Theo van Gogh doodgestoken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 13:06

Eh? Ben de link Theo-Bush even kwijt? Verward Haha!

QHAhkbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 13:06

en waarom zouden ze naar nederland gaan? omdat nederland zo dom in om in zee te gaan met Bush

Nathalie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 13:07

QHAhkbar schreef:
dat valt wel mee, als je gewoon het midden oosten helpt en naar hun LUISTERD dan gaan ze heus neit zomaar met vliegtuigen kapen

Dus jij vindt dat we naar ze moeten luisteren.
Kun je je net zo goed gelijk overgeven.....

Mijn mening: deze wereld is ziek geworden en het wordt alleen nog maar erger

Tallie1979

Romana, ik kan je alleen maar aanraden om die docu te gaan kijken, hij is nu te huur in de videotheek.. Ik denk dat zelfs jij dan hoopt dat Kerry wint Knipoog

Hoop dat de Amerikanen niet meer zo schapig zijn om maar op Bush te blijven stemmen.. Bush heeft volgende de docu zakelijke en persoonlijke banden met de Bin ladens.. En dat is dus vrij normaal??

Caye

IK ben NIET persoonlijk naar Islamitische personen.. ik zeg alleen dat IK tegen dat soort mensen( en dan die in het nieuws worden genoemd.) geen goed woord over heb...ik weet dat dit geen zin heeft om me weer woord te geven.. MAAR..

Lees je het nieuws niet?? osama.. met zn hand langers? ik wilde alleen duidelijk maken dat als het woord buitenlanders genoemd word het over het algemeeen die mensen bedoeld worden die ik hier genoemd heb.

Daar is geen goed woord over te spreken..

Dat het meeste onheil IN DE WERELD door deze mensen worden veroorzaakt! ze terroriseren de hele boel... dat kan toch zomaar niet!

IK heb geen hekel aan buitelandders.. maar deze "soort"mensen verpesten het voor iedereen!

Ik heb zelf vrienden van marokaanse afkomst..
Maar ik noem zeker niet Marokanen!! niet alleen marokanen zijn van Islamitische afkomst hoor!!! Zo zijn er nog meerdere te noemen.

IK discrimineer het zeker niet.. ik vertel de harde feiten.

EN net als Theo en Pim ... weet ik dat ik voor me eigen mening niet mag uitkomen.. want hun zijn nu de dupe en kapot geschoten!!!!

QHAhkbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 13:08

ja maar moslims zijn ook zo geworden omdat ze onderdrukt zijn door amerika en ja......ze zijn geen gevoeloze mensen!!!!

QHAhkbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 13:08

Cayusejuhh: reageer ff niet sorry

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 13:09

Sorry hoor, maar moslims onderdrukt door Amerika? Onderdrukt door Saddam en zijn consorten zal je bedoelen. En ze zijn nog zo dom om die lui te vereren ook!

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 13:09

Tallie1979 schreef:
Romana, ik kan je alleen maar aanraden om die docu te gaan kijken, hij is nu te huur in de videotheek.. Ik denk dat zelfs jij dan hoopt dat Kerry wint Knipoog

Hoop dat de Amerikanen niet meer zo schapig zijn om maar op Bush te blijven stemmen.. Bush heeft volgende de docu zakelijke en persoonlijke banden met de Bin ladens.. En dat is dus vrij normaal??

ik wil ook niet dta bush wint, ben voor kerry Knipoog maar ben wel een beetje bang voor de wraak vh midden oosten..

En naar hun luisteren, hoeveel wrok denk je wel niet dta die mensen daar hebben van die oorlog, nou ik denk dat je niet hoeft te proberen daar naar te luisteren

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 13:10

QHAhkbar schreef:
ja maar moslims zijn ook zo geworden omdat ze onderdrukt zijn door amerika en ja......ze zijn geen gevoeloze mensen!!!!

Nee, de agressie van de moslims komt niet door Amerika, maar wordt al in de Koran gepropageerd. Ze lopen gewoon achter, en met de Koran in de hand en het geschreeuw om een heilige oorlog maken ze zich beslist niet geliefd.
Er zijn andere manieren om een geloofsovertuiging over te brengen dan met angst en geweld.

QHAhkbar

daarom blijft de oorlog ook maar doorgaan, omdat wij de "hogere" niet willen luisteren naar hun. Maar ik weet alles van die onzin daar.....En Ze zijn wel ONDERUKT DOOOR AMERIKA

Tallie1979

Laura schreef:
Eh? Ben de link Theo-Bush even kwijt? Verward Haha!

Ik zei dat ALS het blijkt dat het een moslim zou zijn dat ik hoop dat die hele gemeenschap zich ff rustig houd, toen er 3000 mensen dood gingen door de aanslagen in NY werd er in het midden oosten feest gevierd.

Vandaar dat ik zei dat ik hoop dat het met een sisser afloopt, een volksopstand ( zal niet zover komen denk ik ) zou nou niet echt prettig zijn denk ik

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 13:11

En nu allemaal weer ontopic Knipoog

QHAhkbar

laat maar ik geef het op, ik weet wat ik bedoel ik kan het moeilijk zo praten over de forum

Anoniem

dream on! Ze willen graag dat jij en moslims dat geloven ja.

Nathalie1981

Ik denk dat het niet uitmaakt wie de verkiezingen winnen.

Denk je dat Kerry of Bush iets tegen deze personen kunnen doen?

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 13:12

QHAhkbar schreef:
Cayusejuhh: reageer ff niet sorry

leg maar eens even uit dan waaroM?? Verward

QHAhkbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 13:12

Faye: ik ben niet voor de moslims en ook niet voor amerika ik kijk alles voor en nadelen van elk land en niet alleen maar wat je op deTV zien daar zie je ook aleen maar rennende moslims met de koran in de hand...jullie weten blijkbaar niet wat daar echt gebeurt

Nathalie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 13:13

QHAhkbar schreef:
Faye: ik ben niet voor de moslims en ook niet voor amerika ik kijk alles voor en nadelen van elk land en niet alleen maar wat je op deTV zien daar zie je ook aleen maar rennende moslims met de koran in de hand...jullie weten blijkbaar niet wat daar echt gebeurt

Weet jij dat wel dan?

Ik denk dat niemand dat weet...

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 13:13

QHAhkbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 13:14

Cayusejuhh: ik weet wel dat je neit wil discrimineren, maar indirect doe je het wel hoor, ik heb een moslimse vriend en hij is eigenlijk beter dan alles nederlandse drollen van jongens hier....Hun denken is niet als binlanden of osama

Anoniem

Ik oordeel niet allen door die beelden hoor, maar moslims worden niet onderdrukt door Amerika. Sterker nog, de missie van de fundamentrele moslims is de wereld te veroveren, zodat overal hun geloof regeert!

Tallie1979

Als er geen geloof was dan waren er ook geen oorlogen. En dan was het niet nodig om iemand te vermoorden voor zijn uitspraken..

QHAhkbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 13:15

Nathalie1981: ja ik weel het wel, ik heb een moslimse vriend die veel contact daar heeft met zijn familie en hij kijkt ook die arabische zenders en je ziet daar hele andere dingen

Nathalie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 13:15

Ik denk dat de moslims Amerika probeert te onderdrukken.
Of wou je zeggen dat al die onschuldige mensen voor de gein worden onthoofd