Miep heeft niet in het ziekenhuis gelegen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Duncan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:52

tjesus, ik schrik me dood. Ik las in een ander topic dat ze het gelogen had, maar uit haar update kon ik niets opmaken. toen zag ik deze mededeling staan....

Ik wil hierbij zeggen, net als pearl_tje, ik denk dat het het ergste is voor Miep (carmen) zelf. blijkbaar heeft zij echt een probleem en heeft ze hier echt over na gedacht, dan moet er echt iets aan de hand zijn.

Carmen, als je dit leest, ik wens je heel veel sterkte en ik vergeef het je echt. Waarschijnlijk heb jij je straf al gehad (al dan niet van jezelf), en kunnen we hier wel banketstaaf gaan doen, maar ik denk dat je ontzettend veel steun nodig hebt. Er is iets wat je met iemand moet gaan delen, daarbij wens ik je echt heel veel sterkte. Je moet hier echt met mensen over gaan praten maar ik heb het idee dat dat al begonnen is. Heel veel sterkte en liefs, ik brand nogmaals een kaarsje voor je.

Misschien klinkt dit bericht jullie vreemd in de oren maar ik denk dat Carmen helemaal niets heeft aan boze reacties (al ben ik gewoon ook boos, al sla ik mezelf gelijk weer voor de kop...ik vind het echt heel erg voor haar).

Liefs Charlotte

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:02

Ik TEM ....

Er wordt hier alweer teveel aan jullie zelf gedacht.. Oke iedereen weet nu wat carmen heeft gedaan, KLAAR.

Alles wat gezegt kan worden is ook gezegt..

*TEM*

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:06

Maakt het zoveel uit dat mensen in deze aan zichzelf denken?? Volgens mij is deze mededeling juist daarom gedaan.... Als het voor Miep was dan hadden wij het nooit hoeven weten...

Duncan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:12

lijkt me fijn om te weten dat het gebeurt is, maar ik denk niet dat ze zoveel aan boze reacties heeft...

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:13

Miep kan het toch al niet meer lezen, waarom mogen mensen zich hier niet even over uiten?
Dit topic heeft zeker wel een nut wat mij betreft, iedereen kan even z'n gevoelens hierover kwijt. Wat is daar mis mee? Het gebeurd toch rustig en zonder gescheld? Ik voelde me goed belazerd en vond het fijn om dit topic te kunnen lezen en er zelf wat over te kunnen zeggen.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:13

pearl_tje schreef:
Ik TEM ....

Er wordt hier alweer teveel aan jullie zelf gedacht.. Oke iedereen weet nu wat carmen heeft gedaan, KLAAR.

Alles wat gezegt kan worden is ook gezegt..

*TEM*

Ik denk niet dat een mededeling snel op slot gaat, of wel??
Ik vind het trouwens ook onzin dat hij dicht moet.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:16

Maar wat is er dan met Sonja?? ( ik snap het niet echt nu eigenlijk)

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:17

Wat een story zeg!
Verbazing hier.
Wat ik me nu realiseer, was het Malle Babbe niet die toen dat busongeluk in Spanje oid had meegemaakt?
Toen hebben we ook verschrikkelijk meegeleefd... Is dat allemaal waar???

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:18

nee, dat was Miep dus. Kon me zoiets vaag herinneren en heb het even uitgezocht. Dat trek ik nu dus ook sterk in twijfel.
MoonChloe, Sonja is hier heel erg bij betrokken geweest.

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:20

Diep triest dit, hoe verzin je het.
Duidelijk een gebrek aan aandacht. Hopelijk krijgt ze snel hulp, want dat heeft ze volgens mij wel nodig.
Ik heb erg met haar meegeleefd, voel me wel een beetje 'genaaid' als ik het zo mag zeggen...

Maar toch ook een opluchting. Het was dus allemaal niet zo erg als we allemaal dachten!

*Edit*
Wat mij ineens te binnenschiet: Dat ze aan het bokken was onder het toeziend oog van de zuster. Dat vond ik toch zo overdreven. Kijk, als je aan de wandel gaat of wat dan ook kan ik me daar wel iets bij voorstellen, maar internetten??? Ze hadden ook kunnen zeggen 'over een kwartier stop je ermee en brengen we je naar je kamer'('of 'halen we je laptop op' whatever...).

