Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
musiqolog schreef:Ik heb nog nooit een kerstboom gezet. Ik geef er niet om.
Heb trouwens ook nul oliebollen, appelbeignets of appelflappen op. En geen milliliter bubbels.
Marcella schreef:Hier gaat het nog wel een paar uur door. Lig zelf nu op bed. Alleen woonkamer nog grote lamp aan, maar wel gordijnen dicht.
Polarize schreef:Morgen is her als het goed is wat mooier, maar hard hopen dat die voorspellingen ook echt kloppen
Om er dan maar een positieve draai aan te geven (verwacht niet te veel hier van), alle zorgen van 2024 worden nog even weggespoeld
Wranglerbutt schreef:Zijn de politie-zoon en -echtgenoot veilig thuisgekomen na hun nachtdiensten?
Ik heb zelf zo'n 10 jaar als politie (hoofd)agent gewerkt en de O&N nachtdiensten waren mijn minst favoriete
BigOne schreef:Sinds een van de kinderen bij de politie zit ben ik alleen nog maar redelijk bezorgd en een fijne oudejaarsavond is er niet echt meer bij. Niet alleen want man is er ook maar gedachten dwalen toch af en ik check regelmatig het nieuws van z’n werkplek. Onzin natuurlijk want er kan altijd wat gebeuren maar toch, bleh .