te maken
ik vind dat je er ontzettend goed mee omgaat
moet zeggen dat het allemaal ook best nog kan komen..
woede aanvallen en jank buien
maar dat kun je beter laten gaan,
dat lucht op.
vergeet niet al je vragen op papier te zetten en probeer anders van te voren af te spreken om elkaar uit te laten spreken, dan vergeet je minder snel wat je zeggen zou.

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 23:14

Ben je zondag alleen met hem? Wel slim dat iemand hier al zei om iemand achter de hand te houden.
Ik hoop dat hij komt voor je en dat hij je vragen beantwoord en dat je sterk voor jezelf bent!! Heel veel sterkte!!

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-07 23:37

Ja, ik ben dan alleen met hem.. Ik denk dat, dat voor ons beide makkelijker is..
Ja ik heb ook al iemand die ik kan bellen als het mis gaat ofzo.. Lachen

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 23:38

Ja, dat snap ik ook wel. Als er iemand anders bij is kan je toch minder makkelijk praten en misschien dat hij dan al helemaal dichtklapt!

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-07 23:40

Ja, daarom lijkt dat me ook verstandiger.. Ik zou me ook niet op mijn gemak voelen als hij een vriend van hem meebracht..

snoeske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 12:36

Heej!!

Heel veel strekte morgen!!

Maar trap niet te gauw in zn verhalen! Hij zal misschien allemaal smoesjes gaan verzinnen. Wees in ieder geval niet te zacht voor hem! Vind het wel super goed van je dat je met hem wil praten, ik denk dat ik dat niet meer had gedaan. Had mooi zn spullen bij zn werk ofzo gegooid en klaar. Vind het namelijk erg wat hij heeft gedaan zeg, ik denk niet dat er ook maar 1 reden is dat dit goed kan praten! maar meisje je komt er weer bovenop hoor! Duurt waarschijnlijk even, en je vertrouwen zal goed beschadigd zijn, maar er komt een tijd dat dat je je man van je dromen zal tegen komen!

Xxx