Poepen op het toilet van een restaurant... done or not done?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Poepen op het toilet van een restaurant moet gewoon kunnen

Ja
810 (92%)
Nee
54 (6%)
Anders (en dat licht ik graag toe)
9 (1%)

Totaal aantal stemmen: 873

purny

Re: Poepen op het toilet van een restaurant... done or not done?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 22:17

Het l*lligste is nog altijd dat wanneer je hoopt een zacht scheetje te laten er een harde wind uit komt :D

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 22:21

Hoe gek is het dat dit van een man komt terwijl vrouwen overal moeten wachten met plassen tot ze een toilet tegen komen en mannen hun tuinslang overal de broek uit ritsen zodra ze nog maar denken te moeten plassen?

Dat kan dan overal en nergens maar poepen dan weer niet?
Mannen, ze zijn toch best wel hypocriet hoor :')

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 23:04

Echwel schreef:
Ibbel schreef:

Echwel heeft een stoma. Al jaren.

;)

En dat ding leidt zijn eigen leven
Als iemand omkijkt van de geluiden
Ga ik mee zitten kijken en snuffelen :D

Dat sarcasme ontging me compleet en ik was oprecht geshockeerd door je opmerking maar nu kan ik het plaatsen.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 10:30

_San87_ schreef:
Nou, ik ga echt niet ophouden omdat ik toevallig moet poepen of plassen in de baas zijn tijd :=.

Ik ga juist graag onder werktijd. Dat is betaald poepen!! }:) :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 10:31

Ik ga tijdens het werk omdat ik moet zodat ik daarna prettig verder kan werken. Ik ga niet omdat ik dan betaald word. :P

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-24 10:33

Little_Gift schreef:
Hoe gek is het dat dit van een man komt terwijl vrouwen overal moeten wachten met plassen tot ze een toilet tegen komen en mannen hun tuinslang overal de broek uit ritsen zodra ze nog maar denken te moeten plassen?

Dat kan dan overal en nergens maar poepen dan weer niet?
Mannen, ze zijn toch best wel hypocriet hoor :')

Oh, maar wildplassen vindt hij ook niet oké hoor

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 10:36

Bellatrix schreef:
Ik ga tijdens het werk omdat ik moet zodat ik daarna prettig verder kan werken. Ik ga niet omdat ik dan betaald word. :P

Was ook een grapje. Ik werk voornamelijk vanuit huis. ;) Maar kan en ga gelukkig overal naar de wc als ik moet.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 10:37

Oja, dat had ik idd gelezen. :D

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 10:41

Mensen die nooit buiten eigen huis gebruik maken van de wc, vinden jullie het geen zonde van je sociale en professionele leven?

40u werken, eigen paard of een andere hobby of 2 erbij, zo nu en dan een dagje of weekendje weg maakt het toch ongelooflijk lastig om altijd thuis te kakken :?

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 10:44

Nou, het is niet dat ik ervoor thuis blijf. Maar ik kan het blijkbaar goed ophouden of mijn hoofd zegt dat ik niet buiten de deur kan.
Afgelopen twee weekends naar de Olympische Spelen geweest maar pas thuis weer de grote boodschap gedaan.
Van dixies word ik sowieso onpasselijk.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 10:48

Fly_high schreef:
Mensen die nooit buiten eigen huis gebruik maken van de wc, vinden jullie het geen zonde van je sociale en professionele leven?

40u werken, eigen paard of een andere hobby of 2 erbij, zo nu en dan een dagje of weekendje weg maakt het toch ongelooflijk lastig om altijd thuis te kakken :?

Voorop gesteld dat ik niet meer 40 uur werk en geen pony meer heb.. Maar toen ik dit wel had, hoefde ik ook vrijwel nooit naar de wc op werk. Enkele keer om te plassen maar ook dat eigelijk nooit. Net als op stal: nooit een wc gemist.

Maar.. ik dronk idd wel te weinig toen. Dat heeft zéker meegespeeld. Poepen gewoon niet. Dat hield ik rustig 2 of 3 dagen ‘op’. Als er al sprake is van ophouden wanneer je gewoon niet hoeft.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 10:54

Ik vind dat het gewoon moet kunnen. Als je de boel netjes achterlaat, waarom niet.

Maaaar, zelf doe ik het liever niet. Poos geleden nog huilend in de auto, omdat ik zo nodig moest dat het pijn deed en ik het bijna in m'n broek deed, maar niet bij een benzinepomp wou stoppen om naar de wc te gaan _O-

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 10:58

Maar langdurig ophouden (ook onbewust) en te weinig drinken om niet te hoeven te plassen is wel hartstikke ongezond en ik zie er geen voordeel aan dus blijf het een vreemd verhaal vinden :? Ook dat het toch onvermijdelijk je langere vakanties best zuur maakt.

Ik ben trouwens ook opgevoed met het idee dat het allemaal onfatsoenlijk was maar inmiddels best schijt aan tbh.

