Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MaritGalinda schreef:Bij ons schiet het ook echt op inmiddels. We hadden het even benauwd, want we kregen geen contact met de pianist voor in de kerk, maar dat is inmiddels gelukkig wel gebeurd. Vorige week hadden we gesprek met de ceremoniemeesters en 13 mei het laatste gesprek voor de bruiloft. Wat komt 6 juni dan ineens dichtbij! Ook heb ik vorige week mijn (tweede) proefkapsel gehad. Over de eerste was ik niet tevreden, maar de tweede paste echt helemaal bij mij.
Donderdag ga ik de trouwringen, die door mijn collega zijn gemaakt, laten graveren en een geurtje kopen voor de speciale dag.
Wij zitten wel met een klein dilemma. Een collega van mij is de fotograaf op de dag zelf. Ze is geen professionele fotograaf, maar maakt wel mooie foto's en heeft goede apparatuur. Ze is van 9:00 uur tot 18:30 uur aanwezig en heeft ongeveer 10 uur tijd nodig voor de nabewerking. Ze heeft gevraagd of wij een financieel voorstel zouden willen doen. Dit vinden we heel lastig, want we willen haar natuurlijk ook niet te kort doen. Wat zouden jullie haar geven voor geldbedrag?