Je zal er maar naast wonen…..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tinka

Re: Je zal er maar naast wonen…..

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:13

Wat een rotstreek met die rook, verbaas me erover dat ie überhaupt dingen mag verbranden. Toen wij in Frankrijk op zoek gingen naar een ander huis was geen buren een harde eis. Dichtstbijzijnde buren zitten op 500 meter. Heb alleen wel last van honden die de halve nacht blaffen en ook los lopen en onrust bij de paarden veroorzaken. Weet alleen niet van wie die honden zijn en heb geen zin om midden in de nacht rond te gaan rijden om te kijken waar het is, is ook nog eens pikkedonker hier.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:22

Ik dacht dat die brief van die advocaat omtrent die bomen al een eeuwigheid geleden verstuurd was?

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:22

Poeh , dit is wel echt horror ( al die andere jaren uiteraard ook ).
Politie zou deze mensen wel eens mogen vertellen dat ze ook bij andere mensen voor overlast zorgen .

Verschrikkelijk, ik hoop , dat het snel wat rustiger wordt

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:41

Jeetje wat verschrikkelijk dit zeg!
Gelukkig dat de buren buiten (eindelijk) onder de loep liggen bij de gemeente en politie.
Hij verpest het woongenot van een hoop buren.

Bizar, zulke mensen... :(
Sterkte ermee en ik zou zeker vaker de politie bellen, bij dit soort fratsen.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:41

Een tip voor de volgende keer, meld de politie dat als ze niemand sturen je het eigenhandig gaat oplossen.
Moet je eens zien hoe snel er een team uit desnoods een andere regio gestuurd gaat worden.

Dit slaat toch werkelijk alles... ongelooflijk... Die mensen behoren in een ggz instelling.... Bah!!

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:02

Jolliegirl schreef:
Een tip voor de volgende keer, meld de politie dat als ze niemand sturen je het eigenhandig gaat oplossen.
Moet je eens zien hoe snel er een team uit desnoods een andere regio gestuurd gaat worden.

Dit slaat toch werkelijk alles... ongelooflijk... Die mensen behoren in een ggz instelling.... Bah!!

En die missen dan net de melding reanimatie van iemand anders..

Snap dat ze te druk zijn soms met een groot ongeluk ect

Verder snap ik de tip hoor, wat frustrerend zo’n (ik vind gestoorde) buurman

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:12

En sta je zelf te boek als aso typje en denken ze, 2 vechten 2 schuld en sta je juist minder sterk.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:24

Christiene schreef:
Jolliegirl schreef:

En die missen dan net de melding reanimatie van iemand anders..

Snap dat ze te druk zijn soms met een groot ongeluk ect

Verder snap ik de tip hoor, wat frustrerend zo’n (ik vind gestoorde) buurman

Joh, zo werkt dat niet... Die meldingen gaan ten allertijden direct voor. Dat is direct omkeren voor de eenheid uiteraard. En het is belangrijker dat daar een ambulance heengaat dan politie natuurlijk.
Maar paarden in de rook en paniek is gewoon een dringende situatie.

JJ4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 14:30

Little_Gift schreef:
Ik dacht dat die brief van die advocaat omtrent die bomen al een eeuwigheid geleden verstuurd was?

Was de bedoeling ook, maar er is tussendoor ook nog een inval van de politie geweest bij hen en dat heeft voor veel reuring gezorgd. Dus we hebben de advocaat gevraagd om even te wachten, voordat we daar ook nog eens de schuld van zouden krijgen. We stonden daar namelijk helemaal buiten. Was een dispuut tussen andere buren en hun.

JJ4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 14:34

DuoPenotti schreef:
En sta je zelf te boek als aso typje en denken ze, 2 vechten 2 schuld en sta je juist minder sterk.

Dit inderdaad. Bovendien zijn wij niet het soort mensen die het recht in eigen hand gaan nemen of bedreigingen uiten.
Dan zijn we zelf geen haar beter.

JJ4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 14:37

Sunshinedaan schreef:
Jeetje wat verschrikkelijk dit zeg!
Gelukkig dat de buren buiten (eindelijk) onder de loep liggen bij de gemeente en politie.
Hij verpest het woongenot van een hoop buren.

Bizar, zulke mensen... :(
Sterkte ermee en ik zou zeker vaker de politie bellen, bij dit soort fratsen.

Ja, we zien ook geen andere optie meer. Een gesprek heeft geen zin, want ze leven hun eigen wereld met hun eigen waarheden.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:14

Wat enorm vervelend dat de buurman zo bezig is. Zo te lezen is het verstandig om elk incident te gaan melden. Zelfs als er niet meteen iets mee wordt gedaan helpt het wel bij het opbouwen van een dossier over hem.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:41

JJ4 schreef:
Little_Gift schreef:

Was de bedoeling ook, maar er is tussendoor ook nog een inval van de politie geweest bij hen en dat heeft voor veel reuring gezorgd. Dus we hebben de advocaat gevraagd om even te wachten, voordat we daar ook nog eens de schuld van zouden krijgen. We stonden daar namelijk helemaal buiten. Was een dispuut tussen andere buren en hun.

Oh joh, het lijkt wel een soap :oo.