Polarize schreef:Polarize schreef:Ik ben de hele week vrij
Nu even bij mijn pake langs en taart eten om beppe haar verjaardag te vieren, en daarna met mijn moeder erop uit, stukje lopen buiten en ergens lunchen
Pake geeft ons net 50 euro zodat we lekker kunnen gaan lunchen op zijn kosten
Geniet van je lunch! Zo leuk als mensen er van kunnen genieten als andere wat leuks doen
. Mijne waren ook zo. Als ze zelf er niet bij konden zijn werden ze al blij van het idee dat wij er van genoten
Denk echt nog zo vaak aan ze!--
Gister avond m'n nieuwe basketbalrolstoel uitgeprobeerd op de training. Ging echt zo veel soepeler!! Wel echt onwijs wennen. Zit hoger dan in de vorige, dus gooide elke keer net te hoog.
Ook gaat op snelheid rollen en dan achteruit kijken niet meer in een rechte lijn. Zodra ik m'n lichaam beweeg stuur ik al, echt onwijs wennen. Als ik er eenmaal aangewend ben wel echt heerlijk! Ben nu zo veel sneller en wendbaarder
Over 7 weken mag ik pas weer. Eerst een operatie en herstellen daar van, nu al zin in de volgende keer

Op dit moment vol goede hoop in de trein. Nieuwe behandeling uitproberen (voor het probleem waardoor ik in een rolstoel sport). Wie weet werkt het en heb ik in dagelijks leven minder pijn
Vanmorgen een half uurtje buiten gezeten, samen met één van de katten, heerlijk!