Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
November108 schreef:Tucktuck - 2 februari
Jojoleinee - 1 mei
Leo - 2 mei
Hanneke137 - 3 mei
Nardxash - 7 mei
Xanthippe - 8 mei
November108 - 25 mei
Delaja - 24 juni
Denise_Storm - 5 juli
Marjo1996 - 6 juli
emilyslaluna - 14 juli
Eilinora - 26 juli
Delaja schreef:November108 schreef:Tucktuck - 2 februari
Jojoleinee - 1 mei
Leo - 2 mei
Hanneke137 - 3 mei
Nardxash - 7 mei
Xanthippe - 8 mei
November108 - 25 mei
Delaja - 24 juni
Denise_Storm - 5 juli
Marjo1996 - 6 juli
emilyslaluna - 14 juli
Eilinora - 26 juli
Even een update: wij hebben de datum vastgeprikt op 24 juni!
Ik heb ook al een fotograaf gevonden. Een dame van ons paarden/spelletjesmutsen vriendinnengroepje is trouwfotografe en zij heeft nog plek die dag![]()
Nu we de datum weten, kan ik ook contact opnemen met de gemeente over hoe en wat precies. Ik vind dit nu al helemaal leuk
ontherun schreef:Wat leuk Delaja! Fijn dat je al een fotograaf hebt gevonden, dat is voor ons nog wel het lastigste vrees ik.
Even een vraagje, hoe zit het als je in een andere gemeente dan je eigen wilt trouwen? Wel op een officiële trouwlocatie. Moet je dan een Babs van je eigen gemeente of de gemeente waar je trouwt?
November108 schreef:Tucktuck - 2 februari
Jojoleinee - 1 mei
Leo - 2 mei
Hanneke137 - 3 mei
Nardxash - 7 mei
Xanthippe - 8 mei
November108 - 25 mei
Delaja - 24 juni
Denise_Storm - 5 juli
Marjo1996 - 6 juli
emilyslaluna - 14 juli
Eilinora - 26 juli
Angelaa2 - 30 aug
jojoleinee schreef:Onze uitnodigingen zijn binnen!Voor de families willen we ze als verrassing onder de kerstboom leggen.
Wij hebben "Liefde in beeld" als fotograaf/videograaf. Een Belgisch stel wat dus ook gerust naar NL rijdt. Wij vonden het met de kennismaking hele fijne mensen, mails worden snel beantwoord en de prijs vond ik ook erg fijn. Ze hebben ook Instagram waar je hun werk kunt zien.
Angelaa2 schreef:jojoleinee schreef:Onze uitnodigingen zijn binnen!Voor de families willen we ze als verrassing onder de kerstboom leggen.
Wij hebben "Liefde in beeld" als fotograaf/videograaf. Een Belgisch stel wat dus ook gerust naar NL rijdt. Wij vonden het met de kennismaking hele fijne mensen, mails worden snel beantwoord en de prijs vond ik ook erg fijn. Ze hebben ook Instagram waar je hun werk kunt zien.
Thanks! Volgens mij heb ik die ook eens voorbij zien komen op facebook. Ga nog even kijken
jojoleinee schreef:Gefeliciteerd Autumnn! Wij gaan als huwelijksreis naar Costa Rica!
Ik ben in Dordrecht geweest bij La Nova Bruidsmode. Erg fijne winkel. Ik ben ook bij een outlet geweest, maar dat vond ik niks. Als je iets vind (bij mij hingen er alleen vreselijke jurken) moet je het ook meteen meenemen, anders loop je het risico dat je jurk weg is.
Autumnn schreef:jojoleinee schreef:Gefeliciteerd Autumnn! Wij gaan als huwelijksreis naar Costa Rica!
Ik ben in Dordrecht geweest bij La Nova Bruidsmode. Erg fijne winkel. Ik ben ook bij een outlet geweest, maar dat vond ik niks. Als je iets vind (bij mij hingen er alleen vreselijke jurken) moet je het ook meteen meenemen, anders loop je het risico dat je jurk weg is.
Oh wat gaaf zeg! Als je nog tips wilt hoor ik het welvergeet ook zeker Rio de Celeste niet!
[ [url=m/XQXZEj.jpg]Afbeelding[/url] ]