Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Little_Gift schreef:Hoe gek is het dat dit van een man komt terwijl vrouwen overal moeten wachten met plassen tot ze een toilet tegen komen en mannen hun tuinslang overal de broek uit ritsen zodra ze nog maar denken te moeten plassen?
Dat kan dan overal en nergens maar poepen dan weer niet?
Mannen, ze zijn toch best wel hypocriet hoor
Fly_high schreef:Mensen die nooit buiten eigen huis gebruik maken van de wc, vinden jullie het geen zonde van je sociale en professionele leven?
40u werken, eigen paard of een andere hobby of 2 erbij, zo nu en dan een dagje of weekendje weg maakt het toch ongelooflijk lastig om altijd thuis te kakken
Fly_high schreef:Maar langdurig ophouden (ook onbewust) en te weinig drinken om niet te hoeven te plassen is wel hartstikke ongezond en ik zie er geen voordeel aan dus blijf het een vreemd verhaal vindenOok dat het toch onvermijdelijk je langere vakanties best zuur maakt.
Ik ben trouwens ook opgevoed met het idee dat het allemaal onfatsoenlijk was maar inmiddels best schijt aan tbh.
Vieze WC's, Dixie's, droog wc's etc maakt letterlijk niemand graag gebruik van
Daphne__ schreef:Ik vind dat het gewoon moet kunnen. Als je de boel netjes achterlaat, waarom niet.
Maaaar, zelf doe ik het liever niet. Poos geleden nog huilend in de auto, omdat ik zo nodig moest dat het pijn deed en ik het bijna in m'n broek deed, maar niet bij een benzinepomp wou stoppen om naar de wc te gaan
Yavanna schreef:Daphne__ schreef:Ik vind dat het gewoon moet kunnen. Als je de boel netjes achterlaat, waarom niet.
Maaaar, zelf doe ik het liever niet. Poos geleden nog huilend in de auto, omdat ik zo nodig moest dat het pijn deed en ik het bijna in m'n broek deed, maar niet bij een benzinepomp wou stoppen om naar de wc te gaan
Maar waarom zou je jezelf zo pijnigen, naast dat het erg oncomfortabel is, is het super slecht.
Daarnaast, als je ook scheten in houdt, komen ze er door je mond wel uit. Omdat de lucht dan weer opgenomen wordt in je bloed en dat komt weer in je longen en adem je uit.
Echt, dan 10x liever op een vies toilet, of ergens in de bosjes, dan huilend van pijn wachten tot ik thuis ben..
Marocje schreef:Fly_high schreef:Maar langdurig ophouden (ook onbewust) en te weinig drinken om niet te hoeven te plassen is wel hartstikke ongezond en ik zie er geen voordeel aan dus blijf het een vreemd verhaal vindenOok dat het toch onvermijdelijk je langere vakanties best zuur maakt.
Ik ben trouwens ook opgevoed met het idee dat het allemaal onfatsoenlijk was maar inmiddels best schijt aan tbh.
Vieze WC's, Dixie's, droog wc's etc maakt letterlijk niemand graag gebruik van
Nee, ik dronk niet te weinig om niet naar de wc te hoeven, maar omdat ik nooit dorst heb. Heb echt moeten leren drinken. Van kind af aan bekend. Het is wel een wisselwerking idd.
Langere vakantie? Dat is voor mij een huisje huren en dan is het idd weer geen probleem.
Ibbel schreef:Wat hooguit kan gebeuren, maar dan ben je wel heel veel gas onder hoge druk aan het binnenhouden, is dat het via je maag (boeren) alsnog naar buiten komt. Dan moet je wel zoveel gasdruk opbouwen dat de maagklep naar je 12-vingerige darm opengeduwd wordt. Op zich kan dat, je kunt zelfs darminhoud uitkotsen (overigens, niet perse omdat je je poep aan het ophouden bent, maar gewoon als je goed ziek bent), die klep zit niet muurvast dicht.
Maar dan ben je wel heel erg verkeerd bezig met je darmgassen
Ibbel schreef:Wat hooguit kan gebeuren, maar dan ben je wel heel veel gas onder hoge druk aan het binnenhouden, is dat het via je maag (boeren) alsnog naar buiten komt. Dan moet je wel zoveel gasdruk opbouwen dat de maagklep naar je 12-vingerige darm opengeduwd wordt. Op zich kan dat, je kunt zelfs darminhoud uitkotsen (overigens, niet perse omdat je je poep aan het ophouden bent, maar gewoon als je goed ziek bent), die klep zit niet muurvast dicht.
Maar dan ben je wel heel erg verkeerd bezig met je darmgassen