benefietconcours brabant

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Celeste

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 13:51

En het was mij trouwens nog niet duidelijk, hoe je je nou kunt inschrijven??

Want we willen wel deelnemers Knipoog

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 13:57

hey mensen,

ben net thuis van paardje, ga even snel douchen, zal zo antwoord geven op jullie vragen!!

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 13:58

Haai ben ik weer Lachen

Inschrijven gaat binnenkort via www.inschrijfsysteem.nl als ik het goed heb.

IK moet nu ff eten, maar ik heb dalijk meer informatie over de shows!

juline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-05 14:14

hallo,

ik heb tot nu toe nog maar 1 iemand die mij wil helpen bij de catering.

zelf zat ik te denken aan iets van 6 mensen die we kunnen verdelen over de gehele dag zodat je ook bij de wedstrijd kan kijken of zelf meerijden.

dus wie ziet dit wel zitten??

pb me dan of meld je aan op mijn msn (emmahamers16@hotmail.com)

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 14:36

Even een kort berichtje over de stand van zaken voor de shows.

Er hebben zich nu 3 mensen van bokt aangemeld die een show zouden willen geven.

Martina: western (half uur)
Pegassa: Arabische show (10 min)
Amable: vrijheidsdressuur

Betreffende mensen hebben inmiddels een pb van mij gehad.

Ligt de planning al vast? Dan kan ik namelijk tijden gaan bespreken.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 14:46

ben er weer.....

waait hier trouwens gigiantisch, waaide net bijna van mijn fiets af;-)

Zal even jullie vragen per naam beantwoorden, maar info is natuurlijk voor iedereen bedoeld!!

Celeste:
Inschrijven kan binnenkort via www.inschrijfsysteem.nl. Op deze website kun je zelf de klasse kiezen waarin je wil starten en zelfs de plaats in die klasse. Dus je kunt kiezen of je vooraan of achteraan in een rubriek wil rijden.
Daarnaast is er op de website van onze inschrijving aanvullende informatie te vinden onder vraagprogramma. We zijn op dit moment bezig om de gegevens te verwerken en zodra dat af is zal hij online komen en wordt de link uiteraard direct hier bekend gemaakt.

Op zich een goed idee wa tje had om te rekenen op 65 combinaties en dan maar kijken welke klasse mensen rijden. Probleem is alleen dat je dan goed moet plannen met je jury's. Mochten er bijvoorbeeld 30 combinaties in de B rijden en maar 17 in de L dan moet de jury van de B twee keer zoveel doen. Je kunt niet halverwege de B rubriek ineens iemand anders laten jureren.
Als ene jury hier niks op tegen heeft vindt ik overigens het best hoor.
Maar goed zal eens met de mensen van het inschrijfsysteem overleggen of vrij inschrijven mogelijk is!

Fleurtje100:
Het wordt inderdaad een oefenwedstrijd. dat betekend dus dat mensen mogen inschrijven in de klasse waarin ze willen rijden. Let op er is wel een voorwaarde. De combinatie moet het niveau aankunnen. Waarschijnlijk gaan we een regel instellen dat de organisatie (wij dus) een combinatie mag weigeren als tijdens de wedstrijd blijkt dat het niveau veel te hoog gegrepen is. Een B combinatie kan bijvoorbeeld niet ineens een Z proef rijden als ze hier nog lang niet aan toe zijn. Ik verwacht alleen niet dat een dergelijk ingrijpen nodig zal zijn, mocht dat wel zo zijn dan krijgt die betreffende combinatie uiteraard de gelegenheid om een lagere klasse te starten.
Of we pony's en paarden apart laten starten kan ik nu nog niks van zeggen. Laten we eerst maar eens afwachten wie er gaan inschrijven;-)

Kyrkelover:
Het is een oefenwedstrijd dus je mag starten op het niveau wat jij en je pony aankunnen.
Ik denk echte rdat als je graag met je B-pony L1 wil starten dat dit mogelijk moet zijn. Geef bij je inschrijving dan wel even aan dat je een B-pony hebt en dat je de AB-L1 proef wil starten. Als de wedstrijd online is en je kunt inschrijven stuur mij dan maar een mail dan regel ik de rest, ok?

Pegasse:
Het kan zijn dat de tijden van het show moment gaan veranderen, wat zijn de tijden waartussen jij kunt met avalon?
Hier zal dan uiteraard rekening mee gehouden worden.

Wat betreft het inschrijfboekje, erg fijn dat je daarmee wilt helpen. Ik heb hier nog wel een voorbeeld boekje (in word) wat ik je kan toesturen. Welk mailadres kan ik gebruiken, die in je profiel?

Wat betreft het logo: de wedstrijd komt op het inschrijfsysteem online als benefietconcours zeebeving Azie, lijkt me het beste als we deze naam aanhouden, toch?
Zwart wit logo is prima, kleur mag evt ook voor de website, boekje zla wel zwart wit worden ivm kosten.....
Wat betreft de drukker lukt dat met zoeken of moet iemand je helpen? Probeer Oce eens, wie weet helpen die wel..........

