Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BarbaraNova schreef:Goedemorgen,
heeft iemand een idee dat als je vloerbedekking besteld, hoe lang het ongeveer duurt voordat het gelegd kan worden? Heb nog geen sleutel maar vast plan maken
tiwi1969 schreef:BarbaraNova schreef:Goedemorgen,
heeft iemand een idee dat als je vloerbedekking besteld, hoe lang het ongeveer duurt voordat het gelegd kan worden? Heb nog geen sleutel maar vast plan maken
Met de lange levertijden van spul uit het buitenland en de krapte aan vakmensen kan je het beste zo snel mogelijk bestellen en een datum inplannen.
Ik was zaterdag nog 7e voor een huisje en ben uiteindelijk 38e geworden. Huisje is echt super leuk dus denk niet dat ik daar nog wat van hoor.
tiwi1969 schreef:In het begin reageerde ik niet eens als ik meteen al laag op de lijst stond, maar van de week bedacht ik dat het niet zo handig is omdat de beleidsmakers dan misschien zouden kunnen denken dat er weinig vraag is naar dit type woningen en ze die dus ook niet hoeven te bouwen.
Nu reageer ik gewoon op alles wat maar enigszins in de richting komt van wat ik zou willen.
Oskarrino schreef:tiwi1969 schreef:In het begin reageerde ik niet eens als ik meteen al laag op de lijst stond, maar van de week bedacht ik dat het niet zo handig is omdat de beleidsmakers dan misschien zouden kunnen denken dat er weinig vraag is naar dit type woningen en ze die dus ook niet hoeven te bouwen.
Nu reageer ik gewoon op alles wat maar enigszins in de richting komt van wat ik zou willen.
Ik reageer ook altijd ookal eindig ik op plek 40 bijv (ik sta best goed, vaak van de 500-600 reageerders), ze zien namelijk of je een actieve woningzoekende bent, dus dan kom je hoger op de lijst. Ben sinds ik veel reageer van 150 naar 40 gegaan…
tiwi1969 schreef:In het begin reageerde ik niet eens als ik meteen al laag op de lijst stond, maar van de week bedacht ik dat het niet zo handig is omdat de beleidsmakers dan misschien zouden kunnen denken dat er weinig vraag is naar dit type woningen en ze die dus ook niet hoeven te bouwen.
Oskarrino schreef:Gaat zeker op datum van inschrijving, maar als je nooit reageert sta je nooit zomaar op 1… Is op inschrijfduur en dan de mensen die actief reageren (regelmatig). Niet de mensen die 20 jaar ingeschreven staan en even reageren zegmaar, als je langere tijd actief bent heb je voorrang.
Oskarrino schreef:Gaat zeker op datum van inschrijving, maar als je nooit reageert sta je nooit zomaar op 1… Is op inschrijfduur en dan de mensen die actief reageren (regelmatig). Niet de mensen die 20 jaar ingeschreven staan en even reageren zegmaar, als je langere tijd actief bent heb je voorrang.
CupCakes_ schreef:Hier snap ik sowieso geen snars van het systeem. De ene keer reageer ik op een woning dan sta ik plek 56 bijv en de volgende keer reageer ik op een woning in dezelfde plaats en sta ik ineens plek 74
CupCakes_ schreef:Het is gewoon een beetje gek, want hoe weet je dan op welke plek je daadwerkelijk staat? Want dat kan ik bijvoorbeeld nergens terug vinden. Behalve als je op woningen reageert, maar daar verschilt de positie elke keer enorm.
CupCakes_ schreef:Het is gewoon een beetje gek, want hoe weet je dan op welke plek je daadwerkelijk staat? Want dat kan ik bijvoorbeeld nergens terug vinden. Behalve als je op woningen reageert, maar daar verschilt de positie elke keer enorm.
Bellatrix schreef:Urielle schreef:Hier ook niet top. Sinds eeuwen weer een geschikt huis online en hij staat nu 24 minuten online, ik ben 10e van de 94… wat een drama zeg, hij blijft nog 2 dagen open
En? Ben je gezakt of niet?