Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BrankaZ schreef:Ach... wij hebben obesi-Daisy en ADHDora. En de laatste is de enige die natvoer eet. En als de kattenmelk wordt neergezet en Dora wil dat, dan maakt Daisy plaats. Kleinste/lichtste is een druktemaker die ook regelmatig in haar eentje door huis stuitert.
__danielle__ schreef:haha, ik noem Morris ook "schorriemorrie". Zodra de la open gaat waar de kattensnoepjes in liggen (maar ook andere zaken die ik dagelijks nodig heb) staat hij al om me heen te mekkeren![]()
Maar hey, ook zeker liefkozend!
Bellatrix schreef:Ik heb trutjes, en tuttebellen.
__danielle__ schreef:haha, ik noem Morris ook "schorriemorrie". Zodra de la open gaat waar de kattensnoepjes in liggen (maar ook andere zaken die ik dagelijks nodig heb) staat hij al om me heen te mekkeren![]()
Maar hey, ook zeker liefkozend!
Roodvos schreef:Volgens mij hebben we zomaar ineens een weekvraag.
"Wat is/zijn de bijnamen van je kat/katten?"BrankaZ schreef:Ach... wij hebben obesi-Daisy en ADHDora. En de laatste is de enige die natvoer eet. En als de kattenmelk wordt neergezet en Dora wil dat, dan maakt Daisy plaats. Kleinste/lichtste is een druktemaker die ook regelmatig in haar eentje door huis stuitert.
Citaat:"Wat is/zijn de bijnamen van je kat/katten?"