Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 17:50

Ik denk dat buienradar het echt moeilijk heeft de laatste dagen want het is echt heel lokaal. Hij weet het zelf ook gewoon niet.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 17:55

Hier klopt buienradar tot nu toe nog prima.

Maar ik kan me idd ook voorstellen dat het niet altijd even makkelijk voorspellen is met dit rare weer.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 17:56

Daphne_ dat noem ik het doodle effect :+

Manmanman wat een middag zeg. Naar het dorp gereden om geld af te halen, is ALWEER dat kl*te ding buiten gebruik. Terug naar huis achter een of ander idioot die voor elk hobbeltje in de weg gaat remmen en met 40 km/u over een 60 weg rijdt. Doorgereden naar een andere geldautomaat. Deze zit bij de Aldi, dus ik wilde nog even wat brood halen voor deze week. Gewoon niks nada noppes. Alles leeg. -:(-

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 18:01

Vriendin die altijd te laat komt en ook nooit reageert. 18 uur reserveren in een restaurant is niet 18:15 komen :’)

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 18:03

17.45 afspreken? :+

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 18:05

Foaly schreef:
17.45 afspreken? :+

Die moet ik er echt in gaan houden, want ik word hier zo moe van :') en vooral eerst nog appen ‘waar spreken we af?’ Had nog braaf gezegd bij station, heb nu maar gestuurd dat ik zelf alvast gegaan ben :')

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 18:18

Caira schreef:
Jullie, door jullie ben ik toch aan bridgerton begonnen en nu kan ik niet meer stoppen…

Dat laatste komt vanzelf goed gezien niet alle afleveringen online staan :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 18:19

friendly schreef:
Caira schreef:
Jullie, door jullie ben ik toch aan bridgerton begonnen en nu kan ik niet meer stoppen…

Dat laatste komt vanzelf goed gezien niet alle afleveringen online staan :')

Dan moet je niet zijn zoals ik, dan heb je alles uit voor t einde van de week :o

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 20:42

Mensen uit het Noorden die zich aan de droogte ergerden; volgens mij is er een wolkbreuk geweest in het Noorden vanmiddag. Ik las over wateroverlast enzo.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 20:42

Vrij lokaal wel, hier viel het best mee. :)) maar elders was een snorkel nodig.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 20:44

In Assen stelde het niks voor. 3 korte plensbuien. Ik zag wel dat Lalidan in Friesland een flinke bui met hagel heeft gehad.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 20:46

Suzanne F. schreef:
Mensen uit het Noorden die zich aan de droogte ergerden; volgens mij is er een wolkbreuk geweest in het Noorden vanmiddag. Ik las over wateroverlast enzo.

In het zuiden is lokaal meer gevallen dan in het noorden…..exact (op 3 minuten na) 24 uur na de wolkbreuken van gisteren en eergisteren. Lijkt wel alsof ik aan de Golf van Mexico woon of op St. Maarten. Daar kon je de klok ook gelijk zetten op de wolkbreuken.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 20:50

Welkom in de nieuwe werkelijkheid :=

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 21:04

Tijdens het kast opruimen kwam ik zo'n airwick stopcontact geurding tegen. 1x gebruikt, nooit meer, veelte sterk voor mij. Bah. Dus hem op t bureau gezet. Blijkbaar verkeerd om... en blijkbaar ook mee gemorst Tijdens het weggooien. Anyway, m'n huis stinkt nu echt enorm scherp naar airwick en ik kan het echt slecht hebben. Alles al met dettol schoongemaakt, gedweild. Maar het blijft enorm overheersen... zo vies...

Ik heb sowieso het idee dat m'n reuk sinds een tijdje opeens super scherp is geworden. En dit airwick gedoe is echt next level voor m'n gevoelige neus... alle ramen kunnen gelukkig open..

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 21:05

Tancreda4 schreef:
Tijdens het kast opruimen kwam ik zo'n airwick stopcontact geurding tegen. 1x gebruikt, nooit meer, veelte sterk voor mij. Bah. Dus hem op t bureau gezet. Blijkbaar verkeerd om... en blijkbaar ook mee gemorst Tijdens het weggooien. Anyway, m'n huis stinkt nu echt enorm scherp naar airwick en ik kan het echt slecht hebben. Alles al met dettol schoongemaakt, gedweild. Maar het blijft enorm overheersen... zo vies...

Ik heb sowieso het idee dat m'n reuk sinds een tijdje opeens super scherp is geworden. En dit airwick gedoe is echt next level voor m'n gevoelige neus... alle ramen kunnen gelukkig open..

Potje zout erop legen zodat het Hopelijk nog een beetje daar in trekt? Of rijst ofzo?

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 21:17

Suzanne F. schreef:

Appelscha heeft 3 druppen gehad :')
Dus nog steeds droog {:}

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 21:20

fleurtjeuh schreef:
Caira schreef:

Dan moet je niet zijn zoals ik, dan heb je alles uit voor t einde van de week :o

Hou maar op, ik ben bij seizoen 2 aflevering 7, weg vrije dag…

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 21:25

nicole_floor schreef:
We hebben een nieuwe hor, met zo'n magneet in het midden. Maar de hond snapt wel hoe die naar binnen moet, maar niet hoe die naar buiten moet. :')

Das beter dan mijn hond die zowel in als uit het hele hor meeneemt

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 21:30

Dat mijn onderbuikgevoel altijd juist is en ik iemand ergens voor wil waarschuwen maar het niet doe want ik wil me niet bemoeien.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 21:31

GabberGill schreef:
nicole_floor schreef:
We hebben een nieuwe hor, met zo'n magneet in het midden. Maar de hond snapt wel hoe die naar binnen moet, maar niet hoe die naar buiten moet. :')

_O- honden zijn zo fijn :') zo elegant en totaal niet lomp ook :')

cariena1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 21:47

Suzanne F. schreef:

Uithuizermeeden is het droog gebleven helemaal niks gevallen

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 22:23

In het noorden is het wel een stuk droger dan in de rest van het land. Paarden staan weer op mooie droge stukken. Wel wat fikse buitjes gehad maar niet zo erg dat de boel was overstroomd.

--

Zo klaar met alles even, ik zou het liefst even een tijdje weggaan en lekker leuke dingen doen en rust pakken. Maar dat zit er niet in.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 22:24

GabberGill schreef:
nicole_floor schreef:

_O- _O-

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 22:34

Afbeelding

Resultaat wat de hond voor elkaar krijgt. Ik kreeg deze door mijn vriend doorgestuurd met de link van het Asiel en de contactgegevens.

Ik heb zo'n flauw vermoeden dat hij zichzelf ook ergerde

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 22:57

Teennagel begint weer in te groeien en pijn te doen. Pedicure is pas beschikbaar vanaf 10 juni i.v.m herstellen van operatie. Ik had zelf ook eerder een appje moeten sturen... er zijn hier niet zoveel pedicures en de rest heeft eigenlijk nooit plek.
Jaar terug weer begonnen en waar het door komt? Geen idee :n