Vieze WC's, Dixie's, droog wc's etc maakt letterlijk niemand graag gebruik van :')

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 11:12

Afbeelding

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 11:30

Fly_high schreef:
Maar langdurig ophouden (ook onbewust) en te weinig drinken om niet te hoeven te plassen is wel hartstikke ongezond en ik zie er geen voordeel aan dus blijf het een vreemd verhaal vinden :? Ook dat het toch onvermijdelijk je langere vakanties best zuur maakt.

Ik ben trouwens ook opgevoed met het idee dat het allemaal onfatsoenlijk was maar inmiddels best schijt aan tbh.

Vieze WC's, Dixie's, droog wc's etc maakt letterlijk niemand graag gebruik van :')

Nee, ik dronk niet te weinig om niet naar de wc te hoeven, maar omdat ik nooit dorst heb. Heb echt moeten leren drinken. Van kind af aan bekend. Het is wel een wisselwerking idd.

Langere vakantie? Dat is voor mij een huisje huren en dan is het idd weer geen probleem.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 11:36

Daphne__ schreef:
Ik vind dat het gewoon moet kunnen. Als je de boel netjes achterlaat, waarom niet.

Maaaar, zelf doe ik het liever niet. Poos geleden nog huilend in de auto, omdat ik zo nodig moest dat het pijn deed en ik het bijna in m'n broek deed, maar niet bij een benzinepomp wou stoppen om naar de wc te gaan _O-

Maar waarom zou je jezelf zo pijnigen, naast dat het erg oncomfortabel is, is het super slecht.
Daarnaast, als je ook scheten in houdt, komen ze er door je mond wel uit. Omdat de lucht dan weer opgenomen wordt in je bloed en dat komt weer in je longen en adem je uit.
Echt, dan 10x liever op een vies toilet, of ergens in de bosjes, dan huilend van pijn wachten tot ik thuis ben..

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 11:40

Dat van die scheten is zo geen waar, stel je voor zeg :evaw: _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 11:43

Yavanna schreef:
Daphne__ schreef:

Maar waarom zou je jezelf zo pijnigen, naast dat het erg oncomfortabel is, is het super slecht.
Daarnaast, als je ook scheten in houdt, komen ze er door je mond wel uit. Omdat de lucht dan weer opgenomen wordt in je bloed en dat komt weer in je longen en adem je uit.
Echt, dan 10x liever op een vies toilet, of ergens in de bosjes, dan huilend van pijn wachten tot ik thuis ben..

Say whut _O-

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 11:43

Welnee, darmen kunnen geen lucht opnemen, dan kunnen alleen je longblaasjes :)

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 11:55

Wilt u nog een broodje aap, of in dit geval, gebakken lucht?

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 12:02

Zou geurtjes uit de mond van sommige mesnen wel verklaren :=

Is uiteraard broodje aap ja _O-

Marocje schreef:
Fly_high schreef:

Nee, ik dronk niet te weinig om niet naar de wc te hoeven, maar omdat ik nooit dorst heb. Heb echt moeten leren drinken. Van kind af aan bekend. Het is wel een wisselwerking idd.

Langere vakantie? Dat is voor mij een huisje huren en dan is het idd weer geen probleem.

Weet je iedereen moet doen waar ze comfortabel mee zijn :j

Vind het gewoon raar dat er in dit topic over gebrek aan fatsoen wordt geroepen als mensen dus wel fulltime willen werken/reizen/wat meer actieve dingen ondernemen en dan geen dagen achter elkaar ophouden met medische gevolgen van dien. Nou dan maar liever onfatsoenlijk.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 12:04

Wat hooguit kan gebeuren, maar dan ben je wel heel veel gas onder hoge druk aan het binnenhouden, is dat het via je maag (boeren) alsnog naar buiten komt. Dan moet je wel zoveel gasdruk opbouwen dat de maagklep naar je 12-vingerige darm opengeduwd wordt. Op zich kan dat, je kunt zelfs darminhoud uitkotsen (overigens, niet perse omdat je je poep aan het ophouden bent, maar gewoon als je goed ziek bent), die klep zit niet muurvast dicht.
Maar dan ben je wel heel erg verkeerd bezig met je darmgassen :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 12:06

Ibbel schreef:
Wat hooguit kan gebeuren, maar dan ben je wel heel veel gas onder hoge druk aan het binnenhouden, is dat het via je maag (boeren) alsnog naar buiten komt. Dan moet je wel zoveel gasdruk opbouwen dat de maagklep naar je 12-vingerige darm opengeduwd wordt. Op zich kan dat, je kunt zelfs darminhoud uitkotsen (overigens, niet perse omdat je je poep aan het ophouden bent, maar gewoon als je goed ziek bent), die klep zit niet muurvast dicht.

Dan heb je wel een enorm sterke kringspier wanneer je dat bewust lukt, me dunkt.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 12:07

Ibbel schreef:
Op zich kan dat, je kunt zelfs darminhoud uitkotsen

New fear unlocked :+

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 12:09

Ibbel schreef:

Nu moet ik denken aan de dag waarop ik geleerd heb dat overgeven met ontlasting inderdaad fysiek mogelijk was, bedankt :') :=

Hoe dan ook, zullen we maar lekker scheten laten? Als je het met paardrijden doet kun je altijd zeggen dat het je paard was :+