Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hannette schreef:Fatima_a schreef:Ben hier al een tijdje niet geweest bij deze topic maar er is veel bij gekomen zeg,... maar zyn hier ook mensen die in groningen naar de vrije baptisten gemeente (VBG) gaan?? Want daar ga ik namelijk heen..
haha jah daar kom ik geregeld! Ben der vanmorgen nog geweest!Wat grappig.....ben je daar aangesloten?
Hannette schreef:ik vind dat et nog reuze mee valt. en natuurlijk bij bepaalde opmerkingen denk ik ook....grrrr......
Maar het is meestal om een discussie uit te lokken. Zoals esilep ook al zei.
beantsje schreef:esilep schreef:Tja beantsje, lekker makkelijk he plakken en knippen.
Ik vraag me nog steeds of waarom mensen een god nodig hebben om zich aan vast te klampen in zware tijden? Is dit een vlucht, zwakheid, angst?
Flauw zeg, ik heb je totale post gebruikt, zie blz 6, dus suggereer niet dat ik knip en plak.
iSaBeLL schreef:sommige mensen zeggen wel dat god niks doet ! maar jullie denken zo lees ik het dat hij gelijk moet helepen als je bid of uit de bijbel leest .. ik vind gewoon dat je moet geloven en met sommige dingen helpt je daar echt wel bij !
Jantine05 schreef:De eerste keer dat ik hier kwam dacht ik: Leuk! Lekker over m'n geloof praten met anderen! Toen bleek dat er hier meer critici waren, dan christenen.
Jantine05 schreef:ehm... wat is tammen/temmen?
Oh ja, respect gaat toch boven meningsuiting, volgens mij.
Jantine05 schreef:ehm... wat is tammen/temmen?
Oh ja, respect gaat toch boven meningsuiting, volgens mij.
esilep schreef:> Ik vind het trouwens schandelijk dat er mensen worden getammt of een waarschuwing krijgen, we leven nog altijd in een land waar vrijheid van meningsuiting de belangrijste bouwsteen is. En ik geloof dat niet alleen de christelijke mensen hier worden becritiseerd. Ik word ook gekwetst als er dingen over homo's en aids en zo worded gezegt.
Citaat:> Ik vind het trouwens schandelijk dat er mensen worden getammt of een waarschuwing krijgen, we leven nog altijd in een land waar vrijheid van meningsuiting de belangrijste bouwsteen is. En ik geloof dat niet alleen de christelijke mensen hier worden becritiseerd. Ik word ook gekwetst als er dingen over homo's en aids en zo worded gezegt