Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Martie schreef:Heeft iemand nog een leuke Quarter te koop voor een redelijke prijs? Ik moet er eentje voor een doel kopen.
En heeft iemand nog een goede Engelse volbloed van 100 blub ter dekking? Op het overzicht zie ik alleen paarden met ongeveer 10800 als genetisch potentieel terwijl ik bij de Lusitano's veel hogere vond voor mijn andere merrie.
Martie schreef:Heeft iemand nog een leuke Quarter te koop voor een redelijke prijs? Ik moet er eentje voor een doel kopen.
En heeft iemand nog een goede Engelse volbloed van 100 blub ter dekking? Op het overzicht zie ik alleen paarden met ongeveer 10800 als genetisch potentieel terwijl ik bij de Lusitano's veel hogere vond voor mijn andere merrie.
Kabayo schreef:Martie schreef:Heeft iemand nog een leuke Quarter te koop voor een redelijke prijs? Ik moet er eentje voor een doel kopen.
Maakt het perse uit, die 100 blup? Wat doet dat met het veulen?
Kabayo schreef:Opzich wil ik wel wat oude paarden zodat mijn yggdrasil wat sneller ouder is
Martie schreef:Ik heb een kroon van Tyche gewonnen in de actie maar het is me niet duidelijk wat ik daarmee moet/kan doen.
Martie schreef:Ik kan ook wel een paar paarden gebruiken. Ik zie staan dat oude paarden nuttig kunnen zijn voor doelen of vacht en ik heb gewone jonkies.
Ook een paar goede Engelse volbloeden of Lusitano's zijn welkom om mijn fokkerij te verbeteren. Hoeven geen toppers te zijn om toch al een positieve invloed te kunnen hebben, vooral de merries.