Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mayflower_ schreef:Ik heb net die Rambo bundel besteld, als je je aanmeld voor de nieuwsbrier krijg je nog eens 10% korting. Deze code werkt ook op de afgeprijsde bundel.
Verder mijn lijstje:
- stofzuiger met dweilfunctie
- Hondenvoer
Miriam91 schreef:Mayflower_ schreef:Ik heb net die Rambo bundel besteld, als je je aanmeld voor de nieuwsbrier krijg je nog eens 10% korting. Deze code werkt ook op de afgeprijsde bundel.
Verder mijn lijstje:
- stofzuiger met dweilfunctie
- Hondenvoer
Hoeveel verzendkosten komen er nog bij? Want via Horseware zelf bestellen is nog import betalen toch?
EedihcrO schreef:Zijn er ook sites of zaken met behang die mee doen aan Black Friday?
We zijn aan het verbouwen en het geplande behang gaat een klein kapitaal kosten, dus een beetje extra korting is nooit weg
Bellatrix schreef:Denk je dat er extra korting komt op een Gymshark? Ik wil er ook eentje..
Bellatrix schreef:Bellatrix schreef:Ja, ik zag idd 50% korting staan.Misschien precies om 00.00 maar bestellen?
Ik zie dat het om 17.00 begint, dan ben ik wel thuis, maar even uitzoeken welke ik wil en dan gelijk zo snel mogelijk bestellen...
Ik heb bij AYBL besteld, daar is de korting al.
2 leggings.
ricojoreen schreef:EedihcrO schreef:Zijn er ook sites of zaken met behang die mee doen aan Black Friday?
We zijn aan het verbouwen en het geplande behang gaat een klein kapitaal kosten, dus een beetje extra korting is nooit weg
Zit je een beetje in de buurt van Duitsland? Bij de Tedox hebben ze ontzettend veel keuze en veeeeel goedkoper dan in NL!
Bellatrix schreef:Bellatrix schreef:Ja, ik zag idd 50% korting staan.Misschien precies om 00.00 maar bestellen?
Ik zie dat het om 17.00 begint, dan ben ik wel thuis, maar even uitzoeken welke ik wil en dan gelijk zo snel mogelijk bestellen...
Ik heb bij AYBL besteld, daar is de korting al.
2 leggings.
Change03 schreef:Wie weet er nog wat Horseflex vorig jaar aan korting had? Was dit 15 of 20%?
Even los van de andere kortingscode die nog toegepast kon worden.
).