Wie is er nog meer alleen vandaag?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-25 11:34

Ik heb nog nooit een kerstboom gezet. Ik geef er niet om.

Heb trouwens ook nul oliebollen, appelbeignets of appelflappen op. En geen milliliter bubbels.

Paellapan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-25 12:34

Mijn metalen boom ruim ik het weekend op.

Waardeloos geslapen, denk dat ik over mijn slaap heen was toen ik op bed ging. Zat om 4.30 alweer in de kamer.

Wel nog anderhalf uur op de bank geslapen.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-25 13:00

Zijn de politie-zoon en -echtgenoot veilig thuisgekomen na hun nachtdiensten?
Ik heb zelf zo'n 10 jaar als politie (hoofd)agent gewerkt en de O&N nachtdiensten waren mijn minst favoriete :(

denisesilver

Re: Wie is er nog meer alleen vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-25 13:13

Paarden staan buiten. Uiteindelijk tot 3 uur op geweest om de lampen uit te doen. Ben kapot :')

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-25 13:18

Ik heb heerlijk geslapen. Oordoppen in tot een uur of 6 en daarna weer verder getukt. Bizar dat je door oordoppen echt geen vuurwerk hoort.

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-25 13:30

Ik hoop dat er niet veel schade is door het vuurwerk. Gisteravond stonden en 6 vuurtje op het speelveld achter mijn huis. De meeste in een vuurkorf maar toch. Het gras daar zal er niet blij mee zijn. En ik zag net een kapot bushokje op mijn wandeling.

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-25 13:33

musiqolog schreef:
Ik heb nog nooit een kerstboom gezet. Ik geef er niet om.

Heb trouwens ook nul oliebollen, appelbeignets of appelflappen op. En geen milliliter bubbels.

Haha zelfde hier. :D

----

Ik lag echt laat in bed, en toen kon ik nog niet slapen van het geknal. Het gaat hier sowieso elk jaar tot minstens 2.00 u door, nu was het na 3.00 u nog niet stil. :Z

Maar goed, geen plannen vandaag dus lekker uitgeslapen. En straks heb ik afbakbroodjes met carpaccio, dat maakt wel het eea goed. :~

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-25 13:37

Ik gok dat de hond vandaag de hele dag wel ligt te slapen :') normaal maakt ze mij om half 8 op zn laatst wakker omdat ze naar buiten wil, nu werd ik om half 10 wakker en lag mevrouw nog lekker onder mijn dekens te snurken.

Nieuwe jaar is leuk, maar leven gaat door, dus ik ga maar weer de hele middag aan schoolwerk zitten :+
Even 2 uurtjes bezig en dan mag ik van mijzelf weer lekker ontspannen en bezig met mijn huidige haakproject.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-25 13:39

Ik ben begonnen aan de stallen, maar wat een weer zeg := eigenlijk moet vandaag alles er even uit, maar het is echt bar en boos hier.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-25 13:46

Morgen is her als het goed is wat mooier, maar hard hopen dat die voorspellingen ook echt kloppen :=

Om er dan maar een positieve draai aan te geven (verwacht niet te veel hier van), alle zorgen van 2024 worden nog even weggespoeld :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-25 13:47

Marcella schreef:
Hier gaat het nog wel een paar uur door. Lig zelf nu op bed. Alleen woonkamer nog grote lamp aan, maar wel gordijnen dicht.

Rond 04.00 uur nog steeds een beetje geknal,maar wel lamp uit gedaan.

Zal rond 15.00 uur wel weer beginnen tenzij het begin te gieten.

Vond het vroeger op de arrestanten zorg altijd wel gezellig om te werken met nachtdienst en Nieuwjaar. Zeker op lokatie Den Haag.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-25 13:52

Nu moet de vuurwerk troep weer opgeruimd worden. Zag hier in de tuin ook al een verdwaalde verpakking liggen.

Lag serie te kijken maar viel in slaap. Ga maar even een pizzabroodje in de oven doen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-25 13:57

Ze gingen hier echt wel lang door vannacht, normaal is het om half 1/1 uur wel klaar, en nu werd er om half 3 nog vol afgestoken.
Maar! Op een paar potten die in de goot waren geveegd na, is bij ons in de straat alles 's nachts al helemaal opgeruimd. We hebben wel eens andere buren gehad, die lieten de vuurtonnen gewoon midden op de straat staan.

