Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
haha
Antheman schreef:Vanmiddag ga ik voor vriendlief skates kopen (verjardagskado), kunnen we samen een rondje maken.

nog dichterbij
hahaha

Quidou schreef:En jij woont ook in De Biltnog dichterbij
hahaha
Waar gaan jullie altijd skaten?
Ik ga vrijdag maar weer is een rondje doen
Ik moet dus elke keer wachten. 

haha. Dat ben je iig vanaf mijn huis in 20 minuutjes rond. Je kan dan ook verder de hele Groenekanseweg uit en dan aan het einde links, dat is ff een rot stukje met tegels maar daarna ga je weer linksaf de Voordorpsedijk op en die is wel weer heel fijn. Dat rondje is ong. een half uur vanaf mijn huis. Je kan dan evt. ook nog op de Voordorpsedijk rechtsaf over dat fietspaadje richting de stoplichten op de Biltsche Rading en dan via de Biltsche Rading terug. (Hoop dat dit nog duidelijk is
) haha
Quidou schreef:Antheman: Dat is idd ook een mooi rondje! Die had k nog niet bedacht.. haha
Dan kom je via Bosch en Duin op de Julianalaan terug toch? Dat zijn idd ook wel fijne fietspaden, die ga k binnekort een x doen
Citaat:En t park bij Groenesteyn ga k ook vaak heen.. Woon ook aan de kant van De Bilt richting de Biltsche Rading.
Vind het rondje rond de plas (stinkgat, waar dat vuil dus gestort wordt) te kleinhaha. Dat ben je iig vanaf mijn huis in 20 minuutjes rond. Je kan dan ook verder de hele Groenekanseweg uit en dan aan het einde links, dat is ff een rot stukje met tegels maar daarna ga je weer linksaf de Voordorpsedijk op en die is wel weer heel fijn. Dat rondje is ong. een half uur vanaf mijn huis. Je kan dan evt. ook nog op de Voordorpsedijk rechtsaf over dat fietspaadje richting de stoplichten op de Biltsche Rading en dan via de Biltsche Rading terug. (Hoop dat dit nog duidelijk is
) haha
haha
die staat aan de Voordorpsedijk. Haha
vooral jammer van die mobiel..
haha
hihi Quidou schreef:Julianalaan gaat vanaf de Kwinkelier richting Den Dolder / Bosch en Duinhaha
Dan ben je langs mn paard gekomendie staat aan de Voordorpsedijk. Haha
Beetje jammer dat je vriend is gevallenvooral jammer van die mobiel..
haha
) dan ga ik even 15 kilometer skeeleren
) haha
natje93 schreef:ik heb net een kleine 30 minuten geskelerd
ff een rondje (doe ik zo'n elke dag en als ik weer naar de camping ga (zaterdag![]()
![]()
) dan ga ik even 15 kilometer skeeleren
) haha
edit : dat doe ik elke dag
) maar ik doe dat eigenlijk alleen als het lekker weer is
hihi hopelijk vliegen er ook wat kilo's af