Echt triest. Blegh.
Laatst bijgewerkt door Rinoa op 27-06-04 20:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:20

Dat bedoelde ik ook Lielle, dat Malle Babbe nu Miep is, en dat verhaal

[AM] mijn verhaal...

of dat dan wel waar is.
Die details enzo brrrrr.

proudmama

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:25

Graag wil ik even mijn complimenten geven aan de beheerder en moderaters voor de manier waarop ze dit uitgezocht en geregeld hebben.
Netjes en in acht nemend dat er wel eens een ziek(geestelijk dan)persoon achter kon zitten en tevens rekening houdend met de gevoelens van de bokkers die bedonderd zijn.Nogmaals OK dan!

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:25

He bah Sjimmy, ik moet er niet aan denken dat dat ook verzonnen zou zijn.... Wat voor iemand ben je dan...

Green

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:31

ja indd Scheve mond Scheve mond

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:32

Jeetje.... heb alle 13 pagina's doorgelezen en weet niet wat ik ervan moet denken.....

Aan de ene kant ben ik heel verontwaardigd, aan de andere kant heb ik toch weer erg veel medelijden met Miep, om zoiets te verzinnen moet er wel degelijk iets goed mis zijn met je. En ja, ik zou haar nog steeds wel eens IRL willen ontmoeten, als ze dit gedrag achter zich heeft gelaten (wat de reden ook mag zijn).
Één ding zou ik alleen erg graag willen weten.... In haar laatste topic schreef ze dat er veel meegemaakt had en dat ze dat toch erg graag eens kwijt wilde aan iemand waarvan ze niets kon verwachten, ze wilde ook liever geen bokker die ze vertrouwde daarmee belasten. Ik heb haar toen ge-pb't en ze heeft (naar eigen zeggen, na lang twijfelen) mij toen via pb het hele verhaal verteld. Ik zou toch wel erg graag willen weten of dat ook allemaal verzonnen is...... En om heel eerlijk te zijn, hoop ik eigenlijk van wel, wat daar in stond gun je niemand
Heike, mocht jij nog contact met haar hebben, zou je dat dan eens willen vragen? Ik wil het alleen maar weten, doe er verder niets mee en maakt voor mijn mening over haar ook verder niets uit wat het antwoord is.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:33

MoonChloe schreef:
Maar wat is er dan met Sonja?? ( ik snap het niet echt nu eigenlijk)

Ik heb Sonja op tijd gebeld en ingelicht. Ze was op de hoogte.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:36

gelukkig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:44

Lielle schreef:
MoonChloe, Sonja is hier heel erg bij betrokken geweest.

Zoals ik zonet ook al in een PB tegen iemand anders heb gezegd: ik ben er liever tien keer teveel voor iemand die me achteraf niet nodig bleek te hebben, dan 1x te weinig voor iemand die me nodig heeft.

Ik was met stomheid geslagen toen ik vandaag door een bevriende moddie gebeld werd met deze mededeling. Boos? Nee. This is the Internet. Je weet gewoon niet met wie je "praat". Medelijden des te meer.
Aan de ene kant ben ik nu wel erg benieuwd naar de reden waarom ze dit heeft gedaan. Aan de andere kant: wat ze ook zal schrijven, geloven doe ik haar niet meer.

Dus Miep, vanavond brandt mijn kaarsje voor jou voor het laatst. Ik denk namelijk dat je het verrekte hard nodig hebt, want met 1 ding heb je niet gelogen: je bent inderdaad ziek. Heeeeeeeel erg ziek.
En bij 1 ding dat ik steeds gezegd heb blijf ik: ik heb heel erg medelijden met je ouders. Je zal toch zo'n dochter hebben.....

