Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maaaarije schreef:Konstantine schreef:Ik ben al helemaal in kerstsfeer, ik zit allemaal inpakspulletjes te bekijken en over hints na te denken
Ik moet me ook echt inhouden met shoppen, straks komen er met dierendag en Black Friday allemaal leuke acties en heb ik alles al in huis...
Hier hetzelfde![]()
Al een aantal dingen gekocht en de eerste hints al genoteerd hoe ik dat wil doen. Een ervan al volledig uitgewerkt.
#SNUFFELSANTA WEEK 36 zondag schreef:Draagt jouw hond wel eens (al dan niet functioneel) kleding en/of accessoires en zo ja: Wat past bij zijn of haar stijl?
nardxash schreef:Ik lees iets over hints geven mag ik vragen wat het inhoud en de bedoeling van is?
Citaat:De cadeautjes gaan dus ook in een pakketje via de pakketpost, net zoals de hint(s) zodat de ontvanger kan raden wie je bent. Het lijkt mij wel leuk als alle hints hond gerelateerd zijn! Laat je creativiteit de vrije loop wat betreft de hints! Wat mij betreft zijn de hints het leukste van alles.
Citaat:- Aangezien het 'The Dog edition' is houden we het ook bij cadeaus voor de honden. Wil jij er graag iets extra's bij doen voor de baas, als hint, of gewoon als attentie, reken dit dan niet bij het gestelde budget en vermeld dit duidelijk op het cadeautje!
- Bovenstaande is eveneens van toepassing voor de kosten van hints, er zijn best wat Santa's die above & beyond gaan met de hints, super leuk en creatief! Maar reken dit niet bij het budget.
Citaat:- Denk je te weten wie jouw Secret Santa is, gooi het in de groep! Diegene kan dan bevestigen of ontkennen of hij of zij jouw Secret Santa is.
VillaNeusjes schreef:nardxash schreef:Ik lees iets over hints geven mag ik vragen wat het inhoud en de bedoeling van is?
Als je je pakket stuurt dan stuur je hints mee van wie het pakket vandaan komt (of soms doen fanatiekelingen dit al eerder met bijvoorbeeld een kaartje) de bedoeling is dat als je je pakket uit pakt je in dit topic daarvan verslag doet en dan raad wie je Secret Santa is. En met die hints kan je dus veel verschillende dingen doen. Je kan heel simpel een rebus doen of een kruiswoordpuzzels verwijzend nar de nam van de eigen hond of naar de bokt naam of iets wat iemand heeft laten vallen in het topic.
Voorbeeld wat ik ooit heb gedaan is al op eerdere momenten een kaartje oid gestuurd en in elk kaartje was een nummer verstopt. Waaronder een bouwpakket voor een kerst lampje met 5 huisdieren voor 't nummer 5 Het laatste nummer zat in het pakket zelf tezamen met een boekje dat gesloten was met een cijferslot en heb ik overal Neusjes getekend door alle pakketjes en kaartjes heen.
Je gaat dus niet gewoon een pakket krijgen met : hoi, van <gebruikersnaam> het is wel leuk als je iig mee doet met wat hints. Dat is het leuke ervan. Als je echt vast loopt kunnen anderen je helpen met de hints.
nardxash schreef:Dankjewel voor de uitgebreide uitleg,
Hier heb ik wat aan.
Zit et nog een vereiste aan hoeveel hints in het pakket