Show je to good to go pakket.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-25 11:16

Wij hebben ook 1 grote vriezer en sinds kort ook nog een tafelmodel (4 laden) voor het eten van de honden.
Maar de praktijk is momenteel dat het 2 lades voor de honden zijn en de andere 2 voor ijsjes en bbq spul.

Maar in de grote hebben we standaard 1 vak voor brood.
We halen dus juist ook bewust brood bij bakkers die over het algemeen veel brood in het pakket hebben.

Net eentje gehaald bij Bakker Bart. Zal straks een foto plaatsen.
Nu eerst even naar de fysio.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 17:52

Ik heb twee keer mazzel gehad! *\o/* Ik ben naar een andere AH gegaan dan die ene waar ik telkens misgrijp. Had in de app een andere winkel geselecteerd en deze had nog veel meer producten met korting. Ik had toevallig roerbakgroente nodig en zag dat er nog twee lagen met 40%. Eenmaal bij de kassa bleek het 70% te zijn, en dat al om 11u sochtends!

En vandaag zelfde supermarkt. De toetjes werden helaas net voor mijn neus weggekaapt door iemand die ook duidelijk opzoek was naar laatste kans koopjes. Maar ik ging voor osseworst en daar lag er nog 1 van met 40%. Eenmaal bij de kassa kreeg ik weer 70%! En het was nog geen 3u in de middag.

Ik ga dus maar vaker naar deze AH. Een stuk kleinere winkel (die ander is een xl) maar meer producten met korting en tot nu toe klopt het ook met wat er in de app staat. En ik krijg dus meer korting dan ik dacht. *\o/*

8nnemiek

Re: Show je to good to go pakket.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 15:58

Ohh wat een mazzel, fohadie!

Het is wel echt verslavend zeg :')
Ik zag in de app 8 pakjes roomboter staan, in de bonus én met 70% korting :Y)
Afbeelding

Rauka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 16:30

En wat ga je nu doen met 8 pakjes boter :')

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 16:41

Diepvries?

Ik hoop dat er vanavond hier nog dingen naar 70% gaan, is nu nog heel veel met 40%. Dan kan ik daar mooi het weekmenu op aanpassen :)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 16:52

Invriezen inderdaad :j Voor als ik een cake ga bakken bijvoorbeeld.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 17:25

Zo hey, voor die acht pakjes roomboter zou ik ook nog wel even op de fiets zijn gesprongen om te proberen. Dat spul is zo duur tegenwoordig, en inderdaad prima om in te vriezen. Met caken bakken draait dat er zo doorheen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 17:43

Super opbrengst zeg!

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 20:30

Hier ook geslaagd! Rond half 8, maar toch wel weer dingen die nog maar 40% waren. Ook een paar dingen die volgens de app 40% waren maar op het prijskaartje wel 70%. Maar dus niet alles.

Weer voor een paar dagen eten, en wat dingen voor de vriezer. (Ook nog wat bonus dingen dus niet alles 70%).

Afbeelding

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-25 09:10

(Rund)stoofvlees is het afgelopen jaar zo duur geworden. Ik begin de AH nu wel te waarderen (kwam er bijna nooit!).
Gisteren runderlappen 40% eraf, vanochtend 2 pakken sukadelappen 40% eraf bij een ander filiaal (stonden er gisteravond ook al op).
Dan kom je redelijk in de buurt van wat ik voorheen betaalde voor stoofvlees, tientje per kilo, net iets meer. Maar dat lukt me in Duitsland niet eens meer met aanbiedingen.
Had in Duitsland schenkel met vlees in de aanbieding meegenomen, en bij de AH vanochtend nog afgeprijsde soepballetjes, dus dat wordt heel wat koken vandaag, soep en stoof (lang leve de snelkookpan).

En bij twee Lidls vanochtend voor een euro twee broden en twee zakken met bolletjes meegenomen; daar kwam ik toch langs terug van de AH. :=

Rauka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-25 19:12

Wouw, ik ben echt fan van de alcampo pakketten.

Nu een pakket met 1 kg geraspte kaas die vandaag aan de datum is }> hebben keihard staan lachen in de winkel..een kílo kaas! Totale waarde van het pakket is 35 euro, en dat voor 4 euro best heel oke.

En ohja, weer chocolade. Ik sta ervan versteld hoe vaak er chocolade in de pakketten zit!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-25 19:33

Heerlijk zeg! En geraspte kaas kun je prima invriezen :D

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-25 19:40

Ik gooi het restje geraspte kaas altijd in de diepvries. Als je die hele kg in aparte zakjes stopt kun je best een tijdje vooruit.

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-25 16:30

Gister meerdere alarmen gezet zodat ik een pakket kon scoren maar geen geluk en vandaag zonder alarm wel. Gister was er ook geen pakket geloof ik. Vandaag wel 3 keer moeten kijken.

