Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Cer schreef:@Riette: Dat weet ik welDaarom schreef ik ook "over fluor gesproken".. ik moest ineens aan die bekertjes denken

Tyrza schreef:Ik bedenk me net dat we ook nog die fluor periode hebben gehad. Alle kleren in het fluor was helemaal in.
En nog verder terug getoupeerd haar a la de Dolly Dots (die serie heb ik ook nog meegemaakt, herinner ik me heel vaag).
wat later had je ook de soap Spijkerhoek.
. Vooral fluorgeel
Met stoepkrijt inderdaad 
hahahahhaa puhunk, ik heb er nog fotos van................ MENNNN wat heb ik mijn ouders tot wanhoop gedreven

). Mijn broer deed altijd net alsof hij over zijn nek ging, aansteller! KiWiKo schreef:hihihi ik ben zelfs punk geweest![]()
![]()
hahahahhaa puhunk, ik heb er nog fotos van................ MENNNN wat heb ik mijn ouders tot wanhoop gedreven
![]()
![]()
Verschrikkelijk mooie hanenkam stappen in Den Haag in K81
KiWiKo schreef:ik heb er nog fotos van................ MENNNN wat heb ik mijn ouders tot wanhoop gedreven![]()
![]()
Charos schreef:Vroegah speelde ik ook zo'n spelletje dan was je met een groep en dan moest je iets doen en dan zette ze een kring om je voeten en dan was je een land :S
:D Saskia schreef:Charos schreef:Vroegah speelde ik ook zo'n spelletje dan was je met een groep en dan moest je iets doen en dan zette ze een kring om je voeten en dan was je een land :S
Ja, en dan was het "ik verklaar de oorlog aan... Italië" En dan moest iedereen gaan rennen, behalve Italië. Die moest dan vanaf zijn eigen land "Stop!" roepen en proberen de voeten aan te tikken van iedereen die weg gerend was. Aangetikt was een eilandje gemaakt. Je mocht ook van je eigen eilandje naar je eigen eilandje springen om aan te tikken.
Dat vond ik een gewèldig spel!! Leuk dat jij het ook kent. Ben verder nog nooit iemand tegen gekomen die het ook heeft gespeeld.
:D 

nu snap ik het weer. Psst boktmeeting houden kunnen we het nog eens spelen.
leuk idee, maar zie het er toch niet snel van komen (moet eerst bevallen en heb dáárvóór nog een andere Bokt meeting staan
)

maarja, "eigen" paardjes ruiken natuurlijk ALTIJD het lekkerst