Suzanne F. schreef:Wat leuk zeg! Ga je die inlijsten en ophangen?
Als het kan dan ga ik íets gekker
Even afwachten of wat ik graag wil, mogelijk is...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

maras schreef:Oké, je schrijft niet gewoon leuk, je schrijft geweldig leuk en ja dat huis is eens een keer klaar maar misschien heb je dan zoveel volgers ( ik zou zeggen, start een instagram volg topic) dat je gewoon door je dagelijkse dingen te delen, die hele verbouwing dik kan bekostigen!

Bielsje schreef:Vaak is zoiets dan te compenseren met je uiterlijk of uitstraling, maar dat lukt helaas ook niet

Konstantine schreef:Bielsje schreef:Vaak is zoiets dan te compenseren met je uiterlijk of uitstraling, maar dat lukt helaas ook niet
Ik vind je echt hilarisch
Natuurlijk hoop ik dat alles lukt zoals je wilt en je een prachtig huis overhoudt, maar je hebt er wel een talent voor omtegenslagenuitdagingen heel leuk te omschrijven
Siers83 schreef:Bielsje schreef:Maar misschien is er wel een Instagram account gecreëerd, je weet het nooit!
Linkje ajb! Leuk om te volgen
Thami schreef:Jaaa ik vind ook dat schrijven je talent is, ik heb niks met verbouw-topics maar vind de jouwe echt hilarisch!
Suzanne F. schreef:Ik vind je ook heel grappig dus blijf vooral dan hier posten! En graag nog update van wat je gaat maken n.a.v. van die tekeningen!
senna21 schreef:Een mooi voornemen voor het nieuwe jaar. Hier nog een fan die graag aansluit
Suzanne F. schreef:Oh radiator verven kan ik wel! Een van de weinige klusdingen waar ik goed in ben.