Bokkiej schreef:t is een verschrikkign dit weer
Inderdaad!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bokkiej schreef:t is een verschrikkign dit weer
Citaat:Zwaarste storm in 4 jaar
Volgens het Nederlandse weerinstituut KNMI kampt het land met de zwaarste storm sinds jaren. Het was op 27 oktober 2002 voor het laatst dat een storm van dit formaat woedde. Het is evenwel niet de ergste storm van het laatste decennium, dat was op 25 januari 1990, aldus het KNMI.
Schiphol
Bij de ingangen van de vertrekhallen 1 en 2 op Shiphol zijn intussen door de storm gedeeltes van de dakpanelen naar beneden gekomen. De ingangen zijn voor de reizigers gesloten, zo bevestigde een woordvoerder van Schiphol. Volgens de zegsman hebben reizigers geen last van de sluiting.
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_35 ... =hlnMatrix
Citaat:Kraan op gebouw
Ook Nederland wacht bang de komst van de orkaan af. In het land worden rukwinden verwacht van 50 tot 75 kilometer per uur over land en tot 100 kilometer per uur aan de kust.
MissToseland schreef:schutting van mijn vriendin is omgewaaid
en mijn vriendje is op weg met zijn vrachtauto
en hij rijdt maar door
gadsie
vind het zo eng
Spikers schreef:Ik woon 2 km. van de zeedijk maar achter ons huis ligt nog een oude dijk ik ben voel me wel redelijk safe.
Behalve de wind die pal op mijn voorruiten staat.
vuurtoren schreef:het dak van de stal kwam vanmorgen 15 cm omhoog ik gillen en de boer halen het is nu een beetje vast gezet maar we hebben al een rampenplan als het eraf gaat moet alles de wei in ahhhh
duim maar dat het dak het houdt
11 paarden dus!