Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poetser schreef:Lief dat jullie het vragen, maar het gaat even allemaal niet meer.
Door mijn hernia kon ik niet meer werken, appartement kwijt nog voor ik er in kon en sinds gisteren officieel op straat...
Ik zie het allemaal even niet meer zitten.
Goof schreef:Kan je zoon niet bij vriendjes, klasgenootjes of familie logeren?
Goof schreef:Goof schreef:Kan je zoon niet bij vriendjes, klasgenootjes of familie logeren?
Ik vraag deze nog een keer. Heeft je zoon ergens sociale contacten?
Natuurlijk is hij loyaal naar zijn moeder, maar ik vind dat jij niet mag verwachten van hem dat hij een realistische keuze maakt. Ik ben van mening dat jij (altijd) voor hem moet kiezen en niet moet accepteren dat hij met jou op straat slaapt.
Little_Gift schreef:Waarom ben je het appartement kwijt omdat je ziek bent?
Je contract was toch al getekend en je zat er toch al in?
Ladyson schreef:Goh TS wat een heftig en complex verhaal. Ik wens je veel sterkte toe.
Ik moest nog denken aan stichting Ontmoeting. Je hebt eerder je verhaal al eens op de mail gezet, zou je die kunnen kopieren en naar https://www.ontmoeting.nl/ik-zoek-hulp/ kunnen sturen?
Pareltjes schreef:Bij het leger des heils was ze niet welkom…
Steeds weer moeten leuren of je ergens mag verblijven is alles behalve makkelijk.
Geef niet op, houd vol goed bedoelde woorden natuurlijk, maar voor iemand in deze situatie,met uitzicht op niets, wordt dat steeds moeilijker. Als er geen hoop is, geen lichtpuntje, geen medewerking van welke overheidsinstantie dan ook, wat kan TS dan nog? De overheid bepaalt kennelijk hoe je kwaliteit van leven zo in het afvoerputje wegloopt. Vanwege onwil en verschuilen achter starre regels.