Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ann schreef:Aha, dus PhiaBink zit ernaast met 1 januari 2005. Er is nog geen datum vastgesteld.
Wouter24 schreef:Noem mij een personenauto die met gemak mijn paarden van beide dik over de 175cm in een grote tweepaardstrailer veilig van A naar B kan brengen![]()
En hoe moet ik grote balen hooi(a 600kg p/s) naar stal krijgen?
Desiree"]
Maar phia, jij gaat verhuizen naar Belgie, dus al dit gezeik daar ben jij straks vanaf. Ik hoop dat het grijs kenteken gewoon blijft. Ik wil weg kunnen met paard en trailer. en dat gaat niet met een koekblik zoals een fiat panda of uno etc.
[/quote]
Ik ben nog niet weg, dus strijd ik mee tegen het afschaffen van het grijskenteken. Ik ken zat particulieren die een grijskenteken auto hebben en zou het rot vinden dat ze 500% meet MRB moet gaan betalen.
[quote="Desiree"]
De four wheeldrives zouden mensen meer letsel toe kunnen brengen, en dan bedoelen ze de fietsers of voetgangers.
[/quote]
Nee, de bestuurders van een 4WD brengen het eventuele letsel toe. De auto kan dat niet uit zich zelf doen![]()
[quote="Desiree schreef:Maar als je in een koekblikje rijdt en je krijgt een ongeluk, dan is er OOK meer schade aan de inzittenden. Want ze zitten dan ingeblikt als een sardientje. Dus waarom dan niet ook de koekblikken verbieden voor de veiligheid van de mensen?
Lovely schreef:En wat heeft de rest van NL met jouw balen stro en jouw paarden te maken? Helemaal niets als het er op aankomt. Vergeet niet dat paarden houden hobby is en dat je dat niet moet doen van je laatste geld en precies datzelfde principe geldt wanneer het je beroep is.
gijsenkim schreef:neeee lov, ze bedoeld dat als ze in de King Cap rijd dat zij dan door kan douwen:D
. Wouter24 schreef:En dat is met die grote auto's precies hetzelfde, die mensen betalen heel dik wegenbelasting voor die grote wagens. Die inkomsten raken ze dus ook kwijt...
. Wat bedoel je hier precies mee?Lovely schreef:Jij kunt straks toch gewoon grijs blijven rijden, ik neem aan dat je keurig netjes een bedrijfje hebt, ingeschreven en wel??