Deze is van de bakker in de buurt en er zat dit in:

4 bruine puntjes
Halfje krentenbrood
2 bolussen
3 harde broodjes
2 donkere eierkoeken
Een donker stokbrood
En 3 gebakjes (appel,slagroom en mokka)

Afbeelding

Goed begin van mijn vakantie.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-25 19:09

De vriezer weer even gevuld! Die worstjes zijn echt prima. En we eten vooral vegetarisch, maar shoarma door een stamppot is ook wel erg lekker *\o/*

Afbeelding

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 19:31

Net een bak kippenbouten en twee pakken paddenstoelenmix voor risotto gehaald met 70% (en soepvlees met 40%).
Ik kon niets van mijn lijstje vinden in de schrappen, dus baalde enorm… Zie ik bij het vlees iemand van de winkel alles uit de schrappen halen dat uiterste verkoopdatum van vandaag heeft. De app dingen dus. Daar lagen ‘mijn’ kippenbouten, soepvlees en paddenstoelen (en de oesterzwammen, maar die ben ik vergeten mee te nemen!).
Ondertussen stickeren ze meteen ook al 25 % artikelen voor morgen.
Ik begrijp het ergens wel, maar aan de andere kant… ik heb er echt op gelet vandaag, en de kip en paddenstoelen hebben er nog geen half uur op kunnen staan met 70% voordat ze weggehaald werden. En dat was dus rond 19.15 u. De winkel gaat pas om 21.00 u dicht, dus beetje apart is het wel.
Gelukkig mocht ik uit de bak halen wat ik wilde en werkte de kortingen nog. :-)

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 19:37

En op dat moment stond het nog in de app?
Maar je hebt het wel meegenomen? Wat zei die medewerker toen je de kippenbouten wilde?

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 19:44

friezenfan2 schreef:
Maar je hebt het wel meegenomen? Wat zei die medewerker toen je de kippenbouten wilde?

Ik kon de paddenstoelen niet meer vinden in de app. De kippenbouten zou er nog één (van de 2 bakken) van moeten liggen, maar niet dus. Het soepvlees stond er ook niet meer in. Maar de dame was dus druk bezig met het vleesspul uitzoeken, uit de schrappen halen, anderen stickeren etc. Dus eea zal misschien langs elkaar heen gegaan zijn. Hoe dat precies werkt weet ik niet, maar de kortingen werkten nog wel. (Ik mocht van de dame meenemen wat ik wilde, maar was wel zo slim om even te vragen of de kortingen nog zouden werken, maar dat bleek dus zo te zijn).

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 19:51

Dus ze was wel bezig met ze uit het systeem/de app te halen dan.

Wel apart dat ze dat zo vroeg al doen. Mensen komen nu vast vaker als de 70% korting in gaat en als terwijl jij er naar toe gaat het uit het schap is gehaald met nog dik een uur openingstijd is best apart.

Ik zie juist vaak na sluitingstijd nog van alles met 70% korting in de app staan.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 20:13

Bijna twee uur voor sluitingstijd!
Las toevallig vanochtend elders ook al een paar berichten over dit fenomeen, maar was het zelf nog niet tegengekomen. Maar was ook nog niet eerder ‘s avonds naar dit specifieke filiaal gereden, dus geen idee of dit standaard zo is daar.

snorkel1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 21:48

Dallista schreef:
friezenfan2 schreef:

Ik kon de paddenstoelen niet meer vinden in de app. De kippenbouten zou er nog één (van de 2 bakken) van moeten liggen, maar niet dus. Het soepvlees stond er ook niet meer in. Maar de dame was dus druk bezig met het vleesspul uitzoeken, uit de schrappen halen, anderen stickeren etc. Dus eea zal misschien langs elkaar heen gegaan zijn. Hoe dat precies werkt weet ik niet, maar de kortingen werkten nog wel. (Ik mocht van de dame meenemen wat ik wilde, maar was wel zo slim om even te vragen of de kortingen nog zouden werken, maar dat bleek dus zo te zijn).

Bij toe ik nog bij de Appie werkte gebeurde dit ook en werd alles op 1 leek gelegd zo dat op het laatste niet hoeft te zoeken .. maar gewoon dat hoekje / bak weg kon scannen was ze daar niet mee bezig?

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 22:12

snorkel1986 schreef:
Bij toe ik nog bij de Appie werkte gebeurde dit ook en werd alles op 1 leek gelegd zo dat op het laatste niet hoeft te zoeken .. maar gewoon dat hoekje / bak weg kon scannen was ze daar niet mee bezig?

Nee, ze zei echt dat ze deze moest weghalen omdat het morgen niet meer verkocht mocht worden. Waren echt gestapelde kratten al die duidelijk niet bedoeld waren om nog aan te bieden aan de klanten.

Maar, toen ik naar de app wees en uitlegde dat ik op zoek was naar de kippenbouten en paddenstoelen, was ze heel vriendelijk en hielp zelfs mee de goede paddenstoelen te zoeken. :o

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 17:57

Vanmiddag gehaald allemaal 40% korting
Ik ging vooral voor de donut.

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 18:02

Goed!

Ik vond ook 1 artikel die nog in de app stond. De rest was helaas niet te vinden. Maar alles is meegenomen. En die 5 bonus artikelen die je kan activeren zijn ook fijn! Zit voor de 2e keer al 5 artikelen bij die ik elke week koop..is dat expres?

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 18:11

Zo werkt die bonusbox. Die past zich aan naar wat je koopt.
Zo dweil ik graag met een laminaat reiniger en toen ik de pledge kocht stond die een week later met een minder goede aanbieding in mijn bonusbox. Ik doe mijn grote boodschappen bij de lidl en haal wel eens dingen die ze daar niet hebben of juist een goede aanbieding bij de AH dus mijn bonusbox is helaas altijd random behalve als ik dus zo iets koop vanwege de aanbieding.

Tot nu toe heb ik bij 2 verschilde AH gewoon alles kunnen vinden wat in de app stond en na het kopen is het ook uit de app gegaan.

Je zou het bijna aangegeven als de app niet klopt, het was juist bedoelt dat je meer gaat kopen en als het niet te vinden is hebben ze toch minder winst.