Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lielle schreef:MoonChloe, Sonja is hier heel erg bij betrokken geweest.
Sonja schreef:En bij 1 ding dat ik steeds gezegd heb blijf ik: ik heb heel erg medelijden met je ouders. Je zal toch zo'n dochter hebben.....
Beetje OT:
Heike, ik ben het niet met je eens dat "Miep" onze Boktwatten waard is. Als ik zie waarom mensen als Petra (haar Boktnaam weet ik niet meer, is lang geleden) en Steef bijvoorbeeld gebanned werden, dan heeft "Miep" toch echt een levenslange IP-ban verdiend dacht ik zo.
Onze Boktwatten zijn imo te kostbaar voor iemand als "Miep". Als ik terugkijk op mensen die al in onze Boktwatten hebben gelegen, dan is "Miep" niet waard om tot dat rijtje gekoesterde, kostbare Bokkers te horen.
Tot zover hoofdstuk "Miep" wat mij betreft. Gaat een punt achter en ik sta achter m'n eigen oude onderschrift: niet mokken, lekker (verder) Bokken.
En wie een luisterend oor nodig heeft, die kan nog altijd bij me terecht. Ik geloof namelijk in de goedheid in mensen. Ook als ze dat soms niet waard blijken te zijn. Want wie goed doet.....
Misser schreef:Maar wat ik me nu afvraag, is ze wel waar dat ze psychisch niet helemaal in orde is of is dat ook weer een smoes om d'r lompe actie te verklaren?