Urbanus schreef:De ukelele is een volwaardig en ondergewaardeerd instrument.
Eens, maar voornamelijk met betrekking tot hoe hij oorspronkelijk bespeeld werd/wordt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laurora schreef:Daarom wil ik straks een paar bossen goede nepbloemen, zodat ik wel een beetje kan rouleren, maar niet constant bloemen aan het weggooien ben.UO: bossen bloemen zijn verschrikkelijk slecht voor het milieu, overrated en niet meer van deze tijd.
(en dan bedoel ik de bloemenindustrie. Een bosje veldbloemen uit eigen tuin tellen natuurlijk niet mee)
Mkango schreef:Laurora schreef:Daarom wil ik straks een paar bossen goede nepbloemen, zodat ik wel een beetje kan rouleren, maar niet constant bloemen aan het weggooien ben.UO: bossen bloemen zijn verschrikkelijk slecht voor het milieu, overrated en niet meer van deze tijd.
(en dan bedoel ik de bloemenindustrie. Een bosje veldbloemen uit eigen tuin tellen natuurlijk niet mee)
Laurora schreef:UO: bossen bloemen zijn verschrikkelijk slecht voor het milieu, overrated en niet meer van deze tijd.
Sanet schreef:Laurora schreef:UO: bossen bloemen zijn verschrikkelijk slecht voor het milieu, overrated en niet meer van deze tijd.
Eens! En bovendien vind ik het stom dat ze eerst “vermoord” moeten worden zodat ze mij op tafel verder kunnen gaan sterven.
Ik vind kleurtjes mooi, maar bloemen vind ik echt dom
_San87_ schreef:Aan de andere kant, in de tuingaan de bloemen ook dood. Dan maakt t imo niet uit of je ze op tafel zet, of aan de plant laat. Ik zie de bloemen als een ongesteldheid bij de vrouw, zeg maar. Van verwelking van de bloemen gaat de plant of de bol niet dood.