Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hutcherson

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 00:39

Geef je ze toch volgende keer aan een van die familieleden? Of aan moeders zelf. Met een kaartje, 'bij deze schriftelijk, vriendelijk verzoek vanwege in het verleden behaalde resultaten.... graag geen cadeaus of andere verwante verrassingen meer vanwege verschil in interesse, wensen en smaak. Bij voorbaat dank.'

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 09:08

Ik zou ze inderdaad bewaren en een volgende keer keer bij haar verjaardag of moederdag ofzo terug geven :j

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 09:45

Mijn partner is al wakker (normaal slaapt ie zondag uit) en nu is mijn ochtend 'verpest' omdat ik mijn vaste ochtendritueel niet kan uitvoeren (languit op de bank liggen en huisrenovaties kijken) :').

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 09:59

Ik kan nauwelijks koffie drinken -O-

Gister avond feestje van t werk gehad en zoooo veel gelachen _O-

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 10:02

Ineke2 schreef:
Ik zou ze inderdaad bewaren en een volgende keer keer bij haar verjaardag of moederdag ofzo terug geven :j

Ik denk dat we dat inderdaad maar gaan doen :+ het is zo suf..

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 12:51

ergernis dat ik zeker weet dat er nog haakjes aan de kerstballen zaten toen ik ze heb opgeruimd in januari.... nu zijn de haakjes (bijna allemaal) spoorloos :?

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 13:30

Mijn paard en toekomstige paard hebben in de afgelopen 3 weken 2 dekens gemold en 4 halsters versleten. Ik hoop dat ze samen wel wat rustiger spelen, maar nu in de ruinengroep wordt er wild gespeeld en gesloopt. Nu moet ik straks gaan proberen een voorsluiting te repareren en al mijn knutsel spullen zitten al in de verhuiscontainer. Stelletje eikels die knollen.
Ik heb voor straf een heel opzichtige deken gekocht als 'de deken of shame...' om te gebruiken als er weer iets kapot is. (ok, stiekem vind ik die heel opzichtige deken ook wel erg leuk)

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 13:32

Haha pjer nu ben ik benieuwd naar die deken.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 14:10

Dat ik me een digibeet voel en qua socials niet verder kom dan facebook en bokt.. mijn 10 jarige dochter komt me trots vertellen dat ze al bijna 1300 volgers heeft op tiktok.... ehm... moet ik me zorgen maken?
Ik heb haar in ieder geval wel gewaarschuwd niet herkenbaar in beeld te komen en niet met vreemden te chatten etc.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 14:29

juval schreef:
Dat ik me een digibeet voel en qua socials niet verder kom dan facebook en bokt.. mijn 10 jarige dochter komt me trots vertellen dat ze al bijna 1300 volgers heeft op tiktok.... ehm... moet ik me zorgen maken?
Ik heb haar in ieder geval wel gewaarschuwd niet herkenbaar in beeld te komen en niet met vreemden te chatten etc.

Ze mag met 10 jaar eigenlijk nog niet eens op TikTok dus met aanmelden zal ze niet eerlijk zijn geweest over haar leeftijd. Ik zou zeker goed met haar meekijken. 10 jaar op social media vind ik zelf te jong.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 14:31

De rij voor de flessenautomaat ^)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 14:31

Helemaal op een medium als TikTok. Hoe komt een 10-jarige aan 1.3k volgers, überhaupt :=.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 14:34

Inderdaad. Zou even jezelf scholen in Tiktok en echt zorgen dat je er zicht op houd.
En wat kan je dochter precies dat ze 1,3 k volgers heeft? Wat doet ze daarvoor?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 14:35

_San87_ schreef:
Helemaal op een medium als TikTok. Hoe komt een 10-jarige aan 1.3k volgers, überhaupt :=.

Nou dat vind ik ook een beetje zorgwekkend. Wat voor filmpjes zijn het die ze plaatst? En wat voor mensen volgen haar? Als het merendeel man is van middelbare leeftijd dan zou ik me wat zorgen maken zeg maar.

