Bankrekening gehackt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 09:09

Wat vervelend dat het toch anders in elkaar steekt dan je zelf dacht/hoopte, TS. :(:)

Tiggs

Re: Bankrekening gehackt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 09:13

Dit was niet wat je hoopte natuurlijk. Maar wel goed dat Bokt je hierbij heeft kunnen helpen en wie weet erger voorkomen.
Sterkte en succes!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 10:57

liberia schreef:
Vandaag telefonisch contact gehad met ing toen ik een afspraak probeerde te maken. Medewerker heeft mij alles haarfijn uitgelegd. Het blijkt helaas zo te zijn dat dochter niet eerlijk is geweest (ze is geen geldezel geweest en heeft zich niet met criminelen ingelaten). Door dit topic en alle opmerkingen ben ik verder gaan wroeten, dank voor jullie input. Helaas blijkt het toch zo te zijn dat je helaas niet iedereen op zijn blauwe ogen kunt geloven.

Moderator: Graag op dit topic een slotje.

Ik heb het topic gevolgd omdat ik het een opvallende situatie vond waar ergens iets niet klopte.
Ik vind het niet meer dan logisch dat je jouw dochter blind vertrouwde in haar verhaal. Het is en blijft jouw kind, vertrouwen is het uitgangspunt. Neem jezelf dat niet kwalijk en probeer het vertrouwen weer terug te vinden. Ook al zal dat wel lastig zijn.
Hopelijk leert jouw dochter een les en snapt ze dat eerlijkheid het langst duurt.
Sterkte!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 12:01

Het kon ook eigenlijk niet anders dat het bij je dochter niet helemaal klopte qua verhaal... heel zuur dat je daar zo moet achter komen :(:)

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 12:11

Wat onterecht maandelijks van mijn rekening op de rabobank werd afgeschreven ging ook via de Bunck bank.
Wij hebben met hen contact gehad wat nog een heel gedoe was wamt je moest eerst een account aan maken voor je uberhoupt via de mail contact kreeg en zij hebben het uiteindelijk opgelost voor mij en gezorgd dat al mijn geld terug gestort werd.

Eleeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 12:17

He TS,
Kinderen , ook volwassen kinderen, doen soms hele domme dingen. Juist dan hebben ze heel hard hun ouders nodig.

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 12:18

Popstra schreef:
Wat onterecht maandelijks van mijn rekening op de rabobank werd afgeschreven ging ook via de Bunck bank.
Wij hebben met hen contact gehad wat nog een heel gedoe was wamt je moest eerst een account aan maken voor je uberhoupt via de mail contact kreeg en zij hebben het uiteindelijk opgelost voor mij en gezorgd dat al mijn geld terug gestort werd.

Hier meer over oplichting via BUNQ
https://www.rtl.nl/nieuws/artikel/54542 ... te-stoppen

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 16:38

liberia schreef:
Vandaag telefonisch contact gehad met ing toen ik een afspraak probeerde te maken. Medewerker heeft mij alles haarfijn uitgelegd. Het blijkt helaas zo te zijn dat dochter niet eerlijk is geweest (ze is geen geldezel geweest en heeft zich niet met criminelen ingelaten). Door dit topic en alle opmerkingen ben ik verder gaan wroeten, dank voor jullie input. Helaas blijkt het toch zo te zijn dat je helaas niet iedereen op zijn blauwe ogen kunt geloven.

Moderator: Graag op dit topic een slotje.

Acht wat verdrietig TS. Het siert je wel dat je je dochter zo blindelings vertrouwde en voor haar opkwam :(:) logisch dat daar nu een deuk in is gekomen maar hopelijk komen jullie hier samen weer overheen. En hopelijk leert je dochter van de fouten die ze heeft gemaakt :knuffel:

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 21:22

Sterkte TS, het zal ongetwijfeld een schok geweest zijn maar hoop dat het niet zo ernstig is dat het geld met 4 nullen ook echt weg is.