Ippolata: je mag een klasse hoger starten, mits jij en je pony / paard dit aankunnen. Als je bijvoorbeeld momenteel L2 mag starten, maar je oefent thuis al voor de M1 en je wilt graag weten wat een jury van jullie huidige niveau vindt dan mag je wat mij betreft best M1 rijden.
Om welk niveau zou het gaan bij jou en je pony / paard?

zo dat was het wel weer....nog iemand vragen;-)

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 15:08

Lijkt me niet praktisch om iemand terug te zetten als op de wedstrijd blijkt dat de combinatie te hoog rijdt voor zijn niveau. Over het algemeen is die klasse dan al gereden Knipoog

Paarden en ponies hoef je denk ik niet apart te laten starten, kunnen wat mij betreft gewoon door elkaar. Maar wel aparte prijzen voor paarden en ponies!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 15:24

of er aparte prijzen kunnen zijn hangt helemaal af van hoeveel prijzen we gesponsord krijgen lijkt me, maar mocht het kunnen dan doen we dat!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 16:41

nog even een vraagje:

Wat doen we met de springrubriek?

Puntenspringen of verkleed springen?

Zelf ben ik meer voor puntenspringen en jullie?

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 16:47

ik ook Lachen

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 16:49

alweer een vraag:
wat vragen we de toeschouwers?

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 16:57

ben ik nou de enigste? Tong uitsteken

toeschouwers: 2 euries of zo? of een vrijwillige bijdrage kan ook

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 16:58

kan je niet alvast een tijdelijk inschrijvingslijst bijhouden, zodat je een beetje kunt zien waar je de meeste inschrijvingen hebt? Dat ze jou pb'en

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 16:59

zat zelf idd ook aan vrijwillige bijdrage te denken!

Reden dat ik met deze vragen kom is dat ik een informatie documentje aan het maken ben wat op www.inschrijfsysteem.nl zal komen te staan.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 17:00

goed idee:

mensen die nu al geinteresseerd zijn om mee te doen, stuur mij een pb!!

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 17:02

moeten ze wel komen kijken hier Tong uitsteken

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 18:57

Ik kan maar even helpen met de catering want ik rij met pegassa mee. Anders moe ik lopend naar huis toe. En dat is een beetje ver Knipoog

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 18:59

ben ik weer....

tot nu toe 3 inschrijvingen (via pb)
2 x B
1 x L

Overigens moeten de mensen die via pb laten weten mee te willen doen ook nog via inschrijfsysteem.nl inschrijven.

Je krijgt dan een online inschrijformulier waar oa (mail) adres, naam ruiter, naam paard / pony en afstamming ingevuld kan worden. Ook zal er een vakje zijn waar je opmerkingen in kwijt kunt.

Iedereen die zich via inschrijfsysteem.nl inschrijft wil ik vragen om daar een leuk (kort) stukje over zijn / haar paard / pony neer te zetten. Deze stukjes zullen tijdens de dag zelf worden omgeroepen.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 19:00

pegasse:

ideetje: doe je zelf ook mee met avalon?

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 19:20

risje schreef:
pegasse:

ideetje: doe je zelf ook mee met avalon?

Whoehahahahahhahahahahahahahahahahahah!!!!!
Sorry..ahum! Nu worden jullie toch echt overmoedig Knipoog
Met Avalon is het óf showen óf rijden Haha! Ga je eerst showen en dan rijden, dan wordt je al rijdend geshowed zal ik maar zeggen. Ga je eerst rijden én dan showen...dan snapt ie er even niets meer van en gaat heel braaf door de bak lopen sjokken Schijnheilig

juline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-05 20:12

tevens ben ik nog op zoek naar vervoer vanaf breda of station eindhoven..
helaas heeft mijn chaufeur afgezegt en zou jammer zijn als ik er niet meer bij zou kunnen zijn

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 20:30

Is er ondertussen al een locatie en datum?

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 20:31

Ethelate schreef:
Is er ondertussen al een locatie en datum?

jeps 20 februari in schijndel

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 20:40

pegassa schreef:
Whoehahahahahhahahahahahahahahahahahah!!!!!
Sorry..ahum! Nu worden jullie toch echt overmoedig Knipoog
Met Avalon is het óf showen óf rijden Haha! Ga je eerst showen en dan rijden, dan wordt je al rijdend geshowed zal ik maar zeggen. Ga je eerst rijden én dan showen...dan snapt ie er even niets meer van en gaat heel braaf door de bak lopen sjokken Schijnheilig

Cool, nog meer spektakel;-)

Juline: mocht er nu niemand zijn met wie je mee kan rijden dan kan ik wrs wel wat regelen. Laat het tegen die tijd anders maar weten!

Inmiddels staat de inschrijfteller op:
4 x b
2 x L

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 21:01

Ik heb evt. nog een B-combinatie, maar dan moet ik iemand vinden die deze naar Schijndel kan rijden, aangezien Pegassa en Avalon NIET samen op één trailer kunnen. Daar komen kleintjes van Tong uitsteken