Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
magic_lover schreef:Overzicht
Organisatie: Sting
Tha_Niekje
TequilaRos
Magic_lover
Wildgirl
Voorlopige deelnemers:
Alja
Radijs 4 X
Fjordiezz
Tha_Niekje 2 X ?
Magic_lover
Snowylover
Mietje
*volcano*
Shariff97 (zoekt vervoer!)
Pepperlove
Urysiah
Yvonnelind
Amanniej (pony/paard die ze kan lenen.)
Moet nog:
Jury > Marije1984 (pb naartoe)
Prijzen> Joeylover (pb naartoe)
> Hippo + Divoza, nog geen bericht gehad
>Shariff97 voor bekers
Koek en zopie (warme chocolademelk, koffie, thee, koeken, broodjes enzo) Regelt manege????
Ponyrijden voor kinderen? (weet niet of er ponys beschikbaar zijn?) is dat erg nodig?
Protocollen (Tha_Niekje?)
Startlijsten
Shows: Een kur op music door hoog iemand, western, VD verzin maar iets .
Magic_lover & Miss_monty(op bokt) pas de deux
Plekken waar het misschien kan:
Tolbert
Inschrijfgeld: 5 euro (minimaal ) (nog niet helemaal over uit)
Entreeprijs?
Datum: 30 januari ?(bijna zeker)
dat is het nu zon beetje...
Viennanova schreef:Hey,
wat een goed initiatief! Als mijn paard nog niet verkocht is (die staat namelijk te koop) wil ik eventueel wel meedoen, en anders mijn zusje wel denk ik. Ik heb het hele topic niet precies gelezen, maar wordt er net zoals een 'normale' wedstrijd per klasse gestart? En hebben jullie alle klasses (dus tot Z2?). Wat is het inschrijfgeld? Misschien een domme vraag, maar zijn er winstpunten te rijden of is het meer een onderlinge?
Tha_Niekje schreef:Nouja voor de lol... het is om geld in te zamelen voor Azië
Maar idd geen winstpunten te halen...
Heb trouwens goed nieuws... kom net uit de stad, ben bij het Medaillehuis geweest en zij willen ons wel sponsoren met een paar bekers... ze doen het normaal nooit, maar omdat het voor het goede doel was!!!!!!
Hij moest nog over nadenken hoeveel bekers enzo... maar ik moet deze week even terug komen met een lijstje met welke klassen we hebben enzo... dan kijkt hij voor hoeveel hij bekers wil sponsoren...
CGJ12 schreef:Ik wil even geen stemming bederven hoor........... maar volgens mij moet de KNHS voor dergelijke dingen ALTIJD toestemming verlenen.........
Anders wordt het een "wilde wedstrijd" volgens mij........
(dus misschien even contact zoeken met de KNHS......... al was het maar een tip)
CGJ12 schreef:Ik wil even geen stemming bederven hoor........... maar volgens mij moet de KNHS voor dergelijke dingen ALTIJD toestemming verlenen.........
Anders wordt het een "wilde wedstrijd" volgens mij........
(dus misschien even contact zoeken met de KNHS......... al was het maar een tip)
LadyVal schreef:mijn vraag is nu ook of je wedstrijdkleding aanmoet, heb namelijk geen wit broekje of clubtrui.
En mag ik als 18-jarige (geen wedstrijdervaring) meedoen met mijn pony tussen de paarden? .. of is hier toch al geen verschil bij in deze wedstrijd...
Ik ga even vervoer zien te regelen, en dan moet ik nog even kiezen welke pony ik mee ga nemen, en dan laat ik nog wel even weten of ik van de partij ben (mogen er eventueel 2 pony's mee?)
ik wil dit toch niet missen.. ondanks dat ik dan jarig ben