Ohja Venetia, Nastasie, Astrid, Alexia, Mégane, Jill, Marijke, Jessy, Nathalie, Selina, Serena, Marie, Kelly, Iris, Mady, Kylie, Sarah (op zen engels, seiwah :p ), Chelsea, Nelly, Laurien, Celeste, Clementine, Tine, Charlot, Luna, Belle, Dibah, Dakota, Paris, Tamara, Dafne, Dafny, Ilyana, Yana, Janne, Hanne, Perle, Pearl, Stien, Els, Masha, Marsha, Melissa, Rilke (relke), Elien, An, Louisa, Emilie, Doriane, Shanya(shanaia), Eve, Ijve, Evelien, Morgane,...
rudi schreef:Luna.. luna betekend maan (als je het nog niet wist ) en dat past er wel mooi bij vind ik ik vind het ook een mooie naam Inderdaad, gni Amber vind ik ook een mooie naam of Manouk.
Luna (maan) had iemand genoemd! idd erg leuk.Soleil (zon)! en zelf ben ik (als vele hier) weg van de naam amber!
Ik vind Celina,Madelief, Britt(zo heet ik zelf) Julie, Lieve, Myrthe, Yola, uhm.. Romeé Hubine, Elisa, Lotte,Jisse Dat zijn ook leuke Namen!xx Britt
Mijn twee kleine nichtjes heten Zoë & Luna. Zon en Maan dus, vind ik erg mooi.Verder vind ik Lieve een leuke naam of Evelié.
"Allure" past wel bij Sterre Sterallure ha ha.Ancksunamun zegt anaksunamun: al had mijn zoon een meisje geweest had ik ze zo genoemd.Chey is ook in of Angelina is ook een mooie naam.Ik denk dat je het behoorlijk moeilijk gaat krijgen met het zoeken vaneen naam, ik wens je veel succes.
mijn nichtjes heten sterre en nikki (zusjes)op mijn ouders lijstje stond;-malou-lana-sara-rosaveel a´s trouwens en de rest weet ik niet; sterre vind ik overigens een hele mooie naam!veel succes en gefeliciteerd met je zwangerschap!
anne, of Anne Marijn (zo heet ik zelf en komt ook niet vaak voor)).Of ninthe, dewi of desiree.Gefeliciteerd trouwens!XX Romangwenn