Het is koud buiten, heeft ook wat geijzeld in noord limburg
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nuevo_mien schreef:Voor de mensen die slaapdiensten in de gehandicaptenzorg werken...... wat vinden jullie van de nieuwe CAO regeling mbt betalen van de slaapuren?
Ik heb het idee dat welke variant ( tijd of geld) je ook kiest je er altijd op achteruit gaat..
Cheytjuh schreef:Nou echt wel, was erg mistig
Hier 4/7 , 1 proefnachtdienst op een nieuwe locatie gedraaid die me zo goed is bevallen dat ik per 1-02 over ga.
Dan heb ik ook wat normalere reeksen, van 3 of 4 elke week in plaats van 7 op 7 af. Denk beter
Helderder schreef:Cheytjuh schreef:Nou echt wel, was erg mistig
Hier 4/7 , 1 proefnachtdienst op een nieuwe locatie gedraaid die me zo goed is bevallen dat ik per 1-02 over ga.
Dan heb ik ook wat normalere reeksen, van 3 of 4 elke week in plaats van 7 op 7 af. Denk beter
Maar dan dus wel iedere week? Ben benieuwd hoe dat gaat bevallen ten op zichte van die 7.
nuevo_mien schreef:Voor de mensen die slaapdiensten in de gehandicaptenzorg werken...... wat vinden jullie van de nieuwe CAO regeling mbt betalen van de slaapuren?
Ik heb het idee dat welke variant ( tijd of geld) je ook kiest je er altijd op achteruit gaat..
Colaaa schreef:Ahaa hele andere tak van sport dan de zorg!
Ik begin er nu aan te wennen, vond het vooral int begin lastig dat je gewoon niks aan je dag hebt als je de werknacht erop hebt zitten. Maar kan me er nu wel beter bij neerleggen, begin het wel minder vervelend te vinden.