Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Venthe schreef:Iemand enig idee of Connetix mee doet met black friday?
foxy80 schreef:Kattenvoer van Purina ONE, iemand een idee waar ik die met BF kan scoren? Het is lang houdbaar dus wil flink inslaan voor onze 2 dames.
Faniek schreef:foxy80 schreef:Kattenvoer van Purina ONE, iemand een idee waar ik die met BF kan scoren? Het is lang houdbaar dus wil flink inslaan voor onze 2 dames.
Ik zie in onze kalender dat wij eind november/begin december 25% korting op de 3 kilo verpakkingen hebben (VoorMijnDier).
Ik wil graag nog nieuwe matrassen en de Garmin Venu 3S groen. Als iemand wat moois voorbij ziet komen
Faniek schreef:foxy80 schreef:Kattenvoer van Purina ONE, iemand een idee waar ik die met BF kan scoren? Het is lang houdbaar dus wil flink inslaan voor onze 2 dames.
Ik zie in onze kalender dat wij eind november/begin december 25% korting op de 3 kilo verpakkingen hebben (VoorMijnDier).
Ik wil graag nog nieuwe matrassen en de Garmin Venu 3S groen. Als iemand wat moois voorbij ziet komen
Suzanne F. schreef:LaDonna75 schreef:Ik zoek nog een goedkope iPhone voor mijn zoon. Denk SE-2022, 11, XR. Iemand tips?
Ik zou geen 11 kopen in ieder geval. En eigenlijk zou ik proberen iets nieuwer te gaan.
Ikzelf ga kijken naar aanbiedingen voor de 15.
LaDonna75 schreef:Suzanne F. schreef:
Ik zou geen 11 kopen in ieder geval. En eigenlijk zou ik proberen iets nieuwer te gaan.
Ikzelf ga kijken naar aanbiedingen voor de 15.
Waarom geen 11? Het is voor een starter, het ventje zit in groep 7. Ik wil geen godsvermogen uitgeven aan een telefoon voor hem