ik heb ze nog niet binnen Snik.. hoop dat ze nog komen, meestal gaat het heel snel met de post.. maar krijg zown vaag vermoeden dat ze kwijt zijn geraakt met de post..
stefanietjuh
Woonplaats: Of bij Johnny Depp en anders gewoon in Zevenbergen :)
ik denk trouwens dat de post gewoon sloom is. tijd terug zou mijn contract opgestuurd worden die is 3 weken onderweg geweest kreeg hem vandaag pas binnen.. Denk dat de post sloom is, kerst komt eraan dus iedereen gaat kerstkaarten versturen vaak duurt het dan allemaal wat langer..
stefanietjuh
maar het rare is, k had vorige week vrijdag iets besteld op een site, maandag was het geld binnen en gister heb ik het binnen gehad.. En dat is wel snel gegaan. En andere post krijg ik ook optijd binnen enz.. Best raar.. ben benieuwd of we ze nog binnenkrijgen ik hoop het wel, want anders ga ik flink balen
stefanietjuh
Ik heb betaald en ik sta nog nieteens in het lijstje van niet betaald :S Is er iets mis gegaan? was eigenlijk allang weer vergetne dat ik een bokt sleutelhanger had besteld
Druk ja, dat geloof ik. Maar dat de post zo laat komt vind ik wel erg verdacht.. Heike heeft het gok ik 2 weken geleden op de post gedaan, zolang kan het er toch niet over doen, want andere post en pakketjes krijg ik wel gewoon binnen optijd.. en meestal na 3 dagen al..