Zelfscan supermarkt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-25 13:11

DuoPenotti schreef:
Dat moet dan wel friet generatie zijn hier in het zuiden. Anders klopt het niet. :+

_O-

Suzanne F.

Re: Zelfscan supermarkt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-25 13:21

Er zijn verschillende definities van de generaties. In de ene ben ik Gen X, in de andere Millennial en in de andere een Xennial. Prima allemaal.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-25 13:23

Zojuist weer eens de handscanner gebruikt (normaal doe ik zelfscan met meer dan 10 boodschappen) maar dat is heel niet handig als je een rugtas hebt.. nu moest alsnog alles van t mandje in mn rugzak :')
Nou ja, ik had t bijna goed :+

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-25 13:32

Cer, als je je rugtas in het mandje of winkelwagentje zet met het hoofdvak open kun je met de handscanner scannen en je boodschappen gelijk in je tas steken zonder al te veel gehannes. :)
Heb dat zelf ook moeten uitvinden de eerste keren dat ik mijn rugtas mee had. :')

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-25 13:35

lor1_1984 schreef:
Cer, als je je rugtas in het mandje of winkelwagentje zet met het hoofdvak open kun je met de handscanner scannen en je boodschappen gelijk in je tas steken zonder al te veel gehannes. :)
Heb dat zelf ook moeten uitvinden de eerste keren dat ik mijn rugtas mee had. :')

:j

Ik heb altijd een wagen mee.
Tas er in.
Heb ik eerst kwetsbare dingen leg ik die even langs de tas.
Zware dingen onderop.
Dan de lichte er op.
En alles is al verpakt voordat ik bij de kassa kom.

En hier zijn ze met steekproef altijd netjes met terug plaatsen

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-25 14:05

Ja dat snap ik nu ook :D
Ik loop nooit met een wagen omdat ik dan niet snel genoeg door de winkel kan manoeuvreren naar mijn zin :')

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-25 14:09

DuoPenotti schreef:
Dat moet dan wel friet generatie zijn hier in het zuiden. Anders klopt het niet. :+
:+

Ik vind het verwarrend... soms ben ik ik gen X en soms een millennial, mijn geboorte jaar wisseld nog wel eens van naam bij de verschillende indelingen.
Of ben ik dan dus zo'n Xennial? :o? _O-

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-25 14:15

Ik heb hetzelfde met Gen Z en Millenial. Ik zit echt net op de grens geloof ik. Ik heb nog flippo's verzameld, maar ben tevens (helaas) verslaafd aan Tiktok.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-25 14:20

Suzanne F. schreef:
Er zijn verschillende definities van de generaties. In de ene ben ik Gen X, in de andere Millennial en in de andere een Xennial. Prima allemaal.

Klopt helemaal, met de zoekterm 'benamingen generaties' krijg je van alles te zien. Geboortejaren zijn geen vast omschreven gegevens en wisselt nogal.
Verder boeit het me eigenlijk weinig, een soort taal gebruik om groepen aan te duiden en daar dan een definitie aan te koppelen.(soms met generaliserende opmerkingen)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-25 18:09

Ik heb gister voor het eerst de handscanner gebruikt. En ik moet toegeven daardoor spaar je idd tijd uit.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-25 15:35

Ik was vanmorgen niet van plan om de handscanner te gebruiken toen ik de winkel inliep, had wat contant kleingeld nodig en dan is betalen met contant wel makkelijk. Voor mij liep een oma met haar 2 kleinkinderen de winkel in, 1 wilde niet in de duo buggy, de ander had een pop vast die te pas en te onpas naar andere mensen werd gesmeten. Kids zaten elkaar ook lekker te pesten waardoor het alleen maar gehuil en gekrijs was en een oma die niet wist hoe ze ze stil moest krijgen ( had stiekem wel medelijden met haar) dus de keuze was snel gemaakt dat werd geen kleingeld maar de scanner. Snel mijn lijstje afgewerkt en weg, heb ze al die tijd door de winkel heen gehoord...