Yellowfish heeft leukemie..[update:Leukemievrij en thuis!]

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Imaginary

Re: Yellowfish heeft leukemie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 00:23

Zwaar nieuws zeg, maar gelukkig gaat het tot nu toe goed. Ik vind het moeilijk om er veel over te zeggen maar wil je alle sterkte wensen die er is en ga een extra vuurpijl voor je afsteken met oud&nieuw. Zet hem op meid!

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 00:26

Heel veel sterkte nog meid, supergoed dat je positief blijft Lachen
Zet 'm op!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 00:49

Fijn weer wat van je te horen Yellowfish! En nee, ik zou inderdaad ook je pony niet weg doen! Er word vast perfect voor gezorgt en ze zal niets missen hoor. Het fijne is dat als je even naar haar toe kunt gaan als je thuis bent en je je goed voelt je gewoon even fijn kunt knuffelen. Het zou zonde zijn om je pony te verkopen.... Lachen

Fijn dat je ook met oud en nieuw waarschijnlijk ook even fijn thuis kunt zijn! Houd je sterk meid! Kusje

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 11:18

Hey Yellowfish, fijn dat je met de feestdagen even thuis kon/kan zijn! Ik zou Perdy inderdaad niet verkopen nee, je bent zo gek op haar! Bovendien geef je zelf al aan dat ze momenteel in goede handen is. Nu heb je tenminste nog een lichtpuntje waarvoor je moet vechten als je het even niet ziet zitten.
Veel sterkte met de chemo's en puncties en vooral veel beterschap!!

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 12:07

Het moet verduld niet makkelijk zijn steeds naar het ziekenhuis te moeten. Maar waarom hebben ze dat vast infuus niet eerder geplaatst dan? Had je heel wat blauwe plekken kunnen schelen.
Ik heb heel veel bewondering voor je houding, veel mensen zouden wegzinken in zelfbeklag.
Helaas kan ik niet meer doen dan een kaartje sturen, veel aan je denken en je steeds opnieuw heel veel sterkte wensen. Ach gut

En een lieve verzorger voor je pony gaat vast lukken, niet wegdoen, krijg je spijt van. Weet zeker dat anderen het helemaal niet bezwaarlijk vinden een tijdje voor haar te zorgen en denk zelfs dat er genoeg meisjes/jongens rondlopen die je er zelfs een heel groot plezier mee zou doen als ze haar een poosje voor je mogen verzorgen.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 12:19

Wat lekker he dat je steeds tussendoor naar huis mag, de gezelligheid om je heen knap je vast ook weer wat op, of kracht uit kunnen halen.
Veel sterkte en succes komende week. Gelukkig krijg je die lijn onder narcose, dat scheelt alweer Lachen
Geniet nog even van je dagje thuis en rust goed uit..

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 22:19

Heej meis,
Fijne dagen thuis gehad? Vast wel toch?
Tja en dat je om de paar dagen naar t ziekenhuis moet.... Wennen zal t niet als je er maar beter door wordt moet je maar denken!!! Blijf vooral zooooo positief hoor! Enne echt niet je paardje verkopen!! Daar ga je straks weer lekker naar toe!!
Sterkte enne alvast een fijne jaarwisseling!!!

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 01:10

Heel fijn om weer wat van je te horen Yellowfish!

Dat je steeds even naar huis mag is echt super, zoals hierboven al gezegd is kan je dat heel veel goed doen. Ik weet heel goed hoe mensen kunnen verpieteren door steeds maar een tijd in het ziekenhuis te moeten liggen.

Als ik nog weer een leuke kaart vind gaat ie naar je toe! Kop op meis! Lachen

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 01:14

Fijn wat van je te horen!

Heerlijk om weer af en toe naar huis te kunnen!
Enne, kop op he, ik duim voor je dat alles weer goed komt OK dan!

mamamika

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 01:19

Jeetje heel veel sterkte meid

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 10:08

Veel sterkte ermee! volhouden he!

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 10:22

O wat heeeeerlijk dat je fijne dagen hebt gehad thuis! En wat super dat je waarschijnlijk met O&N ook thuis bent!
En je pony niet verkopen hoor. Daar kan je zoveel ontspanning en blijheid uit halen.. Draagt toch ook bij aan het genezingsproces lijkt me! En mocht je ooit moeilijk zitten met de verzorging, kan je me altijd een pb sturen. Je kent me niet nee, maar als ik jou kan helpen zal ik dat zeker doen!
Groetjes Arianne

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 11:34

Yellowfish schreef:
Zo, weer even een berichtje voor ik neerstort op bed na een erg gezellig bezoekje van Splash!

Je hebt echt geluk met zo'n goede vriendin!

Heerlijk dat je met oud en nieuw ook lekker thuis kunt zijn, Yellowfish!
Je moet veel ondergaan, maar pakt het wel goed op allemaal zo te lezen. Knap van je hoor.
Mocht je in de problemen komen met Perdy, laat het me weten. Dan mag ze ook eventueel een poosje bij ons in Andijk logeren.
Kan ze Mr. Bo en Soulmate gezelschap houden.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 23:26

Ow ik las net je topic. Heel veel sterkte iig. Blijven volhouden! Toch fijn dat je met deze dagen ook thuis kunt zijn.

