Trouwen in 2026!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:12

Eind van de maand ga ik taart proeven en bespreken.
De mannen gaan ook deze maand kijken voor pakken. Voor mijn vader en broer is maatwerk bijna een must.

Maar deze stresskip kan wakker liggen van de kleinste dingen. Gelukkig hebben we wel een team om ons heen die met dingen kunnen helpen, echter moeten we er nu voor waken dat ze niet te veel overnemen.
Zoals ineens gaan bemoeien met de gastenlijst. :x

upendo

Re: Trouwen in 2026!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 21:44

Wij zijn zo blij dat we praktisch alles al geregeld hebben.. :=
We hadden het al wel voorzien maar met twee kinderen is het toch even andere koek.. :')

Thank God for the professionele ceremoniemeester. :))

xKatinkii

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:13

Ik begin inmiddels wel een beetje stress te krijgen, wij hebben nog maar heel weinig geregeld... En we hebben nog maar 3 maanden tot de grote dag :')

We hebben gekeken naar kosten om te trouwen op onze locatie maar die waren zo bizar hoog omdat het geen echte trouwlocatie is, dat we hebben besloten om de maandag ervoor 'stiekem' gratis op het gemeentehuis te trouwen en een nep ceremonie te doen op onze trouwdag. Haalt een héle hoop stress weg!

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:34

miss_lizje schreef:
De mannen gaan ook deze maand kijken voor pakken. Voor mijn vader en broer is maatwerk bijna een must.

Maar deze stresskip kan wakker liggen van de kleinste dingen. Gelukkig hebben we wel een team om ons heen die met dingen kunnen helpen, echter moeten we er nu voor waken dat ze niet te veel overnemen.

Wat fijn dat je hulp hebt, alleen jammer dat ze nu met de gastenlijst gaan bemoeien.

Ik zelf vind het erg lastig welke gasten ik wel uitnodig en welke niet en voor welk dagdeel etc.

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:55

Hebben wij ook heel lang over getwijfeld, vooral omdat de daggasten nu als enig extraatje het eten hebben. Misschien dat ik nog iets met de lunch doe of s ochtends voor ze.

CobCowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:51

Rienn schreef:
miss_lizje schreef:

Wat fijn dat je hulp hebt, alleen jammer dat ze nu met de gastenlijst gaan bemoeien.

Ik zelf vind het erg lastig welke gasten ik wel uitnodig en welke niet en voor welk dagdeel etc.
\

Gastenlijst vind ik ook best lastig, aangezien mijn sociale kring veeeel groter is dan die van mijn verloofde. Daarnaast past het ook niet echt in mijn "cultuur" om bepaalde familieleden of vrienden alleen voor de avond uit te nodigen o.i.d. De enige regel voor mij is dat ik niet voor iedereen een +1 doe, namelijk als ik de partner niet heb ontmoet ;)

Sylver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:26

Die gastenlijst vinden wij ook wel een dingetje ja.. En dan met name het +1 verhaal. Daar heb ik ook wel al wat nachten over gepiekerd :\ Ik wil er op Bokt niet te veel over uitweiden, maar mocht er iemand zijn die in pb wil meedenken dan zou dat wel fijn zijn :o

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:38

Wij doen overdag de ceremonie alleen met onze naaste familie en beste vrienden. Dus de ouders, onze broers en zussen met partners. Onze buren waar we heel goed mee zijn en dus de beste vrienden. Dat zijn 21 volwassenen en 2 kinderen. Voor het feest 's avonds doen we niet zo moeilijk en nodigen we gewoon iedereen uit die we aardig vinden. :') Maar goed het is thuis en vind het ook wel zo leuk voor de band als er aardig wat mensen zijn.