Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ludora schreef:Evasuzanne schreef:Waarschijnlijk haal je met zo'n boek wel de media, als ik al zie hoe hard de pagina's op bokt erbij vliegen!!! Waarschijnlijk zal dat boek ook wel verkopen dan! In dat geval: doen (een boek schrijven).
De media wel, maar zou jij t kopen ??
Lielle schreef:Dat recht heb je, maar zij heeft ook recht op die visie.
amondi schreef:Het gaat erom dat TS armlastig is en daar bijzonder trots op is! Er zijn meer mensen die rondkomen van weinig en die worden niet aangemoedigd om een boek te schrijven! Als ik TS was zou ik me afvragen waarom...Kinderen zijn tenslotte duurder dan die 2 of 3 paarden van jou bij elkaar, en toch hoeven die mensen geen vuilnisbakken van de Lidl te plunderen! Dat is pas knap!
Het boek:
er was eens een meisje dat geen betaald werk deed. Haar man heeft minder dan het minimumloon( 2300 dacht ik, per maand) en toch heeft ze 3( oh nee eigenlijk 2) paarden en een x aantal honden.
Dat meisje denkt dat ze steenrijk is, maar helaas als ze al haar uitgaven op een rij zet heeft ze per maand veel meer uitgaven dan inkomsten.....
Ze heeft zelfs grove schulden bij ouders, schoonouders en de Visa....
Maar zij ziet dat anders, zolang ze niks betalen aan de Nuon en de rest van de openbare werken zijn ze rijk en kopen ze er gewoon een pony bij!.... en vragen ze meteen een vermeerder advies want het is tenslotte een merrie!...
Zoiets heet een sprookjesboek! De echte rekensom zal je leren dat je straat en straat arm bent! En dat je het alleen redt omdat anderen jouw kosten betalen!
En dat al op je 21ste... hoe moet dat later als je kinderen zou krijgen? op 2000 bruto? dat kan dus niet! Zelfs niet met het afval van de lidl... ( misschien kunnen die nog wel een casierre gebruiken, rekenen kan je "wel")
Ludora schreef:Mijn moeder heeft mij en mijn zus van een bijstand opgevoed.
tatjalove schreef:ik vind het ook een beetje raar,
wij komen altijd net rond al zitten we soms wat krap aan het eind van de maand.
ik woon nog bij mijn ouders en heb nog 1 zus verder hebben we 1 paard 3 honden 2 katten (nog) 10 chinchilla's en duiven.
alle dieren krijgen ook de verzorging die ze nodig hebben.
op pagina 3 zegt de ts iets over hun inkomsten nou als ik het optel komt er toch iets anders uit, dat vind ik raar,dat zou dus betekenen dat ze geen 60 maar 40 euro overhoud.
van 60 euro kun je je 3 paarden nog net laten bekappen maar met 40 euro lijkt me nieten de rest van hun verzorging dan??
Kobus17 schreef:Ik ga me even niet mengen in de discussie wat betreft haar inkomsten/uitgaven, daar heb ik wel een mening over, maar die hou ik even voor mezelf, er zijn er al genoeg die het voor mij opschrijven![]()
TS, je zegt dat je een boek wilt (gaan) schrijven? Enig idee hoe je dat wilt gaan doen? Ik bedoel er worden 100-den pogingen gedaan om boeken te schrijven en uit te laten geven, enig idee hoeveel scripts op een grote hoop belanden, hoeveel geld het kost om überhaupt een boek uit te geven? een goede betrouwbare, uitgeverij te vinden, iemand die je script naleest. Heb je daar wel eens overnagedacht of is dit gewoon een opwelling?
LiNdA1986 schreef:Kobus17 schreef:Ik ga me even niet mengen in de discussie wat betreft haar inkomsten/uitgaven, daar heb ik wel een mening over, maar die hou ik even voor mezelf, er zijn er al genoeg die het voor mij opschrijven![]()
TS, je zegt dat je een boek wilt (gaan) schrijven? Enig idee hoe je dat wilt gaan doen? Ik bedoel er worden 100-den pogingen gedaan om boeken te schrijven en uit te laten geven, enig idee hoeveel scripts op een grote hoop belanden, hoeveel geld het kost om überhaupt een boek uit te geven? een goede betrouwbare, uitgeverij te vinden, iemand die je script naleest. Heb je daar wel eens overnagedacht of is dit gewoon een opwelling?
en dat redt je denk ik toch echt niet met de 60 euro die je overhoud in de maand....