LWDaisy schreef:QUESTION: Wat is voor jullie: lezen in de herfst? Welk drankje of snack nemen jullie er vooral in de herfst en minder in andere seizoenen bij?
Appel-kaneelthee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LWDaisy schreef:QUESTION: Wat is voor jullie: lezen in de herfst? Welk drankje of snack nemen jullie er vooral in de herfst en minder in andere seizoenen bij?
Marjo schreef:Neverland schreef:Ik denk dat we gewoon aan het maximale budget moeten houden. Is het budget 15 en heb je voor 10 euro een boek gekocht, dan kan je dat opvullen met thee, koekjes, chocolade, boekenleggers noem maar op. Maar is het boek al 15 euro dan moet je het daar bij laten.
Er is dus geen specifiek budget. De afspraak is één boek.
Ik begrijp het enthousiasme om meer te pakken, echt waar. Maar daar hebbe we andere uitwisselingen voor. Het enige wat er evt extra bij zou kunnen is een boekenlegger bijvoorbeeld, maar ik wil het juist toegankelijk maken zodat ook degene met een klein budget mee kunnen doen
[edit] Ik kan me ook voorstellen dat het niet tof is als jij een boek krijgt en iemand anders krijgt een heel pretpakket. Ook voor de verzender niet, je wilt je lootje niet teleurstellen natuurlijk
Kookaburra schreef:Waanders is mooi!Inmiddels is het overgenomen door Van der Velde, dus officieel heet het geen Waanders meer... Maar de meesten zullen het zo blijven noemen.
Ik vind het prima als we afspreken: er mag iets kleins bij, maar dat het niet verplicht is. En dat als je er iets bij doet, het ook echt een klein extraatje is. Dus geen hele doos met theezakjes, maar 1 a 3 theezakjes moet kunnen. (Ik heb bijvoorbeeld tig smaken thee thuis, kan makkelijk 2 theezakjes er uit plukken). Of een kleine mars-reep ipv een grote tony-chocolonely.
Cynn schreef:Appel-kaneel thee ken ik niet eens
Citaat:Wat is jullie favoriete genre? En minst favoriete genre? Naar welk genre zou je wel een uitstapje willen maken?
Eelmo schreef:Kookaburra schreef:Waanders is mooi!Inmiddels is het overgenomen door Van der Velde, dus officieel heet het geen Waanders meer... Maar de meesten zullen het zo blijven noemen.
Ik vind het prima als we afspreken: er mag iets kleins bij, maar dat het niet verplicht is. En dat als je er iets bij doet, het ook echt een klein extraatje is. Dus geen hele doos met theezakjes, maar 1 a 3 theezakjes moet kunnen. (Ik heb bijvoorbeeld tig smaken thee thuis, kan makkelijk 2 theezakjes er uit plukken). Of een kleine mars-reep ipv een grote tony-chocolonely.
Ik vind dit eigenlijk best oke. Als de verwachting is '1 boek, 1 hint' maar iemand wilt er zelf graag nog een boekenlegger of een paar theezakjes bij stoppen is dat ook een beetje eigen verantwoordelijkheid toch? Maar in principe hebben we ons allemaal aangemeld voor 1 boekper seizoen, niets meer niets minder. Dus het zou geen scheve gezichten moeten/hoeven trekken
Cynn schreef:Appel-kaneel thee ken ik niet eens
AH heeft hem lang als eigen merk gehad, maar hij zit ook standaard in de Pickwick herfst doosjes! Pickwick heeft ook Turkish Delight, maar dat is meer appel-vanille. Ook lekker thoOh en soms is er ook wel appeltaart-thee, maar dat is ook gewoon appel-kaneel