Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Hoe ga je het nu aanpakken?
Malibu schreef:Ik volg al een tijdje dit topic, maar omdat ik vrijwel de zelfde mening opdoe als anderen heb ik nog ff niet gereageerd om dat je tien keer hetzelfde bericht krijgt (wat wel laat zien dat het inderdaad een raar verhaal is)
Misschien een beetje raar idee, maar als jouw vader met je broer naar Brazilie gaat zou jij misschien een beetje onderzoek kunnen gaan doen en hulp gaan zoeken.
Hij kan je dan niet de gaten houden de hele tijd. Zo kun je langs de politie gaan met de informatie van Omnicum en het hele verhaal uitleggen.
Zeg dat je ontzettend bang bent en al zoveel heb meegemaakt en dat je niet weet wat je moet doen...
Al met al is dit een absurde situatie en ik wens je heel veel sterkte. Vind het heel knap dat je je zo goed kan houden hieronder.
Iedereen hier is erg bezorgd om je en als je hulp nodig heb dan helpen we je graag.
Jamy schreef:Ik zie opzich wel in dat er veel niet klopt maar ik wil echt graag dat het weer goed komt het is wel mijn vader, daarom had ik zoiets misschien kan ik beter wel mee gaan.
Maar nu denk ik ook weer het moet allemaal op zijn manier enzo en ik wil ook niet toegeven elke keer aan hem.. maar ja het is wel mijn vader en daardoor twijfel ik elke keer, elke keer denk ik dat die misschien veranderd is ofzo. Maar als die echt wil dat het weer 'goed' komt kan die best luisteren naar mij aan de andere kant.
FlairS"]
[quote="Jamy schreef:Ik blijf gewoon thuis nu.
Ik hoop dat die geld achterlaat voor eten
Jamy schreef:Ik zie opzich wel in dat er veel niet klopt maar ik wil echt graag dat het weer goed komt het is wel mijn vader, daarom had ik zoiets misschien kan ik beter wel mee gaan.
Maar nu denk ik ook weer het moet allemaal op zijn manier enzo en ik wil ook niet toegeven elke keer aan hem.. maar ja het is wel mijn vader en daardoor twijfel ik elke keer, elke keer denk ik dat die misschien veranderd is ofzo. Maar als die echt wil dat het weer 'goed' komt kan die best luisteren naar mij aan de andere kant.
Citaat:Misschien is het inderdaad wel een goed idee om de politie alvast op de hoogte te brengen van het verhaal, en het feit dat je vader en je broer naar Brazilie gaan. Dan kunnen ze hun eventueel wat beter opsporen/in de gaten houden, mocht dat nodig zijn...
dana schreef:Ik bedoel het niet om je af te zeiken, maar dit kun je toch niet serieus menen. Hoe kan de politie in Nederland nou mensen in brazilie in de gaten houden.
Sypheron"]
[quote="dana schreef:Ik bedoel het niet om je af te zeiken, maar dit kun je toch niet serieus menen. Hoe kan de politie in Nederland nou mensen in brazilie in de gaten houden.