Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 17:18

miccamaaike schreef:
Lastige keuze Jolien. Snap je wel, toch altijd vervelend om een lootje te hebben die zich niet veel laat zien. Je wilt toch zoveel mogelijk te weten komen over iemand. Maar wel jammer om weer een editie te missen. Spannend ook wel een klushuis icm 2 baby's, hopelijk is het niet al te veel werk voor jullie. Wel leuk verhuizen en alles naar je smaak kunnen inrichten.

Ik zat de foto's van mn pakket van vorig jaar te bekijken, mijn Santa (Roosch) had een boodschap voor de bezorger op de doos geschreven. Ik zie nu net pas dat de bezorger daar dank je wel onder heeft gezet :+ _/-\o_

[ Afbeelding ]

Wat lief. Daar wordt je toch vrolijk van. <3

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 18:12

Krtek schreef:
Haha, wat grappig, dat bedankje van de postbezorger!

Misschien is het wel een goed idee om al met hints te beginnen te bedenken. Ik ben daar niet zo goed in :
Ik had zelf afgelopen jaar wel hele leuke ontvangen van mijn santa (thanks Neonlight!) en deze heb ik bewaard ter inspiratie.

Mooi dat je ze leuk vond. Zit nu ook al weer te bedenken wat ik aan hints ga doen.

germie

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 18:14

Ik vind het jammer als je lootje belooft iets uit het pakket in werking op de foto te zetten en het dan vervolgens niet doet. Zo wacht ik nog steeds op een bepaalde foto. Hoop dat mensen dan dit jaar het wel doen als ze iets beloven.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 19:15

Haha alles inpakken met luiers...
En die doos. Super leuk die reactie terug van de post bezorger!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 20:32

Er schiet me nog een top te binnen: mijn man en ik verzamelen houten maskers... onze hele overloop en trapgat hangt er vol mee :D Ik zal morgen eens een foto maken :D

Leuke reactie van de postbezorger :D

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 21:09

Banjer schreef:
Er schiet me nog een top te binnen: mijn man en ik verzamelen houten maskers... onze hele overloop en trapgat hangt er vol mee :D Ik zal morgen eens een foto maken :D

Leuke reactie van de postbezorger :D

Houten maskers ? Ik ben wel heel benieuwd naar een foto nu

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 21:39

Ik heb 2 houtenmaskers die mijn oom ooit heeft meegenomen toen hij op reis was en die hebben jaren bij mijn opa en oma in huis gehangen.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 22:22

In mijn slaapkamer hangen ook houten maskers. Mijn kamer is in Afrikastyle. Er hangen twee goedkope van de Action en een dure gekocht in ZuidAfrika. Echt met de hand gesneden. Eerst hing hij bij mijn ouders in huis, maar die hadden er geen ruimte voor toen ze kleiner gingen wonen. We zijn er van overtuigd dat het ding kan spoken. Das een lang verhaal, maar er is zeker iets met dat masker. Maar niet kwaadaardig hoor. Juist niet.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 09:20

Houten maskers? Ik herinner me nog in het huis van mijn opa een masker die in het trapgat hing. Mijn brein had al het idee dat de ogen me in de gaten hielden en als ik niet uitkeek met laserstralen zouden bespuwen. Ik rende daar altijd als een houdini voorbij, niet echt wat voor mij maar wel heel beniewd of die er net zo uit zien als het masker bij mijn opa was :+

In my defence, ik was 8 jaar ofzo :P

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 09:23

Ik heb geen houten maskers maar meisjeshoofden uit de jaren 60 in de keuken, zal ik ook eens een foto van maken.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 10:31

Kan ik me ook niets bij voorstellen, heel benieuwd!

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 12:16

Ook ik zal me even voorstellen!
Ik ben gedeeltelijk oud gediende in de SS traditie. In 2023 voor het laatst deelgenomen maar dat was niet de meest gezellige editie voor mij(iets met invoerrechten, etenswaren fors over de datum en in de gebruiksartikelen schimmel) uiteindelijk heeft een fantastisch mega geweldig lieve nood santa (waarvan ik nog steeds niet weet wie het is geweest) mij in tranen op de bank laten zitten met een geweldig pakket. :knuffel:

Maar ik vind het te leuk om toch niet deel te nemen dus dit jaar ga ik een nieuwe poging wagen aangezien eerdere edities mij wel altijd fantastisch zijn bevallen!

Dus bij deze, ik ben 38 woonachtig op de rand van het Westland. Daar woon ik met mijn partner waar ik ondertussen ruim 2 jaar mee verloofd ben (volgend jaar gaat het trouwen als het goed is er nu echt van komen ^&+ ) en mijn dochter van 18, mijn stiefzoontje van 9 en ons zoontje van nu 5 maanden oud! <3

Naast deze drukke mensen bedoeling lopen er ook nog eens 2 honden, een Franse stuiterbull genaamd Loki(die vervolgens ook compleet zijn naam eer aan doet) en een senior Berner Sennen genaamd Maui. Wonderlijke combi als je het ziet, maar op de een of andere manier werkt het. :=

Daarnaast staat op stal tegenwoordig een Haflinger dame genaamd Amy van 5. (mocht je 2023 doorlezen dan vind je daar nog onze bruine appa maar die is ondertussen verkocht en daarvoor zal je mijn fjord tegenkomen die ondertussen bij kennissen zijn pensioen aan het vieren is als coach paard)

Qua rijden ben ik allround ruiter ten top, dressuur, springen, cross, lekker rondje buiten of Working Equitation. Uiteindelijk zal alles met onze prinsessenpony gedaan gaan worden.
Al is het momenteel vooral nog kracht opbouwen voor haar na een stom ongeluk vorig jaar in de wei waar ze haar griffelbeen brak en na een operatie in Utrecht maanden van aan het herstellen is geweest door allerlei rare complicaties.

