Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niobe schreef:Nee omdat me nog niet duidelijk is wat ze precies wil, daar vroeg ik naar en ik wil meedenken, maar als ik niet weet of ze alleen die 70 euro wil of de Bijenkorf figuurlijk wil afbranden, dan kan ik ook niet inschatten of ik überhaupt kan meedenken.
Ik zie nu alleen nog maar geklaag en verder is me niet zo duidelijk wat nou het doel nog is van dit topic. Al is je ei kwijt zijn ook een doel. Want TS wordt door de Bijenkorf ook niet echt gehoord en dat is ook beroerd.
KB12 schreef:Niobe schreef:Nee omdat me nog niet duidelijk is wat ze precies wil, daar vroeg ik naar en ik wil meedenken, maar als ik niet weet of ze alleen die 70 euro wil of de Bijenkorf figuurlijk wil afbranden, dan kan ik ook niet inschatten of ik überhaupt kan meedenken.
Ik zie nu alleen nog maar geklaag en verder is me niet zo duidelijk wat nou het doel nog is van dit topic. Al is je ei kwijt zijn ook een doel. Want TS wordt door de Bijenkorf ook niet echt gehoord en dat is ook beroerd.
Ik wil eigenlijk mijn te veel betaalde bedrag terug, maar ik denk niet dat wij daar uit gaan komen. Er wordt immers niet eens een excuus gemaakt.
anjali schreef:Ik heb net het bedrijf Chloe even gegoogeld. Die hebben zelf een customer care (klantenservice) die je kunt bellen (telefoonnr. staat erbij) of mailen, er staat een klachtenformulier dat je zo kunt invullen. Dat zou ik zeker doen want dit peperdure luxe bedrijf zal beslist niet willen dat hun klanten zo slecht behandeld worden als ts. Trouwens toch wel leuk om even naar hun nieuwe collectie te kijken,! Daarbij hoort dat de rode loper voor de klant wordt uitgelegd. Dus ook voor ts.
KB12 schreef:Niobe schreef:Nee omdat me nog niet duidelijk is wat ze precies wil, daar vroeg ik naar en ik wil meedenken, maar als ik niet weet of ze alleen die 70 euro wil of de Bijenkorf figuurlijk wil afbranden, dan kan ik ook niet inschatten of ik überhaupt kan meedenken.
Ik wil eigenlijk mijn te veel betaalde bedrag terug, maar ik denk niet dat wij daar uit gaan komen. Er wordt immers niet eens een excuus gemaakt.
KB12 schreef:Zonnetje81 schreef:Klopt, mijn nekharen staan vanaf het begin overeind en meer Bokkers met mij. Maar goed misschien onterecht maar dat is zoals het op mij overkomt.
Maar goed de Bijenkorf gaat niks doen.
Er is al eens gevraagd wat rechtsbijstand heeft aangegeven. Daar ga je niet op in of ik lees daar overheen.
Wat is de volgende stap? Een rechtszaak…? Lijkt me nutteloos en ik denk dat ze daar niet warm of koud van worden.
Ik zou de tas terug brengen. Je hebt nu een smerige tas, neem aan dat ie zo met normaal gebruik er ook niet uit komt te zien.
Of de actie die een andere bokker opperde. Een tweede tas kopen en deze terug brengen. Maar is ook een risico.
Ik heb in de reacties aangegeven wat de rechtsbijstand heeft gezegt. Ze hebben aangegeven dat ik wel in mijn recht sta, en dat het niet onomkeerbaar is omdat ik heb betaald, omdat ik duidelijk aangegeven heb dat de prijs niet correct is. Het is geen aannemelijke prijsfout. Dat zou zijn als de tas van 950 euro ineens maar 9 euro zou kosten. Ze haalde ook nog het leenbakker incident aan als voorbeeld. Ze kunnen echter niets voor mij betekenen omdat ik verzekerd ben vanaf 175 euro. Ik heb geprobeerd een tweede tas te kopen, maar die waren en zijn niet meer voorradig.
Tiggs schreef:Ik vraag me af of jouw verzekering gelijk heeft. Ja je hebt bezwaar gemaakt, maar vervolgens wel betaald. Wat een teken zou kunnen zijn dat je toch akkoord bent gegaan. Maw: het is hun woord tegen dat van jou.
