Secret Easter Bunny 2026

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:26

Wederom bedankt voor al jullie lieve reacties.
Ik ben stapelgek op mijn lieve kindjes maar soms is het gewoon megazwaar.
Mijn vriend en ik wisselen nu de nachtdienst met elkaar af zodat eentje elke keer een goede nacht kan maken.

Vandaag ben ik heerlijk aan het klussen geweest in ons toekomstige huis, zo heerlijk om me op die manier nuttig te maken. En op een gekke manier merk ik dat dit ook fijn is om meer binding te krijgen met het huis.
Tot nu toe was het elke keer de plek waar mijn vriend heen ging om te klussen met allerhande tegenslagen.
Maar nu we weer in de opbouwende fase zitten en ik daar ook aan kan bijdragen, kan het eindelijk meer eigen gaan voelen.

Ik zal ook nog even antwoord geven op de weekvragen:

Citaat:
Weekvraag week 3
Welke betekenis heeft Pasen voor jou?

Ik ben ook team Paaseitjes eten.
Lekker uitgebreid ontbijten, matzes met roomboter en suiker eten, op bezoek bij familie en vooral het voorjaar wat weer in volle gang is.
Ik werk op een interconfessionele basisschool, hier houden we altijd een traditionele paasviering met de hele school.
En ondanks dat ik zelf niet gelovig ben, kijk ik ook ieder jaar weer graag The Passion.
Nu wij straks een grote tuin rondom het huis hebben, kijk ik er ook erg naar uit om paaseitjes te verstoppen voor onze kindjes <3

Citaat:
Weekvraag week 4
Welk boek of tijdschrift ben je aan het lezen? Heb je een favoriet genre?

Ik zou niet weten wanneer ik voor het laatst een boek heb gelezen.
Ik neem aan dat het 'Praktijkboek praten met kinderen over kindermishandeling' voor mijn werk niet meetelt?
Echt lezen doe ik nu niet, maar ik luister graag boeken via Storytel terwijl ik bezig ben.
Harry Potter vind ik fijn om naar te luisteren, het liefst de Engelse versie, voorgelezen door Stephen Fry.
Ook hou ik erg van chicklits maar zo nu en dan een leuke thriller kan ik ook warm voor lopen.
Vroeger las ik graag boeken van Stephen King.

Qua tijdschriften heb ik een abonnement gehad op de Flow en de Flair maar die verdwenen altijd ongelezen op de stapel.
Ik krijg nu altijd de Hoefslag van mijn zwager, leuk om een beetje verbonden te blijven met de paardenwereld.
Daphne's Diary blijft toch wel favoriet.
Voor een abonnement vind ik hem te duur maar zo nu en dan eentje om lekker doorheen te bladeren word ik altijd wel blij van. :j
En de Donald Duck vind ik leuk, echt een stukje jeugdsentiment :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Secret Easter Bunny 2026

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:47

In ieder geval fijn dat jullie de nachtdiensten af kunnen lossen. Kun je dan wel goed slapen of is het het moederinstinct wat toch nog de overhand neemt?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:59

Neonlight schreef:
In ieder geval fijn dat jullie de nachtdiensten af kunnen lossen. Kun je dan wel goed slapen of is het het moederinstinct wat toch nog de overhand neemt?

Echt doorslapen doe ik inderdaad niet, nee.
Maar ik kan in ieder geval blijven liggen, in de wetenschap dat ze in goede handen zijn bij hun lieve papa.

Stal_Fiore

Re: Secret Easter Bunny 2026

Link naar dit bericht Geplaatst: 8 min geleden

Wat fijn Jolien om het zo af te kunnen wisselen en ook top dat je je nuttig voelt in het klussen van jullie nieuwe huis en zo samen aan jullie toekomst bouwen.