Beetje OT:
Heike, ik ben het niet met je eens dat "Miep" onze Boktwatten waard is. Als ik zie waarom mensen als Petra (haar Boktnaam weet ik niet meer, is lang geleden) en Steef bijvoorbeeld gebanned werden, dan heeft "Miep" toch echt een levenslange IP-ban verdiend dacht ik zo.
Onze Boktwatten zijn imo te kostbaar voor iemand als "Miep". Als ik terugkijk op mensen die al in onze Boktwatten hebben gelegen, dan is "Miep" niet waard om tot dat rijtje gekoesterde, kostbare Bokkers te horen.

Tot zover hoofdstuk "Miep" wat mij betreft. Gaat een punt achter en ik sta achter m'n eigen oude onderschrift: niet mokken, lekker (verder Haha! ) Bokken.

En wie een luisterend oor nodig heeft, die kan nog altijd bij me terecht. Ik geloof namelijk in de goedheid in mensen. Ook als ze dat soms niet waard blijken te zijn. Want wie goed doet..... Knipoog

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:46

Jeetje wat een verhaal... zoals veel andere had ik totaal geen vermoedens, ik leefde echt met haar mee en las al haar topics, hopend op goed nieuws...
Ik weet verder weinig te zeggen, maar waarschijnlijk zal ik bij ieder dergelijk verhaal toch gaan twijfelen, en dat gun ik niemand, dat er aan hun verhaal getwijfeld wordt door half bokt...

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:46

Knap, Sonja, dat je er zo tegenaan kan kijken Lachen Ik zou er toch behoorlijk wat moeite mee hebben... Maar je hebt ergens wel gelijk...

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:47

Sonja schreef:
En bij 1 ding dat ik steeds gezegd heb blijf ik: ik heb heel erg medelijden met je ouders. Je zal toch zo'n dochter hebben.....

Beetje OT:
Heike, ik ben het niet met je eens dat "Miep" onze Boktwatten waard is. Als ik zie waarom mensen als Petra (haar Boktnaam weet ik niet meer, is lang geleden) en Steef bijvoorbeeld gebanned werden, dan heeft "Miep" toch echt een levenslange IP-ban verdiend dacht ik zo.
Onze Boktwatten zijn imo te kostbaar voor iemand als "Miep". Als ik terugkijk op mensen die al in onze Boktwatten hebben gelegen, dan is "Miep" niet waard om tot dat rijtje gekoesterde, kostbare Bokkers te horen.

Tot zover hoofdstuk "Miep" wat mij betreft. Gaat een punt achter en ik sta achter m'n eigen oude onderschrift: niet mokken, lekker (verder Haha! ) Bokken.

En wie een luisterend oor nodig heeft, die kan nog altijd bij me terecht. Ik geloof namelijk in de goedheid in mensen. Ook als ze dat soms niet waard blijken te zijn. Want wie goed doet..... Knipoog

OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! Ik ga helemaal met Sonja mee

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:59

Als opmerking: Miep heeft inmiddels een permanente ban gekregen.

Ze heeft de ban niet direct gekregen om haar nog de kans te geven te reageren in dit topic.

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:03

Echt heel erg, dat je zoiets kan doen zeg!

Maar wat ik me nu afvraag, is ze wel waar dat ze psychisch niet helemaal in orde is of is dat ook weer een smoes om d'r lompe actie te verklaren? Of is dat te para?

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:04

ik vond het soms iets te vreemd, al die terugslagen, maargoed voordeel van de twijfel en ik dacht dus dat ze wel echt dood en doodziek moest zijn
is ze ook, maar dan niet lichamelijk.

vreemd, echt heel vreemd dat iemand zo gaat liegen en zo verstrikt komt in dr eigen leugens, en dat allemaal om aandacht te krijgen

weet niet of ik boos ben of medelijden met haar moet hebben Verward

maargoed, ze kan hier toch niet meer komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:07

Misser schreef:
Maar wat ik me nu afvraag, is ze wel waar dat ze psychisch niet helemaal in orde is of is dat ook weer een smoes om d'r lompe actie te verklaren?

Ik denk dat als je zoiets voor de grap verzint, je al wel dusdanig ziek bent dat je psychisch niet helemaal jofel bent. Ik denk dus dat we er veilig vanuit kunnen gaan dat "Miep" idd psychisch net helemaal in orde is. En dat is trouwens ook nog eens heel erg netjes uitgedrukt.