Marocje schreef:Tiggs schreef:Ik vraag me af of jouw verzekering gelijk heeft. Ja je hebt bezwaar gemaakt, maar vervolgens wel betaald. Wat een teken zou kunnen zijn dat je toch akkoord bent gegaan. Maw: het is hun woord tegen dat van jou.
Als je bij de Ah bij de kassa ziet dat het niet klopt, betaal je alsnog hun bedrag en verwijzen zij je door naar de klantenservice. Die controleert het dan en geeft het verschil weer terug. Dus zo raar vind ik deze uitspraak niet.
Schuur_ schreef:TS, ben je ook al bij de winkel zelf geweest om het hierover te hebben? Allicht dat ze dan wel tot een oplossing komen of misschien het verhaal wel willen snappen.
Als het via via en ook nog over de mail gaat kan ik best inkomen dat je overkomt als een stampvoetende zeurklant.
Overigens: je had tijdens het afrekenen de klantendienst aan de telefoon? Wat zei de verkoopster dan van die opmerking dat alle prijzen gelijk moeten zijn?
mariettek schreef:Ik zou hem lekker retourneren en hieronder opnieuw bestellen.
https://www.fashionette.nl/chloe-medium ... hite-brown
Krijg je direct een stuk geld terug en maakt de bijenkorf minder winst aan jou.
Er zit helaas een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. Ik zou het daarbij laten.
Gooiske schreef:Ik vraag mij af of je wel het zelfde formaat tas hebt als dat je besteld hebt.
Weet zo even niet meer welke site er op pagina 2 of 3 werd gegeven, maar zag dat daar ook de zelfde ogende tas stond, 1 x voor 950 euro en idd 1 van 1090 euro…
Zonnetje81 schreef:Klopt, mijn nekharen staan vanaf het begin overeind en meer Bokkers met mij. Maar goed misschien onterecht maar dat is zoals het op mij overkomt.
Maar goed de Bijenkorf gaat niks doen.
Er is al eens gevraagd wat rechtsbijstand heeft aangegeven. Daar ga je niet op in of ik lees daar overheen.
Wat is de volgende stap? Een rechtszaak…? Lijkt me nutteloos en ik denk dat ze daar niet warm of koud van worden.
Ik zou de tas terug brengen. Je hebt nu een smerige tas, neem aan dat ie zo met normaal gebruik er ook niet uit komt te zien.
Of de actie die een andere bokker opperde. Een tweede tas kopen en deze terug brengen. Maar is ook een risico.
anjali schreef:Ik heb net het bedrijf Chloe even gegoogeld. Die hebben zelf een customer care (klantenservice) die je kunt bellen (telefoonnr. staat erbij) of mailen, er staat een klachtenformulier dat je zo kunt invullen. Dat zou ik zeker doen want dit peperdure luxe bedrijf zal beslist niet willen dat hun klanten zo slecht behandeld worden als ts. Trouwens toch wel leuk om even naar hun nieuwe collectie te kijken,! Daarbij hoort dat de rode loper voor de klant wordt uitgelegd. Dus ook voor ts.
Olle schreef:anjali schreef:Ik heb net het bedrijf Chloe even gegoogeld. Die hebben zelf een customer care (klantenservice) die je kunt bellen (telefoonnr. staat erbij) of mailen, er staat een klachtenformulier dat je zo kunt invullen. Dat zou ik zeker doen want dit peperdure luxe bedrijf zal beslist niet willen dat hun klanten zo slecht behandeld worden als ts. Trouwens toch wel leuk om even naar hun nieuwe collectie te kijken,! Daarbij hoort dat de rode loper voor de klant wordt uitgelegd. Dus ook voor ts.
Ik vind dit nog niet eens zo'n heel gek idee.
soort "fabrieksgarantie" hanteren
Chloé zal niet zo blij zijn denk ik ook als er zo wordt omgegaan met uiteindelijk hun klanten.
anjali schreef:Zat er wel een kaartje of zegel aan de tas? Ik vind dit zo raar met zo'n designproduct. Ik begrijp nu ook waarom dit soort producten enorm vaak nagemaakt worden. Die zien er precies hetzelfde uit maar zijn veel goedkoper. Dat is echter strafbaar en die producten worden dan in beslag genomen en vernietigd (wat ik reuze jammer vind overigens) ter bescherming van het oorspronkelijke dure fabrikaat. Nou zou je van de Bijenkorf niet verwachten dat ze namaakproducten verkopen maar het klantonvriendelijke gedrag zou ik bij hen ook nooit verwacht hebben.