Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JudithGigi schreef:Mijn casusgenoten zijn ongemakkelijk stil![]()
Then again, wat verwacht je op een ICT opleiding
Siggislief schreef:Heel veel sterkte voor iedereen die het nodig heeft.
_____
Een maand geleden had ik ineens jeuk op mijn voorhoofd, werd alleen maar erger en erger..
Naar de huisarts geweest, ja je hebt Eczeem op je voorhoofd, en je moet maar uitzoeken waar je allergisch voor bent..
- Zalfje gekregen -
Blij en gelukkig na 1-2 weken weer jeuk vrij...en dan moet je gaan uitzoeken waar je allergisch voor bent.
Week geleden ongeveer mijn haren gewassen met iets van Lush (Douchegel, kan je gebruiken voor je haar)
En nu heb ik weer een allergische reactie op mijn voorhoofd zitten...word weer smeren. *JEUKKKK..
_____
En dat ik nog verkouden klink na bijna een week
Menino schreef:Ik moet dalijk afspreken met mijn projectgroepje (die vervelende, die overduidelijk niet op me zaten te wachten). En ben gewoon zenuwachtigHoop dat ik zo min mogelijk met ze samen hoef te doen.
Urbanus schreef:Siggislief schreef:Heel veel sterkte voor iedereen die het nodig heeft.
_____
Een maand geleden had ik ineens jeuk op mijn voorhoofd, werd alleen maar erger en erger..
Naar de huisarts geweest, ja je hebt Eczeem op je voorhoofd, en je moet maar uitzoeken waar je allergisch voor bent..
- Zalfje gekregen -
Blij en gelukkig na 1-2 weken weer jeuk vrij...en dan moet je gaan uitzoeken waar je allergisch voor bent.
Week geleden ongeveer mijn haren gewassen met iets van Lush (Douchegel, kan je gebruiken voor je haar)
En nu heb ik weer een allergische reactie op mijn voorhoofd zitten...word weer smeren. *JEUKKKK..
_____
En dat ik nog verkouden klink na bijna een week
Welke iets van Lush? Zit er SLS in?
Urbanus schreef:Een sulfaat dat, als ik het goed heb, voor schuim zorgt. Ik heb krullen dus dat is funest voor mijn haar, maar er zit in deze Lush een zachter sulfaat.
Misschien kun je niet tegen het parfum? Heb je het vaker?
Pablo, ik zou het zeggen en meteen met een tegenvoorstel komen. Op een later tijdstip of die dag iets leuks doen ergens anders.
xPabloBokt schreef:Sintara schreef:Hoe eerder je dit eerlijk verteld tegen je vriendin, hoe makkelijk zij het kan begrijpen/ accepteren
Ja dat is zeker waar.. is alleen rot dat ik haar heel weinig in het echt zie en ik het dus waarschijnlijk over WhatsApp moet doen en dat voelt zo banketstaaf