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 14:58

dat mijn man vind dat ik DHL moet onderscheppen en pakketje gaan aannemen terwijl we een pakketbus hebben 8)7
Mooi niet hoor, pakketbus is er voor een reden, ik zal die wel leegmaken als ik tijd heb, sjonge jonge.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 15:13

juval schreef:

Als ik jou was zou ik wat moeite gaan steken in op zn minst tiktok begrijpen.
Stereotype gesproken is de kans groot dat ze herkenbare hippe dansfilmpjes erop zet, en meestal worden die volgens mij niet gevolgd door alle vriendinnetjes van school zegmaar.
Ik weet niet hoe oud ze is, maar ik zou ermee oppassen

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 15:31

TikTok is bekend om de viezerikken die filmpjes van jonge meiden/jongens bekijken. Ook zijn er veel viezerikken die pbs sturen met beloftes van geld voor foto's.
Je kan met meerdere toestellen op een account, dus inloggen op haar account kan om het zo in de gaten te houden.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-24 16:10

Roihi schreef:
dat mijn man vind dat ik DHL moet onderscheppen en pakketje gaan aannemen terwijl we een pakketbus hebben 8)7
Mooi niet hoor, pakketbus is er voor een reden, ik zal die wel leegmaken als ik tijd heb, sjonge jonge.

Doet ie het toch lekker zelf als zijn geduld op is :D

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 16:15

10 jaar en actief op TikTok zou ik sowieso goed in de gaten houden. Op mijn Feed komen af en toe ook echt rare dingen voorbij.

-
Ik heb eindelijk een boek gekocht wat ik al lang wilde hebben maar het is (tot nu toe) echt heel saai. Zo jammer van het geld.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 16:26

Liefst dat je dochter tiktok verwijderd, ook door de leeftijdsgrens. En anders haar kanaal op alleen vrienden zetten en grondig door haar volgens kuizen en mensen blokkeren die ze niet kent.

Boodschappen doen als je honger hebt. Niet slim :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 18:10

juval schreef:

Dan ben ik ook een digibeet. Ik kies er bewust voor om niet met de kudde mee te gaan en heb dan ook alleen maar Bokt als forum. Andere dingen als Fakebook en weet ik hoe het allemaal heet, daar begin ik niet aan. Heb ooit wel eens Fakebook gehad, maar wat de door mij benoemde naam al zegt: alles is nep en als je iemands bericht niet 'liked', dan krijg je nog net geen kamervragen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 18:36

Ik erger mij aan het kind dat eerst met papa gewoon langs mijn tuin liep en 2 tellen later over mijn gras en dwars door mijn tuin. _-:( Papa ging er wel achteraan en haalde hem uit mijn tuin maar geen 'sorry' gebaar of wat dan ook. Jammer weer.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 19:00

juval schreef:

Juf hier: een tienjarige hoort niet op TikTok, helemaal niet zonder begeleiding is dat verre van verstandig. TikTok is een gevaarlijk medium waar veel predatoren op zitten. Wil je dat ik even kijk naar wat ze plaatst? Stuur me dan even een pb met de gebruikersnaam

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 19:28

Ik heb deze zomer een gezin geholpen met wat boodschappen voor hun kind zijn verjaardag omdat ze geen geld hadden.

Dit heb ik met alle liefde gedaan maar sinds dien krijg ik alleen maar berichten of ze geld kunnen lenen of ze shag van mij kunnen overkopen.
(Ik haal het voor mij eigen uit Duitsland)

Inmiddels reageer ik niet meer op haar berichten maar ze blijft berichten sturen tot net en sta op het punt om ze te blokkeren.

Ik vind zulk gedrag gewoon asociaal en dat heb ik laatst nog gezegt maar ik denk dat hun een andere mening hebben.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 19:29

Hele dag rustig aan gedaan om te rusten. Krijg ik hoofdpijn. -O-

Had ik net zo goed wel wat leuks kunnen doen. -O-