In het weekend gaan we met de paarden maar even naar de manege, als het goed is regelen de eigenaren dat we er helemaal alleen in kunnen zodat de beestjes eerst even kunnen rennen en energie kwijt, ze kunnen zelfs in het land want normaal aardig droog blijft niet echt meer rennen.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-25 14:10

Polarize schreef:
Morgen is her als het goed is wat mooier, maar hard hopen dat die voorspellingen ook echt kloppen :=

Om er dan maar een positieve draai aan te geven (verwacht niet te veel hier van), alle zorgen van 2024 worden nog even weggespoeld :')

Morgen en vrijdag vertrek ik om 6 uur naar het werk en ben ik als het mee zit om 19 uur terug, zaterdag een 24 uursdienst voor de boeg. Dus dan is het zondag voordat het jonge spul weer buiten kan. Daar ga ik echt niet in het donker mee lopen slepen, want komende dagen(/weken) is er nog veel vuurwerkoverlast.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-25 14:17

Hoor net dat de binnenkatten naast elkaar voor het raam hebben zitten kijken naar het vuurwerk :')

Geen pijl op te trekken die beesten

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-25 14:49

Bellatrix schreef:
Nu moet de vuurwerk troep weer opgeruimd worden. Zag hier in de tuin ook al een verdwaalde verpakking liggen.

Ik zag er net ook een liggen. Die wilde ik na het Nieuwjaarsconcert uit mijn tuin halen, maar inmiddels is die verpakking alweer verder weggewaaid. :=

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-25 14:53

Hier ligt ie dichter bij de deur. :=

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-25 15:21

Wranglerbutt schreef:
Zijn de politie-zoon en -echtgenoot veilig thuisgekomen na hun nachtdiensten?
Ik heb zelf zo'n 10 jaar als politie (hoofd)agent gewerkt en de O&N nachtdiensten waren mijn minst favoriete :(

Zoon ligt inmiddels in z’n bed, was heftig weer volgens hem. Verder wijdt hij er nooit over uit.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-25 15:34

**\O/** **\O/** **\O/** Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor 2025! **\O/** **\O/** **\O/**

Zo, ik ben ook weer een beetje wakkerder. :')
Had de nacht voor de jaarwisseling mss een uurtje geslapen bij elkaar (steeds korte dutjes) en gisteren overdag ongeveer hetzelfde.
Toen ik vannacht weer thuis kwam om ±2:10u zwalkte ik gewoon, liep te janken en had overal pijn in mijn lijf.
Allemaal puur vermoeidheid. :wow:
Ben na het uitpakken van de bederfelijke waren gelijk mijn bed in gekropen met de gedachte 'de rest komt later wel', heb nog een half uurtje op mijn telefoon gescrold en ben toen in slaap gekacheld om tegen 8:30u heel even wakker te zijn ivm sanitaire hoge nood en daarna weer te slapen tot een uur of 12.
Ben nog een beetje wazig, maar mijn lijf werkt weer beter mee (niet volledig pijnvrij maar kan weer normaal uit de voeten) en de emoties zijn weer onder controle. +:)+

Net na middernacht was ik alleen met de honden terwijl mijn ex aan het socializen was met haar buren.
Vind ik helemaal niet erg, ik prop de honden vol met lekkers en plof daarna weer op de bank met wat te drinken.
Normaal neem ik 1-2 drankjes op oudjaarsavond maar dat heb ik nu heel bewust niet gedaan omdat alcohol en vermoeidheid niet matcht (wordt van beide emotioneel minder stabiel, combineer het en dat wordt 10x versterkt) en ik zo stabiel mogelijk wilde zijn voor mijn bangste hond. :)
Wel een oliebol gegeten, maar omdat we laat aan tafel gegaan waren geen trek in meer en vergeten een paar in te pakken voor vandaag dus de rest ligt nog bij ex. _O-
Oh ja, we hebben oa ZDF gekeken met oa Helene Fischer, Bonnie Tyler en Davina Michelle en veel al dan niet foute muziek welke al dan niet nagesynchroniseerd/vertaald was in het Duits. :+
Iets met silvesterfest ofzo, programma duurde de hele nacht. :+
Nog steeds niet mijn muziek maar voor een avondje prima te doen

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-25 17:30

Ondanks het dutje nu toch wel weer moe. Ik zal vanavond maar op tijd naar bed gaan maar we hebben het allemaal overleeft geloof ik.

Ik hoop dat voor iedereen 2025 een mooier jaar gaat worden.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 11:36

BigOne schreef:
Sinds een van de kinderen bij de politie zit ben ik alleen nog maar redelijk bezorgd en een fijne oudejaarsavond is er niet echt meer bij. Niet alleen want man is er ook maar gedachten dwalen toch af en ik check regelmatig het nieuws van z’n werkplek. Onzin natuurlijk want er kan altijd wat gebeuren maar toch, bleh .

Hier een geliefde bij defensie, en bij de cobra 6 explosieven kreeg ik toch niet zo’n happy new year feeling met de situatie momenteel.
Mijn enige wens is dat wij en hij veilig blijft.
Ik voel me nog steeds niet zo fijn merk ik.

En ik wil dat helemaal niet…