Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selina schreef:En dat dan ook dagdagelijks blijven doen.Mensen die m’n naam verkeerd schrijven terwijl hij in m’n handtekening staat.
Yavanna schreef:Sommige mensen noemen dat Jordanees/JordanezeOeh, irritante, stomme reclames met van die Jordaanse tranentrekkers die dagenlang in je hoofd blijven hangen, daarnaast zijn reclames met irritante nummers stom
Veronica2 schreef:Yavanna schreef:Sommige mensen noemen dat Jordanees/JordanezeOeh, irritante, stomme reclames met van die Jordaanse tranentrekkers die dagenlang in je hoofd blijven hangen, daarnaast zijn reclames met irritante nummers stom
Het woord dagdagelijks.
Het gebruik van 'drinken' als zelfstandig naamwoord. Geen idee of het kan/mag/zo hoort, maar ik vind het ontzettend lelijk.
Verkeerd vervoegde werkwoorden, het is echt niet zo ingewikkeld.
Caramel en zeezout, hoezo? En truffelsmaak overal.
thequeensmum schreef:Lachen met tandvlees zichtbaar, vréselijk.
Of mensen waarbij je met hun gezicht in ‘rust’
de voortanden ziet.
Mars schreef:Random boomers die het nodig vinden om 'kijk eens wat vrolijker, dan ben je veel mooier' te zeggen op straat, in winkels etc. Ik loop er niet voor jouw uitzicht opa, en wellicht heb ik wel helemaal geen reden om vrolijk te kijken
Telpeva schreef:Ik voel mij echt zo'n bitch dat ik voldoe aan een deel van al die stomme dingen![]()
I regret nothing
mika11 schreef:Dat mensen steeds zeggen als je ze tegenkomt: 'we moeten snel eens afspreken voor een kopje koffie!'
Maar dan zelf geen initiatief nemen daarin en blijven afwachten op mijn uitnodiging.
Dit heb ik toevallig vandaag toch maar gedaan en een afspraak gemaakt, vandaar dat het me bezig hield.
DuoPenotti schreef:mika11 schreef:Dat mensen steeds zeggen als je ze tegenkomt: 'we moeten snel eens afspreken voor een kopje koffie!'
Maar dan zelf geen initiatief nemen daarin en blijven afwachten op mijn uitnodiging.
Dit heb ik toevallig vandaag toch maar gedaan en een afspraak gemaakt, vandaar dat het me bezig hield.
En dit hebben wij gedaan in '19.
Ook steeds moeten eens bijkletsen. En daar bleef het bij.
Tot we in de supermarkt onze agenda's trokken en bij hebben gekletst eind november....
Zo blij mee.... Maart 20 was zij een van de personen in de 1e coronagolf die het niet heeft overleefd...