Ivan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 02:37

Bij deze stuur ik je een beschermengeltje
Afbeelding
En zo te lezen ben je een positieve meid
Dat helpt je echt hier doorheen.
Als je wilt (en er de energie voor hebt natuurlijk) wil ik je wat
paardendvd's sturen ik weet alleen niet of ik dat naar
het AMC kan sturen?
Misschien als een vriendin dit leest dat die mij kan pmen
als je ze wilt natuurlijk

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 09:51

Zou heel fijn zijn als je vanavond thuis kan zijn Romaan... de jaarwisseling thuis en met familie is een hoop waard.

Wat betreft Perdy, natuurlijk mag je die niet weg doen! Ik weet nog hoe lang je bezig bent geweest haar voor jezelf te krijgen en hoe verschrikkelijk blij je was toen dat eindelijk gelukt was... Je vindt heus wel iemand om voor haar te zorgen!
En er staat nu ook een waanzinnig aanbod van Frank als dat niet zou lukken.. Frank, dat is echt lief van je! Lachen

Sterkte weer meid!!

irene85

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 10:55

wat vervelend dat ze niet eerder een centrale lijn hebben aangelegd!

Hopelijk blijft je pony, niet wegdoen! Anders zijn er vast wel andere oplossingen totdat je weer in staat bent om erzelf voor te zorgen!

Hopelijk ben je vandaag thuis en kun je hopelijk ook nog een beetje genieten van oud en nieuw.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 11:36

Yellowfish gaat Perdy ook echt niet wegdoen Lachen En voor zover ik weet, is Yellowfish vanavond lekker thuis!

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 13:29

Lekker thuis met oud en nieuw, mooi zo.
Geniet van het thuis-zijn en wordt maar gauw weer de oude.
Lichamelijk dan.
Yellowfish ik wens je een BETER 2007!!!!

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 13:39

meis, wat super positief weer!!

ik zal een kaarsje voor je branden, en ik zal op je proosten voor een beter 2007!! meis, hou je taai, je bent zo sterk!!

en perdy niet weg doen, daar krijg je spijt van, er zijn zo veel lieve mensen die voor d'r willen zorgen!! en ze is jouw lichtpuntje Lachen

sterkte meis

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 14:55

ow dat is super, dat je vanavond ook lekker thuis kan zijn!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 16:19

Fijn dat je vanavond thuis kan zijn!
Ik wens je ook een beter 2007!

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 17:56

Nou, ik ben inderdaad vanavond lekker thuis. Morgenochtend wel weer optijd naar het ziekenhuis maar gelukkig alleen voor een dagbehandeling dus daarna mag ik ook weer naar huis.

Eergisteren heb ik weer 2 puncties en 4 chemo's gehad, en het begint er nu toch wel in te hakken. De bijwerkingen van deze chemo's komen pas later ivm omzettingen in het lichaam en dat begin ik nu te merken. Gelukkig werken tot dusver de medicijnen tegen de bijwerkingen redelijk tot goed.

Wat ik nu toch wel echt begin te merken is dat mijn haar dun word en uit gaat vallen, dat is wel even slikken. Maar donderdag ga ik pruiken passen dus daar ben ik erg blij mee.

Thuis vermaak ik me nog prima, we hebben een bed beneden staan, ik krijg regelmatig boekjes van mensen en ik slaap ongelooflijk veel. Mijn mentor is vandaag weer even langsgeweest en die gaat nu met school en het ziekenhuis overleggen over hoe en wat verder, gelukkig is er veel mogelijk wat dat betreft.

Ik krijg van veel mensen hele lieve pb'tjes wat betreft Perdy, en daar ben ik echt heel erg blij mee. Vandeweek ga ik wat mailtjes rondsturen en dan hopelijk iemand vinden die zo'n 3x per week haar even een uurtje wil gaan vertroetelen. Het voordeel is dat Perdy gepensioneerd is en in principe niets hoeft te doen, ze komt iedere dag buiten maar het gaat me puur om de aandacht. Mocht het echt niet lukken heb ik ook een aantal aanbiedingen gehad van mensen waar ze tijdelijk heenkan, dus Perdy is iets waar ik me niet te veel zorgen meer om hoef te maken.

Ik ga nu nog even bijslapen zodat ik het vanavond wat langer volhou, we gaan lekker kaasfonduen Haha! en na twaalven komen er wat mensen even langswippen.

Ik hoop snel weer wat te kunnen plaatsen hier, iedereen een hele fijne (en rustige wat betreft de paarden) jaarwisseling! Dat 2007 jullie allemaal veel geluk en gezondheid mag brengen Haha!

Kusje

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 17:59

Wat fijn dat je thuis kan zijn Yellowfish. Dat is echt super!

Jy ook een fijn en gezond 2007!

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 18:00

Fijn dat je thuis kunt zijn! Zal je vast goed doen.

Natuurlijk is het even slikken als je merkt dat je haar dunner begint te worden... ik hoop dat je en mooie pruik vind zodat het nauwelijks opvalt Ach gut
Jij ook een fantastisch goed nieuwjaar toegewenst! Ik blijf hopen op een goede afloop Lachen