Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rocamor schreef:Suzanne F. schreef:Djiezus kraist. No way dat ikslaapin mijn huis verblijf als dat rondwandelt in huis.
Fixed that
Rocamor schreef:Suzanne F. schreef:Djiezus kraist. No way dat ikslaapin mijn huis verblijfooit nog in mijn huis terugkeer als dat rondwandelt in huis.
Britta31 schreef:Ik werd gisterenavond on 23.30 uit bed gebeld door onze dochter van 24, ze woont in de andere helft van het huis.Anansi de spin zat boven haar bed.Spin voor haar weggehaald en in onze woonkamer vrijgelaten.
[ Afbeelding ]
Anansi.
Beemsterkaas schreef:Britta31 schreef:Ik werd gisterenavond on 23.30 uit bed gebeld door onze dochter van 24, ze woont in de andere helft van het huis.Anansi de spin zat boven haar bed.Spin voor haar weggehaald en in onze woonkamer vrijgelaten.
[ Afbeelding ]
Anansi.
Deze foto plaatste je toch eerder? Of begin ik nu teveel spinnen te zien
prompter schreef:Ik ben dinsdag gebeten door een spin. Ik liep op eiland Tiengemeten voor het maken van een foto zonder er erg in te hebben dwars door een spinnenweb, en de eigenares daarvan was niet blij met me. Nu heb ik een paar jeukende bultjes in mijn nek, maar ze zijn al weer aan het slinken en de spin is op het eiland gebleven
Fearn schreef:Lol leuk topicik ben na een reis naar Azië iets minder bang geworden voor spinnen, maar als ik zo'n grote huisspin zie schrik ik toch altijd wel een beetje. En dat ze zo snel rennen vind ik ook naar.
Een kruisspin, langpoot of zo'n spring spin vind ik niet zo eng. Die zijn ofwel te klein/dun of zitten toch lekker stil
Rond mijn huis hangen veel van deze:
[ Afbeelding ]
En deze heb ik destijds gezien in Thailand (volgens mij een Huntsman spider):
[ Afbeelding ]
Een slag groter dan de huisspin en loopt even snelvandaar dat m'n angst voor de Nederlandse spinnen wat is afgenomen
Fearn schreef:Lol leuk topicik ben na een reis naar Azië iets minder bang geworden voor spinnen, maar als ik zo'n grote huisspin zie schrik ik toch altijd wel een beetje. En dat ze zo snel rennen vind ik ook naar.
Een kruisspin, langpoot of zo'n spring spin vind ik niet zo eng. Die zijn ofwel te klein/dun of zitten toch lekker stil
Rond mijn huis hangen veel van deze:
[ Afbeelding ]
En deze heb ik destijds gezien in Thailand (volgens mij een Huntsman spider):
[ Afbeelding ]
Een slag groter dan de huisspin en loopt even snelvandaar dat m'n angst voor de Nederlandse spinnen wat is afgenomen
Beemsterkaas schreef:Of concurrent![]()
wel gezellig dat je hem gewoon in je woonkamer laat leven![]()
Ik probeer me voor te stellen hoe spinnen zijn voor mensen die écht geen spinnenangst kennen en ze dus probleemloos door het huis laten rennen. Is het vergelijkbaar met een vlinder of ander insect dat je probleemloos in je huis zou tolereren?
c_alsemgeest schreef:Beemsterkaas schreef:Of concurrent![]()
wel gezellig dat je hem gewoon in je woonkamer laat leven![]()
Ik probeer me voor te stellen hoe spinnen zijn voor mensen die écht geen spinnenangst kennen en ze dus probleemloos door het huis laten rennen. Is het vergelijkbaar met een vlinder of ander insect dat je probleemloos in je huis zou tolereren?
Ik vind ze een hommel of een bij, durf er prima mee samen te leven of in de buurt te komen, maar pak ze liever niet met blote handen op (de grotere) voor het geval ze bang worden en bijten