Omdat hij één keer een 'taart' in zijn gezicht kreeg, is het meteen niet zo gek dat hij doodgeschoten wordt? En omdat je hem toch niet mag, omdat je misschien een andere mening hebt, maakt het niet uit? Sorry hoor, maar hier gaan mijn nekharen toch pijnlijk van overeind staan!
Iedereen heeft een eigen mening, en die mag je uiten, en die hoor je te respecteren. Dat er nog steeds mensen op de wereld rondlopen die gewoon te stom zijn om dat in te zien! Om nou meteen iemand koud te maken, omdat je het niet met hem eens bent, of dat je het een eng mannetje vindt, dat vind veel te ver gaan.
Overigens (wat weer onder een heel ander topic behoort) denk ik niet dat de schutter veel tijd zal moeten uitzitten, gezien ons gare strafbeleid. Hooguit 3 jaar, en waarschijnlijk nog tv en een internet aansluiting op de kamer ook

Ik vind het wel jammer, hij had zowel goed, als slechte ideeën, maar hij zou sowiezo met andere partijen in de coalitie zitten, en die zorgen er wel voor dat rare ideeën niet tot uiting waren gekomen. Hij heeft er overigens wel voor gezorgd dat heel Nederland goed wakker werd geschut, en met de neus in de boter werd gedrukt.
Triest, diep en dieptriest!