phannie schreef:@zoefie; dat domino-effect....hoe lang duurd dat? is bij mij al 38 jaar aan de gang, echt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phannie schreef:@zoefie; dat domino-effect....hoe lang duurd dat? is bij mij al 38 jaar aan de gang, echt.
zoefie schreef:phannie schreef:@zoefie; dat domino-effect....hoe lang duurd dat? is bij mij al 38 jaar aan de gang, echt., ik snap dat het ontzettend moeilijk is, maar de afgelopen 38 jaar zijn er toch ook wel leuke dingen gebeurt.....Meid echt ik wens je zo veel sterkte, hopelijk gaat deze operatie je wat verlichting geven in ieder geval
phannie schreef:Oei, gevaarlijke fase zegzit momenteel even in een andere fase, de koopziekte
zoefie schreef:phannie schreef:Oei, gevaarlijke fase zegzit momenteel even in een andere fase, de koopziekte
phannie schreef:Wauw, dat lijkt me nu ook super leukik heb nog iets wat ik heel graag wil, een shetland-sulky, heb een hele mooie gezien, ook heel sterk, maar wel een hoop geld €760,-
zoefie schreef:phannie schreef:Wauw, dat lijkt me nu ook super leukik heb nog iets wat ik heel graag wil, een shetland-sulky, heb een hele mooie gezien, ook heel sterk, maar wel een hoop geld €760,-![]()
(een vriendin van mij heeft een shetje en we hebben al de wildste plannen gehad met het beestje, tot nu toe nog weinig van gekomen)
phannie schreef:ik wil ook een waterbed, maar dat red ik niet hahahaha, lijp he
ellenlouise schreef:phannie schreef:ik wil ook een waterbed, maar dat red ik niet hahahaha, lijp he
Nou een waterbed wil je echt niet als je rugklachten hebt. Ik lig op een waterbed en heb rugklachten. Het is een drama om eruit te komen en je om te draaien. Nu is mijn vriend een paar dagen weg en dan klopt eigenlijk de hoeveelheid water die erin zit niet meer (te weinig). Enige voordeel is dat het altijd lekker warm is als je erin stapt
phannie schreef:mijn ex heeft een 100% gestabiliseerd waterbed en zegt dat ie nooit meer pijn heeft snachts, voorheen wel. misschien zit er verschil in kwaliteit? die van hem kostte 2000 euro.