Naast de paarden ben ik momenteel weer actief aan het trainen voor Hyrox wedstrijden, tijdens mijn zwangerschap is dat op een heel laag pitje komen te staan maar ondertussen ben ik weer lekker fanatiek bezig. Dat betekend dus wekelijkse trainingen in hardlopen, kracht en uithouding.

Ik ben gek op de kerstsfeer, van een kerstboom die geen enkele vorm van structuur qua ballen heeft (er zitten ballen in met de vorm van flamingo’s in tutu’s tot donuts en alles ertussen) tot aan gnomes, en daar heb ik er echt ontzettend veel van gespaard ondertussen.
Daarnaast staat er normaal ook altijd een kerstdorp. (dit jaar iets met ruimte en een box dus nog geen idee hoe ik dat nu ga doen)
En ja ik ben dus zo’n gek die stipt het eerste weekend oktober naar de andere kant van het land afreist om de grootste kerstshow van de Nederlandse Intratuin op te zoeken

Oow en ik hou van zoet! Ik ben een koek, snoep, chocolade kinda girl. Niet best voor je omvang, dus probeer er niet te vaak aan toe te geven maar af en toe mag het best eens een keer :P

Ik drink mijn koffie alleen met veel melk en suikervrije vanille siroop, (of een Starbucks White Mocha) maar anders hoef ik het niet. Thee drinken we alleen in de winter, rooibos sinaasappel. Ik ben niet zo van de variatie :+

En verder ben ik vooral van het soort doe maar niet te gek in huis qua inrichting, ik ben VT wonen saai, groene muur, zwart/hout meubels, groene bank. :Y)
Het lego dat mijn partner verzamend is kleurrijk genoeg om dat vervolgens teniet te doen maar ach als paardenvrouw moet je die ook een hobby gunnen blijkt.

Ik heb absoluut geen probleem met ome Ali en tante Temu of en leuke kringloop find!

De dieren ellende;

De prinsessen pony (ja zo gedraagt ze zich ook geregeld)
Afbeelding

En zwabber en co
Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 12:39

Wat leuk dat je weer meedoet!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 12:51

germie schreef:
Ik vind het jammer als je lootje belooft iets uit het pakket in werking op de foto te zetten en het dan vervolgens niet doet. Zo wacht ik nog steeds op een bepaalde foto. Hoop dat mensen dan dit jaar het wel doen als ze iets beloven.

Je kunt diegene altijd een privé berichtje sturen? Dingen kunnen altijd anders lopen dan gepland, je weet het niet.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 13:56

foto's van onze houten maskers

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 14:02

Banjer schreef:

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Is dat uit toeval dat jullie deze verzamelen, of hebben jullie iets met Afrika oid ?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 14:22

Zal niet iets met Afrika zijn, ik zie namelijk ook Aziatische maskers. :)

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 15:30

Banjer schreef:

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ik denk dat ik elke keer zou schrikken als ik ze zie in het donker :')
Vooral die linker op de eerste foto haha.

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 16:45

Ik merk dat ik al echt naar leuke dingen opzoek ben voor straks in mijn pakket, ook al weet ik natuurlijk nog niet wie straks mijn lootje gaat worden. Hebben jullie dat ook?

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-25 17:29

Ja zo stom is dat! Ik zag vandaag leuke kaarsjes en toen dacht ik meenemen! Maar daarna dacht ik weer, voor wie? _O-

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 17:37

Wat een toffe maskers !
Ik moet me ook inhouden maar als ik echt iets leuks al zie gaat t mee. Kan t altijd aan iemand anders kado doen als t niks is voor mn lootje

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 17:56

Wat een collectie Banjer!

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 18:12

Die maskers zijn leuk!

Maar ik kijk te veel horror films om dat aan te durven haha.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 18:17

Wow die maskers! Ene kant tof! Maar vind ze ook wat creepy’s hebben.

Mijn schoonmoeder verzamelde skulls van edelstenen. Driemaal raden wat mijn man in ons huis wilde zetten toen zij overleed…
Ik heb de schade weten te beperken tot 1…

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 18:39

Krtek schreef:
Ik merk dat ik al echt naar leuke dingen opzoek ben voor straks in mijn pakket, ook al weet ik natuurlijk nog niet wie straks mijn lootje gaat worden. Hebben jullie dat ook?

Zeker! Moet me soms al een klein beetje inhouden, al kan ik altijd iets meenemen wat ik zelf ook leuk zou vinden. Vandaag heb ik mijn kado geef drift wel wat kunnen stillen door een inzamelingsactie voor stichting jarige job. Ik hoop heel erg dat ik een kindje heel blij maak ermee :)