Oh wat een fantastische bestelling bij Favorite Postcard deed je. Wat hebben ze toch toffe kaarten he, love it. Die andere welke je in de winkel kocht zijn ook echt heel leuk. Lekker divers. Welke postnl sets kreeg je alweer?
judithM
Hilarisch kaartje haha echt heel leuk en een goede keus denk ik ja afgaand op wat je verteld over de ontvanger en dat ze van humor houd.
--
Ik zou eigenlijk gisteren 4 kaartjes hebben moeten ontvangen maar dit is al de tweede week op rij dat ze toch gewoon niet op dinsdag brievenbuspost kwamen bezorgen jammer genoeg. Ze staan nu voor vandaag in de app opnieuw, en dan 5 kaartjes zag ik + de postnl postzegels waar ik nog erg ongeduldig op aan't wachten was haha. Ik moet nog 3 kaartjes stempelen namelijk en dan kan ik de huidige batch van 7 kaarten de deur uit doen - zijn wel al geschreven namelijk allemaal en sommige al gestempeld

En ik heb via Marktplaats een gratis pakketje met oude ansichtkaarten gekregen, tegen verzendkosten. Deze waren van de oma van de adverteerder geweest en hij vond het zonde om weg te gooien, dus was blij dat hij iemand er een plezier mee kon doen nu. Wat ik zo van de foto's zag, waren ze echt heel erg tof - en oud

Van de 5 kaartjes die komen vandaag, zijn er 2 officieel via Postcrossing en de andere 3 direct swaps.