Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liberia schreef:Vandaag telefonisch contact gehad met ing toen ik een afspraak probeerde te maken. Medewerker heeft mij alles haarfijn uitgelegd. Het blijkt helaas zo te zijn dat dochter niet eerlijk is geweest (ze is geen geldezel geweest en heeft zich niet met criminelen ingelaten). Door dit topic en alle opmerkingen ben ik verder gaan wroeten, dank voor jullie input. Helaas blijkt het toch zo te zijn dat je helaas niet iedereen op zijn blauwe ogen kunt geloven.
Moderator: Graag op dit topic een slotje.
Popstra schreef:Wat onterecht maandelijks van mijn rekening op de rabobank werd afgeschreven ging ook via de Bunck bank.
Wij hebben met hen contact gehad wat nog een heel gedoe was wamt je moest eerst een account aan maken voor je uberhoupt via de mail contact kreeg en zij hebben het uiteindelijk opgelost voor mij en gezorgd dat al mijn geld terug gestort werd.
liberia schreef:Vandaag telefonisch contact gehad met ing toen ik een afspraak probeerde te maken. Medewerker heeft mij alles haarfijn uitgelegd. Het blijkt helaas zo te zijn dat dochter niet eerlijk is geweest (ze is geen geldezel geweest en heeft zich niet met criminelen ingelaten). Door dit topic en alle opmerkingen ben ik verder gaan wroeten, dank voor jullie input. Helaas blijkt het toch zo te zijn dat je helaas niet iedereen op zijn blauwe ogen kunt geloven.
Moderator: Graag op dit topic een slotje.