Spaansepony schreef:Wij hebben bewust gekozen waarvan de de partners niet mochten gewoon het hele koppel niet uitgenodigd.
Bij ons flikte dat twee stelletjes ook, bij de 1 was ik niet welkom en bij de ander mijn partner niet. Maar wel uitnodigde die ze wel wilde. (We gaan al meer als 12 jaar samen) we zijn toen zelf ook bij beide niet gegaan want je nodigt of het koppel uit of gewoon niet is onze mening.
Overigens hebben wij deze twee koppels dus niet uitgenodigd op onze bruiloft.
Hier doen we het helemaal anders, iedereen uitgenodigd voor de trouw/ceremonie, daarna proost momentje met z’n alle. Daarna gaan er 45 man weer weg en blijven er 35 dag gasten mee eten. Dit is alleen naaste familie en getuige. Daarna bij het feest is iedereen weer welkom.
Wij hebben dit bewust zo gedaan omdat 45 man extra mee eten gewoon 4250 euro extra was. En dat vonden wij geld wat we konden besparen.
De gene waar wij het gesprek mee hebben gehad van een locatie waar we zijn wezen kijken gaf aan dat dit heel gebruikelijk is. Dat is misschien ook een optie voor mij om mijn vriend wat tegemoet te komen.