Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:Een tip voor de volgende keer, meld de politie dat als ze niemand sturen je het eigenhandig gaat oplossen.
Moet je eens zien hoe snel er een team uit desnoods een andere regio gestuurd gaat worden.
Dit slaat toch werkelijk alles... ongelooflijk... Die mensen behoren in een ggz instelling.... Bah!!
Christiene schreef:Jolliegirl schreef:Een tip voor de volgende keer, meld de politie dat als ze niemand sturen je het eigenhandig gaat oplossen.
Moet je eens zien hoe snel er een team uit desnoods een andere regio gestuurd gaat worden.
Dit slaat toch werkelijk alles... ongelooflijk... Die mensen behoren in een ggz instelling.... Bah!!
En die missen dan net de melding reanimatie van iemand anders..
Snap dat ze te druk zijn soms met een groot ongeluk ect
Verder snap ik de tip hoor, wat frustrerend zo’n (ik vind gestoorde) buurman
Little_Gift schreef:Ik dacht dat die brief van die advocaat omtrent die bomen al een eeuwigheid geleden verstuurd was?
Sunshinedaan schreef:Jeetje wat verschrikkelijk dit zeg!
Gelukkig dat de buren buiten (eindelijk) onder de loep liggen bij de gemeente en politie.
Hij verpest het woongenot van een hoop buren.
Bizar, zulke mensen...
Sterkte ermee en ik zou zeker vaker de politie bellen, bij dit soort fratsen.
JJ4 schreef:Little_Gift schreef:Ik dacht dat die brief van die advocaat omtrent die bomen al een eeuwigheid geleden verstuurd was?
Was de bedoeling ook, maar er is tussendoor ook nog een inval van de politie geweest bij hen en dat heeft voor veel reuring gezorgd. Dus we hebben de advocaat gevraagd om even te wachten, voordat we daar ook nog eens de schuld van zouden krijgen. We stonden daar namelijk helemaal buiten. Was een dispuut tussen andere buren en hun.